![]() |
Welk oud forummer missen jullie?
Ik mis mensen zoals saartje en phychobunny wel een beetje, maar ook mensen als joy from arnhem en fisk ( of hoe schreef je het ook alweer) Oud forummers weten nog het nog wel.
Dat was zo alto gast met een zus die kaal was. |
Citaat:
|
Ik mis er zoveel..
Ineke en Jolanda.. Omdat het de liefste zusjes ter wereld zijn.. Koelkast.. Omdat hij zo grappig was.. Jointje uit Arnhem.. Vanwege zijn knetter-gare posts.. Psychobunny.. Vanwege haar hoogstaande discussieniveau.. Rijntje.. Vanwege haar moeilijk te raden wachtwoord.. Loeloe.. Vanwege haar hoogstaande FB-kwaliteiten.. Dupke.. Vanwege haar fraaie foto's.. Need more? |
Vergeet Plankje en niet Bart
|
en
zaagmans jdiezrequejo antikezman Bonnie |
De_Zaagmans.. Vanwege zijn zus vooral..
Jdiezrequejo.. Vanwege zijn schitterende zwart-wit foto's en zijn gepasioneerde verhalen over 'M. Schumacher'.. Bonnie.. Schatje :).. |
OIZO
en Judith14 |
Annomeisje, tienermama en miss_masje :(
|
antikezman en bonnie idd :(
|
En die Haagsche tank! die geilde op turken en ander moslim gespuis uit Tunesie! Daantjuh ofzo
|
Sgatje? :')
|
Bobba :')
|
Hehe sommige mensen ja :D
|
Funfair.
En misschien ook wel de opvliegendheid van Blackturtle als je niet dezelfde mening had als hij :z. En stapper om ons erop te wijzen dat we een leven moeten zoeken. |
Stapper met zijn 'Ik was fan van LotR voor het commercieel werd' :)
En electricity mis ik ook wel :( Is toch mn eerste meetsletje :z |
Wolfhawk met z'n verzameling
eclips met z'n blote leuter |
Citaat:
Ik vind het wel jammer dat vera (of moet ik ineke zeggen) niet meer hier zit |
Citaat:
die haalde zn kleding op het waterlooplein als alles afgeruimd was :') |
Mliekje gek, chickie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stapper had toch ook iets met karma-killer?
|
Citaat:
|
De goeie oude tijd inderdaad..
|
sum :')
|
en dan ook nog
Irene!!!! Youssef Fade of Light Rijntje Silverchair (waar is zij naartoe??) LieveColafles Miss_Sweetgirl bAnAnAqUeEn Elcootje ... |
Judith14, wil ik nog wel eens mee samen korfballen 8-)
|
Haha altijd zo gelachen om Loeloe en Rijntje.. Echt geen leven :D
|
Ik mis bobba wel.. :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry, ik lees niet alle baggertopics hier van A tot Z door. Als ik had gelezen dat Niemand Bobba al genoemd had, had ik natuurlijk gewoon voor ruffryder gekozen. |
Vergeet C220L niet, maar dat weten natuurlijk alleen echte kenners.. Zijn ze er onderhand al achter dat jij die threads uit meidenforum getrokken had? Of nog steeds niet?
|
ik mis dupke :')
|
ik mis
RandyJC Randy RJC Zo'n top Krel... :( nee ff seri.. Ik mis eerlijk gezegd Nightwolf wel.. ik zie hem nooit meer spreek hem nooit meer.. WTF HAPPENED?!?!? |
Ik mis Marijk. en berend wel een beetje.
en elvenkindje :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
0vera :')
Daar heb ik nog hele dom PM's van in mijn Inbox :p |
posten :P
|
Nah... :p
Ging over de kwestie dat ik in het MF was geweest met het wachtwoord van LoeLoe :o |
WAT!?!!?!?!?!
BAN!!!! :p |
jennifer <3
|
Citaat:
Secreet? Essebes? Leoleo? |
miss masje?
|
0vera?
|
Ik mis Wetering12 :(
|
Citaat:
|
devilish en steady :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.