![]() |
Het forum werft aan!
De staff is op zoek naar nieuwe fb’s. Voel je je geroepen, zend dan snel een pm naar een van de moderators.
In deze topic kan je mensen van wie jij denkt dat ze fb moeten worden naar voren schuiven. Kandidaten moeten zich echter wel zelf opgeven. |
Niemand
|
Wie kapt ermee dan?
|
Waar blijven die aanmeldingen? Niemand?
|
Bij deze wil ik mezelf wel aanmelden.
|
ik ook ;)
|
Als je stafflid wordt mag je samen met mij enthousiast hobbelen :9
|
Citaat:
|
en dan mag je ook op miepenforum toch? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nehoor, er zijn eigenlijk geen nadelen.;) Ik wil het misschien ook wel proberen!:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha wat een vertoning, op naar de volgende generatie zou ik zeggen ipv alleen maar het rouleren tussen hetzelfde "clubje" Trekken jullie straks tyskie en karima staff binnen en een paar van die belgen eruit, een soort horrorkabinet(euh..staff) zijn Bazzemans en bartje aan het smeden.
maar het volk krijgt de leiders die het verdient |
Citaat:
Maarem, welke aanwas stelde jij dan precies voor, PFP? |
Ik ben maar een simpel FB-tje hoor PFP.. Slechts voor de stijlen mag ik gebruik maken van de beheerders functie..
|
Hoewel frustratie een slechte raadgever is, heeft PFP natuurlijk wel een punt. Daarom moet Saduf ook forumbaas worden.
Ik zou PFP ook wel in de staff willen zien overigens. |
wat moet er allemaal gebeuren dan ?
en wat voor mensen zoeken jullie ? |
ik ik ik!!!!
|
Citaat:
En vooral heel veel achter Spill zitten zodat ook zij een beetje moeite steken in het forum. We zoeken voornamelijk "jongere" mensen, dus liefst mensen die jonger zijn dan de huidige staff. (Ik ben met mijn achttien lentes de jongste momenteel, dus jonger dan dat liefst, maar het is geen vereiste.) |
Ik las net ergens al dat het al bekend is wie de nieuwe beheerders gaan worden, dus wat is het nut van deze vertoning
|
Citaat:
|
Heb je dan ook gelezen wat er allemaal bij stond? Denk je werkelijk dat één persoon die zulke topics post au serieux kan worden genomen?
|
AMF is al fb sinds september ofzo :+.
|
Er zijn ergens problemen met de gedragsregels door de upgrade volgens wat ze me gezegd heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet ik hoor, ik ben al blij om medewerker te zijn :P
|
Citaat:
|
ik wacht ook nog steeds op mijn bevestigings pm :Y)
|
is het een probleem als ik liever in mijn eentje wacht?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic blijft tot vrijdag open :)
|
Voor het geval ik er dan niet ben, bij deze mijn aanmelding :z
|
Ik ben hier echter pas,egoïstisch als ik me aan zou melden.
Maar toezicht houden kan ik wel :7 .. |
En... wie zijn de winnaars?
|
het bleef tot vrijdag open
|
Citaat:
wordt vervolgd |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.