![]() |
wat moet ik doen?
IK en mijn vriendje zijn nu bijna 1 week samen. Mijn gevoel zegt dat hij een players is wandt mijn op msn of waar dan ook zit iets me liefde in dus dat je weet dat ik verliefd ben. Maar zijn naam op msn of waar dan ook zit niks met liefde in. En nu hebben we ruzie en ik heb hem nu al 20 berichtje gestuurt met sorry maar ik heb niks terug gekregen.Ik heb echt last van liefdes verdriet wat moet ik doen? :?
|
Liefde is niet alleen maar msn hoor :)
Als hij veel met andere meiden omgaat en minder met jou en je geen liefde toont zou ik dr mee afwerken ja. 20 berichtjes sturen is trouwens wel een beetje heel veel hoor, kan het begrijpen dat hij er gek van word en daardoor niks terug stuurt |
Citaat:
Hij heeft niet eens tegen zijn vrienden gezegt ik heb een vriendin. En al me vriendinnen weten dat ik verkering heb. |
Soms moet je jongens gewoon laten vallen voor een veel leuker exemplaar, dit is zo'n moment..
|
Mensuh dank je voor het lezen en antwoorden van mij vraag maar je hoeft niet meer te reageren. Het is namelijk uit me gevoel zei de waarheid hij is een player.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.