![]() |
Hebben jullie soms ook het probleem...
... wanneer je echt zin hebt om iets te gaan doen, maar je gewoon niet weet wàt?
Ach, ik zal zo maar gewoon in mn bed kruipen anders... Het is te laat om nog een deftige activiteit voor vanavond te verzinnen. |
En weet je trouwens waar ik helemaal verzot op ben? Op impulsieve beslissingen. Zoals op 15min beslissen om naar zee te gaan. Je spullen bijeen nemen en gewoon vertrekken.
Zalig vind ik dat :-) |
Jah, meestal heb ik dat savonds. Dan ga k maar naar vrienden toe ofzo. Maar als er dan niemand tijd heeft is het wel lastig. Of als het dan idd te laat is om iets te gaan doen.. en dan kan je niet slapen omdat je nog helemaal niet moe bent, en dan heb je allemaal wilde ideeen.
Spontane dingen zijn ook altijd leuk ja, meestal zelfs leuker als geplande dingen. Je verveelt je echt trouwens he? :P |
Eigelijk heb ik wel zin om naar zee te rijden.
Zonde dat het zo'n fokking koud weer is. Dan is er natuurlijk ook weer weinig aan :-) |
aan zee valt niks te beleven hoor. het regent en waait hier enorm.
|
Met wie dan? Het is idd behoorlijk fris, maar hier regent het niet. Maar nu je t zegt.. ik heb dr ook wel zin in.
|
Citaat:
Zonde dat ik mn rijbewijs nog niet heb, anders pikte ik je even op en konden we samen gaan uitwaaien (en uitregenen waarschijnlijk :p) |
Citaat:
|
hoe heet het?
|
Citaat:
misschien ken je het :-) |
Het Tennishotel, niet zo ver van mijn huis.
|
Citaat:
Kort bij het strand enzo, rustige buurt.. Enkel klote-weer gehad :-) |
Wie komt er ook naar Wenduine :p
|
Citaat:
Nuja, da's echt wel meegevallen hoor. Een paar dagen op voorhand een nacht gereserveerd, en dan naar daar getrokken. Misschien dat we in de zomer nog wel een keertje terug gaan :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat je mij dan misschien tegen het lijf kan lopen, of een andere reden? :p |
Citaat:
|
Citaat:
Da's toch gezellig, bij jullie is er tenminste iets te beleven :p |
Citaat:
|
Citaat:
ennnnnnnn 15 minuten later lag saartje lekker te slapen |
Citaat:
Nee hoor, toen zat ik in bad ;D |
Ik heb altijd wel "wilde" ideeen :d
als ik me verveel dan bel ik mensen op om wat te gaan doen of ik regel wat voor een tijd later.. iets organiseren is vaak al de halve lol |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.