![]() |
liefde?
Ik en mijn kameraden komen weleens bij elkaar meestal op vrijdag & zaterdag met een pilsje erbij. Gezellig, maar nu heb ik een meisje 'ontmoet' (mijn kameraden kennen haar al langer) in een café,ik voel wel iets voor haar. Dus hebben ze haar ook uitgenodigd op een zaterdag. Ik wist niks te zeggen :Z
Je weet hoe het gaat, een beetje opwarmen van (mijn kameraden dus): 'zeg even wat leuks enzo' vele voorbeelden mja, ze ziet mij ook wel zitten denk ik.. maar hoe zal ik het laten merken en vragen ( ik zit natuurlijk met mijn kameraden die zitten te 'stoken' dus iemand een goed idee ? :) |
kijk: het is allemaal heel erg aardig van je vrienden dat ze dat zo doen , maar dat soort "advies" werkt op dat moment toch niet. het moet uit jezelf komen en dat is voor sommige mensen makkelijker als en niet nog (veel) meer mensen bij zijn.
vraag d'r eens mee voor een etentje ofzo. Meisjes houden meestal wel van lekker eten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
heb zelfs een keer op het stadion toen de trein een uur vertraging had en een halve sneeuwstorm opstak een meid gevraagd of ze meeging een kop warme chocomel drinken. (stond toevallig naast me en ze leek me wel aardig, .. en ik vond d'r nogal zielig met d'r rood aangelopen snoetje en handen) is uiteindelijk een goede vriendin van me geworden..dus kan allemaal best ;) |
Citaat:
|
Ik zou ook nooit uit eten gaan met een gast die ik amper ken :P
|
Citaat:
dat zei zij dus ook .. "dat zou ik normaal nooit gedaan hebben maar je zag er zo onschuldig uit" :d :d :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.