![]() |
wat moet ik nou doen?
heya allemaal, ikke ben dus echt super erg verliefd op een hele goeie vriendin van mij die ik al 1,5 jaar ken, ik heb al eerder met haar gehad, maar toen maakte ze het uit omdat ze zich te jong vond, en ze zij dat ze het mischien later wel weer eens wou proberen, maar ze wilt toch niet meer, omdat ze een vriend van mij leuk vind. Nou ben ik erg verdrietig, want ik hou echt heel erg van haar, ik droom elke nacht van haar:) Maar ik kan haar niet dwingen van mij te houden. Weten jullie wat ik kan doen?
alvast bedankt*) |
Niks, je kan haar niet dwingen. Misschien een tijdje geen of minder contact hebben om het een beetje te laten bezinken. Of gewoon verder gaan en er zo min mogelijk aan denken.
|
je kan aan haar vragen of ze gevoelens voor jouw heeft,meer dan vriendschap. Als dat niet zo is, tja dan moet je toch op zoek gaan naar een ander..zoals je ook al zei je kan iemand niet dwingen om van je te houden! Succes!
|
O wacht.. ik dacht dat ze een vriend had. Als ze dat niet heeft kan je het natuurlijk altijd proberen eh!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
we zijn gewoon dikke vrienden enzo, en ik heb het haar vertelt, en ze zij dat ze mij ook best leuk vind, maar ze wou er nixs mee :( maar goed, dan maar goeie vrienden :)
|
Citaat:
Maar ik zou het maar gewoon op vrienden houden, krijg je alleen maar spijt van als het mis gaat... Oh ik zie net dat jullie daar ook maar mee doorgaan |
Jullie zijn goede vrienden verbeek die vriendschap niet. Steun haar ookal doet het harstikke pijn. Laat haar gewoon als een goede vriendin. In het begin is het altijd moeilijk maar na paar maanden ben je der misschien wel over heen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.