Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   liefde? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58511)

Evilium 18 May 2006 22:59

liefde?

Ik en mijn kameraden komen weleens bij elkaar meestal op vrijdag & zaterdag met een pilsje erbij. Gezellig, maar nu heb ik een meisje 'ontmoet' (mijn kameraden kennen haar al langer) in een café,ik voel wel iets voor haar. Dus hebben ze haar ook uitgenodigd op een zaterdag. Ik wist niks te zeggen :Z
Je weet hoe het gaat, een beetje opwarmen van (mijn kameraden dus): 'zeg even wat leuks enzo' vele voorbeelden mja, ze ziet mij ook wel zitten denk ik.. maar hoe zal ik het laten merken en vragen ( ik zit natuurlijk met mijn kameraden die zitten te 'stoken' dus iemand een goed idee ? :)

AriesNL 19 May 2006 07:51

kijk: het is allemaal heel erg aardig van je vrienden dat ze dat zo doen , maar dat soort "advies" werkt op dat moment toch niet. het moet uit jezelf komen en dat is voor sommige mensen makkelijker als en niet nog (veel) meer mensen bij zijn.

vraag d'r eens mee voor een etentje ofzo. Meisjes houden meestal wel van lekker eten ;)

Chrizlybeer 19 May 2006 08:45

Citaat:

Origineel gepost door AriesNL
vraag d'r eens mee voor een etentje ofzo. Meisjes houden meestal wel van lekker eten ;)

Oh ja, jij kent iemand nauwlijks tot niet, en je vraagt meteen mee uit eten?

AriesNL 19 May 2006 09:38

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer
Oh ja, jij kent iemand nauwlijks tot niet, en je vraagt meteen mee uit eten?

hum ja :d

heb zelfs een keer op het stadion toen de trein een uur vertraging had en een halve sneeuwstorm opstak een meid gevraagd of ze meeging een kop warme chocomel drinken. (stond toevallig naast me en ze leek me wel aardig, .. en ik vond d'r nogal zielig met d'r rood aangelopen snoetje en handen)

is uiteindelijk een goede vriendin van me geworden..dus kan allemaal best ;)

Chrizlybeer 19 May 2006 16:58

Citaat:

Origineel gepost door AriesNL
hum ja :d

heb zelfs een keer op het stadion toen de trein een uur vertraging had en een halve sneeuwstorm opstak een meid gevraagd of ze meeging een kop warme chocomel drinken. (stond toevallig naast me en ze leek me wel aardig, .. en ik vond d'r nogal zielig met d'r rood aangelopen snoetje en handen)

is uiteindelijk een goede vriendin van me geworden..dus kan allemaal best ;)

Situtatie die jij schets is lichtelijk anders dan die van ts. En chocomel drinekn is geen uit eten vragen:z

AMF 19 May 2006 20:51

Ik zou ook nooit uit eten gaan met een gast die ik amper ken :P

AriesNL 19 May 2006 21:01

Citaat:

Origineel gepost door AMF
Ik zou ook nooit uit eten gaan met een gast die ik amper ken :P

dat zei zij dus ook .. "dat zou ik normaal nooit gedaan hebben maar je zag er zo onschuldig uit" :d :d :d

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.