![]() |
niet terug smsers
Oohh dat vind ik ook zo verschrikkelijk irritant: van die mensen die niet terug smsen! Nja of niet terug smsen binnen 10 minuten :P Vooral als ik in die sms dan iets belangrijks heb gezet en ik heel graag antwoord wil. En als je dan belt de mobiel blijft overgaan tot je de voicemail krijgt. Nee, daar kan ik niet tegen:notgood:
|
Tja, er zijn nu eenmaal mensen die niet altijd hun telefoon bij hebben.
|
Klein beetje sympathiek blijven, PFP!
|
Als ik snel antwoord wil hebben dan bel ik wel..
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja stiekum zit ik soms wel van "waarom smst hij nou niiiiet" Maarja ik ga er wel van uit dat diegene een leven heeft dus heeft het ook wel eens druk |
wat had ik gezegd dan?
|
goede vrienden heb je saduf
|
kkr paupers
|
Geen stijl
|
ik ben een niet terug smser :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Degene die ik had gesmst is ook een niet-terug-smser opeens :(
|
ik wacht soms dagen eer ik wat terugstuur. 8)
|
Als ik mijn smsjes overdag krijg en tijd heb, sms ik meteen terug. Maar sommige mensen smsen me midden in de nacht, dan sms ik dus nooit terug.:p Of een dag later pas.
|
Ik probeer altijd terug te smsen, ik vind het ook irritant als ik iemand een berichtje stuur en ik krijg niets terug.
|
Ik heb een hekel aan mensen die niet terug smsen.
|
en als je geen beltegoed hebt?
|
beltegoed is zooo 1999 :z
|
ik sms ook altijd terug, of ik moet een reden hebben om niet te smsen
|
Ik sms altijd wel terug, maar ik heb niet altijd mijn telefoon bij me.
|
Citaat:
|
Mijn vriendin sms ook maar amper terug.. Echt om de muren op te lopen.
En als je haar er dan over aanspreekt, krijg je steeds hetzelfde antwoord. Sorry, belwaarde is op... |
Als t belangrijk is of ik moet iets snel weten dan bel ik wel ff. ik sms zelf meestal wel meteen terug als ik een smsje krijg..
|
Ik sms wel altijd terug, maar niet altijd meteen. Als ik ergens mee bezig ben dan vergeet ik het meestal. Als het belangrijk is probeer ik wel meteen terug te smsen. Zelf bel ik meestal als iets belangrijk is, heb je meteen antwoord. Ik vind het dan ook niet erg als mensen niet meteen terug smsen.
|
ik ben het helemaal met je eens:) ik vind gewoon dat je best even snel kunt reageren op een smsje
|
Als die persoon zijn telefoon bij heeft wel, maar wat nu als ze in de douche staan, of aan het sporten zijn ?
|
Citaat:
|
Mijn vriendje is een altijd-terug-smser :love:
|
Ik sms gewoon niet... *)
|
Citaat:
Citaat:
|
Maar het is ook kut als je vriendin heeft gezegd je nog ff te smsen, maar je niet weet wanneer je een smsje krijgen zal. Ik zit nu al heel lang te wachten op een smsje (JA al 2 uur :$)
|
ik haat trouwens sms. Stuurt iemand me wat, heb ik er een heeeeeeel lang antwoord op, en verwacht daar dan ook een discussie op, bel ik op, neemt diegene niet op, gaat diegene sms'en; je heb gebeld?, en dan weer bellen, neemt diegene weeeeeer niet op, zet ik lekker die gsm uit. :z
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.