![]() |
gedachten aan een forummer
Wanneer moet jij spontaan aan een bepaalde forummer denken als je niet op het forum/internet vertoeft?
En aan wie dan uiteraard? |
als ons mam de cd van marco borsato op heeft staan.. en dan het liedje komt met de tekst:
Ik ben in mijn leven te dikwijls bedrogen Ik ben door mijn vrienden te vaak voorgelogen Dus hoef je van mij ook echt niets te verwachten Mijn diepste gedachten die deel ik met niemand met niemand met niemand met niemand aan wie lijkt me duidelijk :+ |
als ik bij de mcdonalds binnenloop 8)
|
* Jan Wayne - Because the night (BlueWolf)
* Teresa Rabal - Veo Veo (Bartje518) * Wanneer mn zusje haar economie begint op te zeggen die ze moest studeren (Sedes) |
Citaat:
|
Als ik hooligans, al dan niet Duits, of gewoon Duitsers in het algemeen zie, denk ik aan ons lieve beheerdertje :love:
|
Als ik er achter kom dat er een leuke show ergens is moet ik aan krien denken <3
Als ik goffiks over straat zie lopen moet ik aan mark denken <3 Als ik aan London denk moet ik aan anne denken <3 En vast nog wel meer maar daar kom ik nu even niet op :zzz |
Citaat:
|
Oh ja, als ik mensen zie huilen moet ik aan bepaalde mensen hier denken :z
En als ik negers zie moet ik aan PFP denken. |
Citaat:
|
als ik een mongool zie lopen moet ik aan elvenkindje denken
|
Als ik archeologen zie lopen denk ik aan PFP maar ik weet niet hoe hij eruit ziet dus loop ik maar gewoon weer door :+
|
Altijd als ik een konijn zie moet is aan psychobunny denken
|
hehe wel ziek.. 8)
Als ik paarse dreadlocks zie moet ik aan jamiel denken :p Als ik een belgisch meisje zie moet ik automatisch aan thali denken :+ Als ik zwart geel zie en alfred jodokus kwak denk ik aan bartje En als ik een gothic geval zie met lang stijl zwart haar denk ik aan elvenkind :') En zo zijn er af en toe nog wel meer dingen :z Maar dat is gelukkig niet altijd :p |
bij appelsientje denk ik aan fran :Y)
|
bij de kelly familie moet ik aan de zus van otje denken
|
Bij NVD denk ik aan pfp :*
Bij een roodharig korfballertje van 13 met overmatig beenhaar denk ik aan raspberry :love: |
bij de film "running men" aan joeyb
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe herken je een archeoloog dan? |
Citaat:
Nee vriendin van me doet archeologie dus ik ken van haar jaar wat mensen, merendeel van gezicht maar toch. En een meisje van mijn middelbare school is nu eerstejaars dus haar 'groepje' zie ik wel eens. Ik ken die mensen verder niet, maar ik herken ze wel. |
aha en hoe heet die 1e jaars"?
|
Sanne
|
Londen -> AMF
Leiden Centraal -> Laura/PFP (was er laatst) Als ik een Limburger hoor praten denk ik aan Bartje;). |
Citaat:
Maar aangezien Mark hier allerlei connecties met mijn oude school heeft zal een van die twee wel Sanne heten :z |
Citaat:
ooooh dat meisje met lang haar en 2 ogen? |
Citaat:
Dan weet je wie ik bedoel! :) Ik weet zo niet hoe ze heet, maar zo groot is archeologie nu ook weer niet. Op zich zou je haar best, in ieder geval van gezicht, kunnen herkennen? |
Citaat:
100 eerstejaars |
of bedoel je die ene met een kwast in dr haar
|
Citaat:
|
Citaat:
@Stevie; oja klopt die was ik vergeten. Ben ook al in geen eeuwen in DB geweest zeg. Behalve CS maar dat telt niet. |
Citaat:
Ik voel me erg vereerd :love: |
Citaat:
|
vaak als ik niemand hoor of mijn buurjongen zie denk ik aan dennie 8)
ik denk ook wel eens zomaar aan frox :p ik zal het es proberen te onthouden |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ikzelf dacht eerst minstens één keer per week wel eens aan Bruggi. Dat is wanneer ik in Tilburg over de Trouwstraat fietste en langs één of andere winkel kwam waar een uithangbord met A. Meijzers hing. Ik las dat de eerste keer verkeerd en sindsdien moest ik altijd aan Ankie denken 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik Bert zie moet ik altijd aan The GroovMaster denken :$
|
Als ik in Den Bosch een meisje met ene hele bos blonde krullen zie lopen denk ik dat het Piraatje is :p
|
Als ik in mijn notities Hadrianus tegenkom, moet ik wel eens aan PFP denken.
Gisterenavond stond ik voor de badkamerdeur boven en viel mijn oog op een naam die al jaren aan die deur hangt. Blijkbaar knal hetzelfde als ND's nieuwe nick. En als ik een wagen met Nederlands kenteken zie rijden, probeer ik te kijken of een van jullie erin zit :Y). Er zijn er vast nog, maar ik vind er niet meteen één. |
als ik een belg hoor denk ik aan Saartje
|
als ik een dikke pedo zie denk ik aan wolfhawk
|
als ik een marokkaan zie denk ik aan youssef
|
als ik een neger zie denk ik aan banaan
|
Als ik een hooligan zie denk ik aan joy from arnhem.
met zijn spel hooligans http://www.gamelife.nl/recensies/pcc...oligans/1f.jpg |
Hey, dat spel moet ik ook 'ns ergens scoren. Eindelijk eens een leuk strategiespel. O-)
|
Ik moest dit weekend érg aan Amber denken..
Omdat ik een vriendin van een vriendin [die ik dus vrijdag voor eerst zag en dit weekend goed mee ben opgetrokken] aan haar doet denken. :) Kwa uiterlijk & uitstraling. [Post volgende week wel foto ofzo wanneer ik ze binnen heb..] |
Als ik door Tilburg loop, dan denk ik wel regelmatig dat ik wel een forummer tegen kan komen..
|
als ik een liedje van de jeugd van tegenwoordig hoor denk ik aan banaan
als ik clinic hoor denk ik aan amf |
Op Tilburg-West denk ik wel vaker aan Karima en Tyskie.. :) En als ik over de Heuvelstraat loop dan denk ik dat ik Arie daar zomaar tegen kan komen. In de bus van Sanne zit ik dan weer nooit.. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.