![]() |
dates...
Wat kun je allemaal doen als je een date hebt of als je met je vriend(die je voor langere tijd al hebt) iets wil gaan doen? AUB niet alleen dingen waarvoor je moet betalen O-)
|
een boswandeling :p
|
strandwandeling
|
maanwandeling
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:+
picknicken ehm naar een leuke stad gaan en een beetje rondwandelen/terrasje doen/zoiets hoeft niet veel te kosten filmmarathon :p badderen pfff |
ghehe thnx, nog meer tips...? :P
|
naar de parenclub
|
monopoly :')
|
parkwandeling ;p
film kijken in de tuin zitten spelletjes doen (memory en dan je vriendje laten winnen :)) poolen koken/koekjes bakken/etc naar de kinderboerderij naar het strand naar vrienden gaan gewoon kletsen ;p in bad uit eten (pizzeria kan al vanaf 10 euro incl drank als je wilt ;p) naar de markt dierentuin museum leuke dingen om te doen zoeken op internet ;D concertje naar het theater elkaar voorlezen hondje uitlaten (desnoods die van je buurman? ;p) foto's van elkaar maken tikkertje doen :z of frisbeeën.. enzovoort.. |
met de honden wandelen
wie is het? spelen :p family guy/simpsons kijken knuffelen ( kan voor een onbepaalde tijd duren ) |
ik ga een lijstje maken met jullie tips en ga ik bewaren :D Altijd handig ;)
|
zal ik es een sticky topic maken met alle date-tips? :P
|
Citaat:
|
Maak gewoon 1 sticky topic aan die centraal over dating gaat en order het netjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.