![]() |
Ik heb
een kamer in Utrecht 8-)
|
ja hoe heb je hem gekregen?
|
Relaxt!!
Gefeliciteerd! :) |
Ik heb het druk
|
Proficiat, AMF!
Citaat:
Wil je erover praten? Of heb je het er te druk voor ;p. |
Heb je er nu twee?8-)
|
Citaat:
|
cool!, feli :*
|
feli
|
housewarming meeting denk ik of niet 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
@ niemand: ja met z'n allen op 14m2 ;) wel lekker warm iig |
ahja, dan kom ik toch gewoon alleen ;)
|
nee dat mag niet van m'n moeder
|
Citaat:
|
jouw hangplek?
mjaa tis 10min fietsen ofzo! en ik hoorde van m'n huisgenootjes dat het met vreemde figuren :p ook wel meevalt..maarja we zullen het zien he ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat hoop ik
|
volgens mij stelde ik een vraag, moest je hospiteren?
|
volgens mij vond ze mij net even iets belangrijker
|
dat worden foto's! :d
|
van mij en AMF?
|
Citaat:
|
En je buurmeisjes hebben allemaal rode lampen hangen? ;)
Maar proficiat hoor. :thumbsup: |
ik ook. vorige week gehospiteerd en gekozen :7
zit vlakbij het begin vd amsterdamsestraatweg dus lekker 10 minuutjes lopen van CS en centrum :D waar ligt ondiep trouwens? |
@pfp: nee ik hoefde niet te hospiteren :p het is wel een studentenhuis, met 5 anderen
@niemand: ik heb m'n moeder nou al zoveel over je verteld dat ze je graag een keer wil ontmoeten :love: @the6thgate: grofweg tussen zuilen en tuindorp :p @bootje: als het af is :p |
gefeli, de woonruimte daar ligt niet voor het oprapen :notgood:
|
Citaat:
Ondiep ligt tussen de Amsterdamse straatweg, de Vecht, de Marnixlaan en ten noorden van het spoor Utrecht- Amersfoort. Tussen de spoorlijn en de Singel ligt Pijlsweerd. Beide wijken liggen vlakbij het centrum van Utrecht.:* |
Citaat:
|
hospiteren lijkt me zo klote
|
wat is hospiteren?
|
Citaat:
|
Citaat:
waar woon jij eigenlijk? |
Yeey 8-)
Dat heb je ook echt snel voor mekaar gekregen he!! |
Gefeliciteerd, Anne! :*
|
Citaat:
|
Aah gefeliciteerd, echt cool!!
|
Citaat:
@AMF: ga je in utrecht studeren ofzo? en wat? en ga je ook aan de UIT meedoen? ik wel iig, lijkt me wel handig als je de stad niet kent :') |
ik vind hospiteren ook wel meevallen idd..toen ik ging (was voor een andere kamer maar die wilde ik zelf niet hebben omdat er ingebouwde rode kasten inzaten die niet geschilderd mochten worden, en zwart/wit geblokt zeil op de vloer dat er niet uit mocht :p) waren dr ook maar 6 kandidaten en was het allemaal best relaxed enzo :p
ik ga trouwens studeren ja (nederlands), maar ik ga er al over 2 weken wonen omdat ik in utrecht wil gaan werken..ik ga denk ik ook meedoen aan de UIT omdat het me supergezellig lijkt, al hoop ik tegen die tijd de stad al wel redelijk te kennen :p |
Citaat:
ik heb de kamer vanaf 1 juli, maar wil half juli pas eens gaan verhuizen en dan eind juli daar zitten. zie wel hoe het loopt, iig moet het voor de UIT af zijn |
Citaat:
|
Ik ben ook nog hard op zoek naar een appartementje in utrecht.. ga samenwonen met me vriend. valt allemaal een beetje vies tegen :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.