Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Hoe Kamp Jij Met Liefdesverdriet...? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58629)

Iriskjuh 26 May 2006 19:27

Hoe Kamp Jij Met Liefdesverdriet...?

Grote vraag...Hoe ga jij om met liefesverdriet??

ZOek je een ander?
Krijg je vreetbuien?
Ga je grote huilbuien houden?

Of nog weer wat anders...

Laat t hier weten...K bn errug nieuwsgierig..:)

Piraatje 26 May 2006 20:29

Vooral veel afleiding zoeken in sport en vrienden. Maar de eerste maanden moet ik dan zeker niet aan andere jongens denken.

sweetwendy 26 May 2006 20:44

ik ga dan meestal de eerste dagen vrete en zuipe en daarna gewoon weer achter de jongens aan :P

nevaeh1987 26 May 2006 20:48

veel sentimentele liedjes luisteren, waardoor ik me alleen maar slechter ga voelen

johandewit.nl 26 May 2006 23:35

Drank, uitgaan, andere meiden kijken :)

x-lizz-x 27 May 2006 09:28

ik heb gelukkig nog nooit echte liefdesverdriet gehad :)

biffyclyro 27 May 2006 11:20

ik heb twee keer écht heel erg liefdesverdriet gehad en dat betekende 4 maanden lang janken bij de eerste en bij de tweede denk ik 4 dagen janken.

Iriskjuh 27 May 2006 12:45

Hah t verschilt wel errug zeg...maar zo te lezen gaan de meesten tog voor het uitgaan en drinken..:P

K persoonlijk huil 3 à 4 dagen en zoek daarna een ander...:P

AMF 27 May 2006 23:08

Citaat:

Origineel gepost door xlizzx
ik heb gelukkig nog nooit echte liefdesverdriet gehad :)

ik wil gewoon quoten :(

AriesNL 28 May 2006 09:24

wat ik altijd doe als ik me niet zo goed voel.. een flinke boswandeling maken. En even lekker tegen een boom gaan zitten zonder echt ergens mee bezig te zijn.

daarna ben je een heel ander mens

AriesNL 28 May 2006 09:25

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro
ik heb twee keer écht heel erg liefdesverdriet gehad en dat betekende 4 maanden lang janken bij de eerste en bij de tweede denk ik 4 dagen janken.

... 4 maanden janken...:aai:

da's niet goed...

K@rima! 28 May 2006 20:04

Ik heb ook nog nooit liefdesverdriet gehad. Lijkt me echt een vreselijk gevoel :no:

MissDuplex 28 May 2006 20:10

praten met vriendinnen, afleiding zoeken dmv sporten en werken...

ash-hôôle 29 May 2006 11:24

Ik kan gewoon niet huilen om jongens als ik ben gedumpt of als ik iemand heb gedumpt zit ik er niet mee, ik ga gewoon weer achter de volgende aan :D
Het is graag of niet :+

Daegron 29 May 2006 13:48

Ik kan juist moeilijk eten erdoor, heb bijna geen honger. heb niet zoveel zin in dingen te doen en vind het dan fijn om veel met iemand erover te praten enz.. voor de rest na een aantal dagen ben ik er weer overheen en ga ik weer lol maken

prinskoekje 30 May 2006 18:46

Probeer meestal mensen rondom me te hebben om wat afleiding. 't lukt niet altijd even goed. (Dus daar zit uitgaan ook bij in)

Als ik echter alleen ben, dan begint het ergste... Moet ik constant aan haar denken, kan ik niet slapen,...
en dan maar hopen dat ik haar snel kan vergeten...

Blair 31 May 2006 10:40

eerst even flink janken, en vervolgens weer lekker verder leven, er zijn namelijk wel ergere dingen.

little girl 14 July 2006 15:07

wat ik doe met liefdesverdriet.
huilen. Veel praten. Paar dagen totaal van slag zijn. eten naarbinnen werken het moet toch en zonder ga je niet beter voelen.|:( :( vriendinnen opzoeken om erover te praten. Daarna zoveel mogenlijk afleiding zoeken. Veel doen. Om s'avonds in bed helemaal alleen te zijn en weer in huilen uit te barsten.:$ Na een tijdje slijt het wel weer hoop je. na 2/3 weken zeggen dat het mooi is geweest en ophouden met huilen en weer normaal gaan doen. Voor zover dat lukt.:rolleyes:

PaperxHeart 14 July 2006 16:31

Janke,iedereen afblaffe,heel weinig ete,veel slapen en domme dinge doen :( Je blijft beter uit mijn buurt dus :p

Jamiel 14 July 2006 16:31

met liefdesverdriet moet je mij niet meemaken. De hele dag heb een depressief persoon in de buurt, die maar zit te janken en zielig zit te doen en jongens vertrouw ik dan niet dus die zie ik niet staan, en ga er ook zeker niet naar op zoek.
Tijdsduur? kan een jaar overheen gaan

Dunja 14 July 2006 17:30

Ik hoef eigenlijk niet te huilen. Ik zoek vooral foto's van hem en verder probeer ik het te vergeten. Ik zoek ook naar dingen die hij fout deed in de relatie.

