![]() |
Vraagje voor mensen in Arnhem
Beetje rare vraag, maar ik ga donderdag naar Metallica, met de trein, vanaf welk station kom ik lopend bij de Gelredome.
Bedankt voor (serieuse) reacties |
hoe lang is et lopen dan?
|
ik reis nooit met et openbaar vervoer, dus om de hoeveel tijd komt de bus?
en kan ik in de buurt van et stadion aan bier komen:d ? |
Je kan beter de bus pakken! Als je geen OV hebt kun je in Arnhem een dalkaartje kopen voor 1€, daar kun je echter niet mee overstappen(dus zou je eigenlijk maar 2 euro kosten dan, heen en terug). Meestal zetten ze ook wel pendelbussen in bij dit soort evenementen hoor!
Maar just in case: Lijn 7 Rijkerswoerd moet je hebben, die stopt recht voor het gelredome. En in de buurt van het Gelredome zit niet echt een supermarkt oid waar je goedkoop bier kan halen helaas :( |
hartelijk dank voor deze bijdrage.
ook saduf bedankt ene goedkoop bier is altijd nog beter dan 'hot bears out of the car' |
Citaat:
|
ene om welk station gaat het precies?
en het gaat om een concert om 18.30 (3 voorprogramma's) denken jullie dat ik de trein van 10 over 12 nog haal? |
Reken er maar niet op
|
zouden er dan nog bussen naar et station gaan?
|
Kan je niet op www.9292ov.nl kijken ofzo?
|
Ik weet wel dat wij vorig jaar, als we voor half twaalf niet in het station waren, we serieus in de zak gezet zouden geweest zijn. (Maar dat is wel in België.)
Dus houd er misschien rekening mee dat de laatste trein op een voor jou veel te vroeg uur rijdt. |
Of je wacht met zijn allen op de eerste trein 's ochtends :thumbsup:
|
of je neemt een taxi
|
Citaat:
|
Ik kwam er laatst achter dat er nu ook een station Arnhem-Zuid is. Is dat niet op loopafstand van de Gelredome?
|
Citaat:
|
Speeltijden van Donderdag:
Trivium: 18.00 - 18.30 uur Bullet For My Valentine: 18.45 - 19.15 uur Avenged Sevenfold: 19.30 - 20.10 uur Metallica: 20.45 - 23.00 uur Dit kwam ik net dus tegen.. Maar ga er maar vanuit dat het iets uitloopt :) En de setlist van een paar dagen terug (dus waarschijnlijk iets soortgelijks als deze): 01. Creeping Death 02. Fuel 03. Wherever I May Roam 04. For Whom the Bell Tolls 05. Fade to Black 06. Battery 07. Master of Puppets (James Hetfield announces that the band will perform entire "Master of Puppets" album) 08. The Thing That Should Not Be 09. Welcome Home (Sanitarium) 10. Disposable Heroes 11. Leper Messiah 12. Orion [had not been performed since Cliff Burton's death] 13. Damage Inc. 14. Sad But True 15. Nothing Else Matters 16. One 17. Enter Sandman 18. Last Caress 19. Seek and Destroy |
Als er pendelbussen rijden (en ik neem aan van wel) en je gaat iets voor het eind/de grote stroom mensen weg dan moet je de trein van 23.50 nog wel kunnen halen lijkt me
edit; op de site van gelredome staat dat er gewoon pendelbussen rijden 8) |
maja, ik kan niet weggaan tijdens seek and destroy, dat lijkt me redelijk logisch...
|
Regel maar een slaapplek in arnhem dan :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.