![]() |
wel of niet? duidelijkheid!!!
kijk ik zit in mn maag met iets.
Enkele weken geleden ben ik afgewezen door een heel leuk meisje. We konden enorm goed met elkaar opschieten, maar zij wilde toch liever vrienden blijven. Jammer dan, maar goed ik weet wel waar ik sta. Maar ja als ik haar een week later weer zie en die week er op die week daarop loopt ze gewoon keihard met me te flirten, ze komt volgende week naar mn studentenkamer kijken en dat is voor mij ff volledige onduidelijkheid? Wat wil ze nou wel of niet? hoe los ik dit op? |
Citaat:
|
Hoop doet leven he ;)
|
Ga volgende week subtiele hints opvatten/uitstralen.
Hét beste voorbeeld!! Zorg dat er overal dozen staan en dat je nergens kan staan/zitten behalve op je bed :z |
Citaat:
|
klinkt niet verkeerd hoor :P
|
Citaat:
nee maar mensen hebben jullie verder nog een advies of hebben jullie zoiets van je ziet et wel wat er volgende week gebeurd |
Waarschijnlijk zegt ze gewoon af, en komt ze helemaal niet kijken. Heel hinderlijk als ze je aan het lijntje proberen te houden. Gewoon geen extra aandacht meer aan geven en verder leven.
|
ze kan je idd aan het lijntje houden ( wat veel mensen in zo'n geval doen ) , of ze is gewoon geschrokken van de reactie en had ze niet gedacht dat je zoiets aan haar liet merken. Misschien is ze onbewust bezig met het van de andere kant te bekijken en neemt ze voor wat meer met je op te trekken zodat ze voor zichzelf kan beslissen of het gevoel juist is. En dan kan ze nog altijd beslissen ja of nee.
Maar ondertussen voel jij je wel even een beetje belazerd misschien. Gewoon kijken wat er gebeurd jong ;) maar niet pushen |
of wees gewoon jezelf, dat heb ik gedaan, en ik heb een lieve vriendin :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.