![]() |
En ideetje...
Meestal wordt het vermeden om "spam" en een overdaad aan posts te vermijden, maar waarom stellen we geen usertitles in?
Het gaat nieuwe leden aanmoedigen om meer te posten in topics om een hoger status te krijgen (want dat vinden de noobies oooh-zo-cool...) De oude leden kan het natuurlijk geen fuck schelen, want de meesten zitten hier al meer dan 3 jaar en hebben al een heleboel posts op hun naam staan :p :+ Bijvoorbeeld minder dan 10 posts = newbie 10-25 posts = ... 25-50 posts = ... 50-100 posts =... 100-500 posts = ... 500-1000 posts = ... ... En dan kan je een wedstrijdje houden om originele usertitles te bedenken. Of is het idee helemaal stom? :) |
vind ik wel een leuk idee
|
zit echt niemand op te wachten lijkt me
|
Citaat:
Ik zou het voor de nieuwe leden doen, maar soit. Met zulk enthousiasme gaan we nooit een stap verder geraken... |
Citaat:
trouwens, zoiets is er toch al? als je het automatisch laat staan is het eerst lid en daarna super lid ofzo |
Citaat:
Dat systeem is er inderdaad al, maar wel maar op 2 gebieden geloof ik. Lid en Super Lid. Zou inderdaad breder kunnen, voor nieuwelingen is dat vaak een stimulans. |
Ik vind het wel een leuk idee, vooral voor nieuwe en jongere mensen zal het wel een motivatie zijn om meer te posten?
|
het is op zich ook wel een goed idee, alleen dan zou je ook moeten instellen dat je die ondertitels niet kunt veranderen
|
Citaat:
Dus dat zou normaal niet zo moeilijk moeten zijn :) |
Ik vind het wel een leuk idee.
Op andere fora zie je het ook, en het lijkt me wel iets wat het forum aantrekkelijker maakt voor de nieuwe, wat jongere leden. |
Ik zal er vandaag of morgen eens naar kijken. Het is zeker in te stellen, net zoals bij forumbazen dat hij de standaard-titel kiest. Eens even zien wat de mogelijkheden hier zijn!
|
Maar ik ben zo blij met met huidige ondertitel :(
|
Citaat:
|
minder dan 10 posts = foetus
10-50 posts = creche 50-100 posts = kleuterschool 100-500 posts = basisschool 500-1000 posts = middelbaar onderwijs 1000-2500 posts = universiteit >2500 => eigen usertitle ofzo.. :z |
Het is wel leuk als je bij de 10.000 posts pas een blijvende titel krijgt.. Er zijn er zoveel met 2500 posts.
Vind ik dan:p |
Damn, dan zal ik toch nog even door moeten spammen :P
Maar jah, op zich is het een goed idee. Al moet nog blijken of mensen inderdaad meer gaan posten hierdoor. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.