![]() |
Stel je voor
Je loopt over straat en ziet opeens je vriend(in) nogal klef doen met een iemand van het andere geslacht.
Wat zou jij doen? |
Ik zou denk ik naderhand vragen wie het was.
|
2e denk ik.. kan een gewone goede vriend zijn.
ik heb een goede vriendin die ook steenvast een knuffel van me krijgt dus .. |
erheen lopen en heel naief gedag zeggen
|
rara wie ben ik :+
Citaat:
|
Ik denk dat ik er expres vrij dicht langs ga lopen en dan kijken of er een reactie komt. en naderhand even wat dingen bespreken
|
Ik zou ff langs lopen en dan iets zeggen als 'hoi'. En dan weer doorlopen.
edit; en misschien nog ff keihard een trap tegen de ballen. Hangt er helemaal vanaf hoe klef hij was en met wie. |
Optie 1..
|
Citaat:
Ik zou er zelf gewoon heen lopen trouwens, en dan gedag zeggen. En daarna niks meer van me laten horen. :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik loop er naartoe en ga plots erg pissed off reageren. Ik laat duidelijk merken dat ik geërgerd ben. De rest van de dag spreek ik hem er nog 5x over aan. Over een eerlijk antwoord gesproken :p |
Citaat:
|
ik zou er langs lopen en 'doei' zeggen
|
Ik weet niet wat ik zou doen, ik denk als ik egt niet weet wie t is zou ik heel dichtbij langs lopen en miss gedag zeggen enz naderhand vragen. of linkslaten liggen en niks zeggen op dat moment en dan later mee confronteren. maar als t tijdens uitgaan ofzo zou zijn zou ik er denk ik sneller op losslaan. ligt denk ik aan de situatie en wat er gebeurd tijdens t 'klef' doen
|
" Having fun ? " , weglopen, en de volgende dag zijn spullen voor de deur zetten :p
(als ik tenminste weet dattie ECHT vreemd aan het gaan is) |
Citaat:
|
Als ze ook aan het zoenen zijn geslagen, zijn mijn handjes die vervolgens aan het slagen gaan. En dan meteen door naar de slagerij :) En dan heb ik de slag gewonnen -jeuj-
|
Wat denken een heleboel mensen kalm en bewust te reageren?
|
Citaat:
valt dat dan onder kalm en bewust? :+ |
ik zou eropaf lopen. Gedag zeggen me laten voorstellen. Zorgen dat het kind maar eens goed weet dat de persoon waarmee zij aan het kleffen is van mij is. en later maar eens vragen waar hij in godsnaam dacht mee bezig te zijn.
denk niet5 dat deze situatie nog voor gaat komen. |
ik ben het type die dr naast gaat staan en wachten tot ze klaar zijn en dan een kutopmerking maakt van:
zo nu weet jij ook waarom ik dr zo lekker vind ik bedoel vond, want het is uit en dan weglopen =) |
Ik hou niet van geweld, maar in zo'n geval moet je ff laten zien dat je van der houdt :p
En geef nou toe dames dat macho gebeuren vinden jullie allemaal prachtig ;) |
slaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.