![]() |
Mensen met hanenpoten
1 Bijlage(en)
Kan iemand mij zeggen wat er staat na "ofwel i/d godsdienst/religie"?
Ik kan mijn eigen handschrift nl. niet meer lezen :$. |
staat er niet religieuze? Niet echt duidelijk nee? :P
|
volgens mij staat er gewoon religieuze :?
|
in de religieuze klinkt niet, dus dat kan niet... en mijn -uze ziet er anders uit...
(normaal dan toch) |
misschien moet je het ff vragen aan de persoon die het geschreven heeft ;)
|
Citaat:
Ook ik zie trouwens religieuze staan. |
Ik zie ook religieuze staan. In de religieuze klopt idd niet, maar in de godsdienst wel, en dat staat ervoor.
|
religie v. ze -> religie van ze, dus de religie van de mens (die de regel erboven nog genoemd werd)
|
Citaat:
|
ik denk gewon religieuze
|
>>>>>>>>>>>>>>>>school
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
Nog meer onleesbaar gedoe: onder "meespelen" staat een haakje met de tekst "door na te denken, ? door doorbreking vierde wand". Iemand die kan ontcijferen wat daar staat? Ik moet echt iets aan mijn handschrift gaan doen. |
ev. of cv. ofzo :?
Er staat iig een punt achter. |
Ik vermoed ook dat het zoiets zal zijn; alleen weet ik totaal niet waarvoor dat zou kunnen staan.
ev. evolutie? eventueel? cv. cirriculum vitae? Het is in elk geval een afkorting die ik nooit gebruik... |
en verder?
|
e.v. zou wel eens en verdere of en volgende kunnen zijn, maar dat past niet in de zin :?.
Het zal (hopelijk) wel niet zo belangrijk zijn... |
Ik leer meestal alleen wat ik er zelf heb bijgekwakt... maar dat zal nu wel niet het geval zijn.
|
Haha :D Noem je DIT hanepoten? Je moest MIJN handschrift 'ns zien. Sommige mensen weigeren het gewoon proberen te lezen 8-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.