![]() |
Hoe heet je als het andere geslacht?
Rare topictitel, maar ik bedoel daarmee..je ouders hebben je een naam gegeven, maar hoe zou je hebben geheten als je niet een jongen of meisje was geworden maar juist het andere geslacht?
Dus voor de dames: hoe zou je hebben geheten als je een jongen was geworden? En voor de heren: hoe zou je hebben geheten als je een meisje was geworden? |
Jelle (zo heet mijn broer nu)
|
Rob, zo heet mn broeder nu.
|
Femke.
|
Sandra
|
Daan...
|
thomas
|
Precillah!
|
nee Jaqueline was t volgens mij
|
Tommy
|
Woudjuh
|
Dieter; zelfde reden als Bo en piraatje.
|
adolf
|
kim
|
Roel
|
christian.. beetje lame
|
Citaat:
|
sanne-hendrik (ofzo)
heb m'n ouders ooit gevraagd.. maar ben er niet helemaal achter.. kan ook best roelof-marjolein zijn geworden |
ik zou dit moeten na vragen.. zal het echt niet weten..
|
Saskia of Angela
|
Wouter, maar daar zouden ze nu spijt van hebben gehad zeiden ze laatst..
|
Luc
|
Citaat:
|
Jolanda waarschijnlijk
|
Jezus, er zitten wel een paar lelijke namen tussen :)
Mijn ouders hebben geen namen bedacht van tevoren. Toen ze wisten dat ik een meisje was hebben ze een meisjesnaam bedacht voor me. |
mark, maar toen werd er een buurjongetje mark geboren voor mij en toen werd het kevin. Dat vonden ze eigenlijk heel lelijk, maar ze wisten toch al dat ik een meisje zou worden :p
|
pieter :+
|
roy geloof ik
|
dirk-jan :kots:
|
3rd Poetah
|
bij mij had het nogal dom geweest :p
mijn broer noemt Sus en ik had dan een Wiske geworden :s van suske en wiske weet je wel kben dus heel blij dat ik een jongen ben en gwn lode noem :) |
gwen lode?
|
gewoon lode O-)
Ik had Ruben geheten. |
Ik had geloof ik Thomas geheten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Patricia heet ik nu en ik zo zou ik heten als ik een jonge was geweest---> Patrick
valt het jullie ook een beetjj op dat de namen die jullie nu hebben op de naam lijken als jullie van het andere glacht waren? haha |
omfg
hoe moet ik dat weten =) zouden me ouders vast weer beslissen :Z |
Ouders?
Citaat:
heben jou ouders dan zoo veel invloet op jouw? Dan ben je tog ook wel een beetje een watje hoor... Ik vint jou eng.... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vertel daar eens iets over? Liefe forumleden,wisten julie dit al? insanity doet zich heel grootd voor maar wort alle kanten uitgetrapt daar |
:') :') :')
|
Sanya :rolleyes:
|
Ook Sanne...gelukkig is Sanne voor een meisje wel iets leuker
|
Citaat:
|
Lila --> Roelf (zo heet mijn oom)
|
Jan
|
Brendon..
En mn huidige vriend heet Brendon.. toeval?:P |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.