Het is trouwens maar 1 keer gebeurd. :p

flowerchild 15 July 2006 19:11

ik sluit me op in mijn kamer en drink water als een gek(ja geschift) en na enkele dagen ben ik weer op en top klaar voor nieuwe liefde

Psycho_Killer 15 July 2006 19:50

Muziek luisteren en anders afleiding zoeken.

Cleownd 15 July 2006 20:24

chocolaalalala.

en sporten

patriesje 17 July 2006 13:53

Liedjes van Marco Borsato luisteren die werken altijd en.....hij heeft altijd wle een nummer die bij je past op dat moment

Mieketjeuh 18 July 2006 07:16

Citaat:

Origineel gepost door Daegron
Ik kan juist moeilijk eten erdoor, heb bijna geen honger. heb niet zoveel zin in dingen te doen en vind het dan fijn om veel met iemand erover te praten enz.. voor de rest na een aantal dagen ben ik er weer overheen en ga ik weer lol maken

als ik verliefd ben kan ik juist niet eten :)

en hoe ik omga met liefdesverdriet? goh, vroeger sneed ik me of trok ik mijn haar uit (deed ik altijd als ik ongelukkig of verdrietig was) :huh: best wel heftig als ik er nu aan terug denk... maar nu is het meer wenen en bibberen enzo

Sander 18 July 2006 10:21

Beetje huilen, veel praten en vooral leuke dingen gaan doen met vrienden :)

MrInsane 18 July 2006 13:22

Citaat:

Origineel gepost door nevaeh1987
veel sentimentele liedjes luisteren, waardoor ik me alleen maar slechter ga voelen

Dit doe ik ook, plus mezelf alleen gekker maken :{

AmbyPur 18 July 2006 13:24

Achter andere kerels aan, maar dat is in het begin geen aanrader :o En drank en uitgaan. En Marco inderdaad. Ik leef niet meer voor jou :D

little girl 4 September 2006 15:59

:'( :? okej heb me bedacht. kweet het niet. na 2 maanden gaat het nog steeds niet beter. Word stapel gek. Heb zo'n beetje alles geprobeert. Praten negeren andere jongens afleiding eten huilen heel hard huilen niet meer willen huilen. Niks helpt eigenlijk.|:( behalve afleiding maar je kunt nooit 24 uur per dag bezig zijn met iets waar je je gedachten bij moet houden. Kan nu alleen maar hopen dat het slijt.|:(

The Phit 4 September 2006 16:59

nooit gehad, maar ik zou er zand overheen gooien.

frox 4 September 2006 17:09

Het is net uit met mn vriendin maar... het heeft me écht helemaal niks gedaan :? Ik voel me eigelijk presies hetzelfde. Ik denk dat dat komt omdat de laatste tijd "het gevoel" steeds verder te zoeken was... Toch vind ik t raar

Prestige 4 September 2006 19:53

Citaat:

Origineel gepost door frox
Het is net uit met mn vriendin maar... het heeft me écht helemaal niks gedaan :? Ik voel me eigelijk presies hetzelfde. Ik denk dat dat komt omdat de laatste tijd "het gevoel" steeds verder te zoeken was... Toch vind ik t raar

Misschien moet het nog tot je doordringen? Hoelang ging je al met haar? En wie heeft er (waarom?) een punt achter gezet? Dat kan natuurlijk ook bepalend zijn.

frox 4 September 2006 20:40

We hadden 20 maanden ( precies :D ) eigelijk wilde we het alletwee uitmaken/praten maar wilde ook nog ff nadenken of we het wel zeker wisten. En had ik toch maar besloten om niet verder te gaan. En zij was t ermee eens :)
Maar het blijft raar dat ik er helemaal (nog) niet verdrietig om ben geweest.

DarkAngel 4 September 2006 21:22

heb eigenlijk nog nooit echt liefdesverdriet gehad, ging altijd wel wat aan vooraf. En als de persoon vreemdging dan had ik al helemaal nergens last van. Wel heb ik me een keer ontzettend rot gevoeld na een relatie omdat ik blij was dat het uit was. Ik voelde me verschrikkelijk schuldig :o

Watershyne 5 September 2006 23:53

tja verdriet, verdriet...
Nooit echt gehad. Wel 't gevoel dat iemand onbereikbaar is en dat geeft zo'n dof klotegevoel, maar ik heb toen gewoon geprobeerd verder te leven alsof er niets aan de hand was en door de dagelijkse structuur (naar school gaan, huiswerk maken, dingen ondernemen met vrienden) was ik er steeds minder mee bezig en ging het uiteindelijk over :)

insanity 6 September 2006 12:59

ik ben een paar dagen heeeeeel depri en dan zie ik ineens andere leuke vrouwen :)

frox 6 September 2006 19:53

Citaat:

Origineel gepost door insanity
ik ben een paar dagen heeeeeel depri en dan zie ik ineens andere leuke vrouwen :)

ja idd, dan ga je je opeens realiseren wat voor plaat je wel niet voor je hoofd had al die tijd. :d

little girl 10 September 2006 20:11

dat doe ik ook wel alle mailtjes sms en dat soort dingen na lezen en ze dan langzaam aan gaan verwijderen.

Tja... 3 July 2007 19:57

Ik heb vaak echt een week lang huilbuien en dikke vreetbuien en daarna komt alles wel weer goed

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:27.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.