![]() |
Welk nut heeft het?
Je leven is: Geboren worden, opgroeien, kinderen krijgen en overlijden.
Wat heeft het dan nog voor nut om verder te leven als je kinderen hebt gekregen? |
Als jou leven alleen daaruit bestaat is het idd behoorlijk nutteloos om verder te leven. En je zegt zelf dat je nadat je geboren wordt op moet groeien. Iemand moet toch voor die opvoeding zorgen? Het nut van verder leven als je kinderen hebt gekregen, lijkt me dan die kinderen die je op de wereld hebt gezet opvoeden.
Ik snap nooit zo goed waarom mensen altijd na gaan denken over het nut van het leven. Als ik gelukkig ben, mezelf vermaak en plezier heb in 't leven dan is het toch genoeg. |
Kennis vergaren en doorgeven ..
en of leiding geven aan een groep. DE reden waarom de "oma" bij olifanten al beter ontwikkeld is dan bij ons. daar is het oudste (en sterkste) vrouwtje de baas. ze heeft geen eigen jongen meer en krijgt ook geen jongen meer dus ze kan het zich permiteren om de groep te leiden (en bij gevaar als eerste in de aanval gaan of de aftocht dekken) daar kunnen onze oma's nog een puntje aan zuigen stop ! or my mom will shoot :d |
ja ag eigenlijk als je heel zwart wit kijkt, heeft het leven niet zoveel zin ja, het leven is een periode tussen twee eeuwigheden.
Maar aan de andere kant zijn er zoveel leuke dingen om te doen enz, dat het toch wel leuk nutteloos is |
Krijg eerst maar die kinderen en zie dan verder
|
Chrizlybeer heeft de film Simon gezien.
lijkt me duidelijk. |
Citaat:
|
Ergo, kinderen krijgen zo lang mogelijk uitstellen. :z
|
Citaat:
sex? |
Hoe wou je anders kinderen krijgen? :+
|
En dan te bedenken dat ik geen eens kinderen wil :/
|
Wat moet je dan nog met leven :P
|
Citaat:
|
Citaat:
en... wat is nutteloos ? dat ligt helemaal aan je eigen definitie overigens is het leven volgens mij een cyclus (zoals bijna alles in de natuur) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.