![]() |
Binnenkort 1 jaar verkering. Zal ik een wensbeer sturen?
Hoi, ik heb binnenkort 1 jaar verkering en kwam een website tegen met daarop iets geinings:
13,95 euro's voor een echte knuffelbeer inclusief verzendkosten: http://www.wensbeer.nl/images/catalog/overview.jpg Nu vroeg ik me af, is dit nou een leuk idee, of toch een beetje afgezaagd? Ik vind de prijs niet echt heel duur voor een echte beer, en de site ziet er wel duidelijk en betrouwbaar uit. Vinden jullie dat ik er eentje voor mijn vriendje moet bestellen? :aai: |
Verkapt reclame topic als je het mij vraagt.. :z Die link moet misschien weg?
|
dit zijn geen echte beren hoor
|
ik zou gewoon een krat bier kopen en door zn ruit heengooien, is veel goedkoper en ten minste origineel
|
Citaat:
|
Ik zou geen beer kopen voor een jongen, ik zou er zelf totaal niet blij mee zijn. Ik zou eerder als jongen zijnde zoiets voor m'n vriendin kopen:)
|
Ik moet zeggen dat ik het nou ook niet echt een vet/apart cadeau vind, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
|
ik vind het wel lief, maar geen leuk cadeau voor als je een jaar hebt. dit is meer iets voor zomaar..
|
ik zou je partner eens echt leren kennen, als je een jaar hebt moet je toch wel weten waar je die gene blij mee kan maken
|
Citaat:
|
een taart bakken met 1 kaarsje erop :)
|
haha :P
|
Ok dus niet voor een jaar, maar voor zomaar kan wel?
|
jup :)
|
zomaar is juist lief!
heb ik ook es gedaan voor mijn vriend maar dan een enorme en daar slaapt ie nu altijd mee als ik er niet ben ;p |
Super, dus gewoon zomaar doen dus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.