Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ik heb per ongeluk... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58612)

WishfulDreaming 26 May 2006 09:36

Ik heb per ongeluk...

Ik heb per ongeluk in de zoo mijn vriend zijn digitale camera laten vallen. (lees: gevallen met de camera in mn handen...)

En de lens is dus stuk. Ze komt nog maar half naar buiten, en dan valt de camera steeds uit. Mijn vriend vond het op zich niet héél erg, maar het is wel lastig nu we geen "deftige" foto's meer kunnen maken want mijn camera is niet zo'n goeie kwaliteit.

Anyway. Hij had dus een Sony Cybershot 3,2 megapixels en ik zoek iets rond dezelfde prijsklasse te kopen.

Iemand die mij iets kan aanraden? :$

Chrizlybeer 26 May 2006 12:33

Wie ben jij?

:')

Tyskie 26 May 2006 12:39

Hij mag mijn Sony Cybershot wel overkopen, plasmaschermpje gebroken.. :')

WishfulDreaming 26 May 2006 12:40

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie
Hij mag mijn Sony Cybershot wel overkopen, plasmaschermpje gebroken.. :')

Ja, daar ben ik veel mee :p

bootje 26 May 2006 12:59

Mijn broer heeft een Sony Cybershot gekocht. Was iets van 399 (is verlaagd in prijs)

Stevie 26 May 2006 13:33

oo ik dacht dat je wilde zeggen ik heb per ongeluk mijn naam veranderd

WishfulDreaming 26 May 2006 13:43

Citaat:

Origineel gepost door Stevie
oo ik dacht dat je wilde zeggen ik heb per ongeluk mijn naam veranderd

Nee, ik ben in de veronderstelling dat iedereen met een beetje IQ wel ziet dat ik het ben.

Chrizlybeer 26 May 2006 14:05

Citaat:

Origineel gepost door WishfulDreaming
Nee, ik ben in de veronderstelling dat iedereen met een beetje IQ wel ziet dat ik het ben.

Toch wel? Harriechristus zal wel denken van niet:+

bommelding 26 May 2006 14:09

Bij carrefour staan er cybershots in promo 199 voor een 6 megapixel. Al eens gedacht om je verzekering aan te spreken hiervoor? Lijkt me handig.

L_angeldc 27 May 2006 23:27

Citaat:

Origineel gepost door WishfulDreaming
Ik heb per ongeluk in de zoo mijn vriend zijn digitale camera laten vallen. (lees: gevallen met de camera in mn handen...)

En de lens is dus stuk. Ze komt nog maar half naar buiten, en dan valt de camera steeds uit. Mijn vriend vond het op zich niet héél erg, maar het is wel lastig nu we geen "deftige" foto's meer kunnen maken want mijn camera is niet zo'n goeie kwaliteit.

Anyway. Hij had dus een Sony Cybershot 3,2 megapixels en ik zoek iets rond dezelfde prijsklasse te kopen.

Iemand die mij iets kan aanraden? :$

Wat is die prijsklasse, Sony heeft natuurlijk 100000 verschillende types en weet ik wat. En wil je perse een Sony of mag het ook een ander merk zijn?
Olympus heeft best wel betaalbare en vooral goede camera's, zowel met accu als met penlites. Enige nadeel zou zijn dat je dan opnieuw een XD geheugenkaartje erbij moet halen, want die Memory Stick PRO kaartjes die Sony heeft passen er niet in natuurlijk.

Voor de rest weet ik niets van Belgische winkels en waar ze ze goedkoop hebben, maar dat zal jij beter weten dan ik?

dext0r 28 May 2006 21:05

neem een canon powershot a530, komt rond de €189.- 5mpx, 4x optische zoom, en mogelijkheid tot extra lensen etc.

L_angeldc 28 May 2006 21:53

Ja Canon is ook erg goed (Y) Leuk dingetje die powershot a530.
Vergeet niet dat je dan een SD kaart nodig hebt, anders heb je er nog niets aan ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.