![]() |
Lowlands
Hier alles over Lowlands
Wie gaat er? Voor wie ga je dan? Wie gaat er werken? Wat vinden jullie van de line-up? Zeg het maar :D |
Ik ga
Voor mezelf :+ Nee sowieso voor Muse en Placebo en Massive Attack en Pendulum en DJ Shadow en meer weet ik er zo niet uit mn hoofd oja Snow Patrol De line-up kan nog stukken beter maar ik verwacht binnen een week nog een paar goede namen :thumbsup: |
ik ga, vooral voor muse :9~ ik vind de line up best wel cool, maar mag nog wel wat beter :Y) er zijn al wel veel dingen die ik graag wil zien, zoals arctic monkeys, panic at the disco, massive attack, placebo, snow patrol, belle & sebastian enz :p
|
Ik zou gaan voor Epica, Muse en HIM
|
Ik ga, met Stevie en nog wat mensen. Ik ga voor Muse :p en verder Arctic Monkeys, Panic at the Disco, Placebo, Massice Attack en nog wel meer :p
Hopelijk komen er nog wel een paar goede namen bij. Oja Boom Chicago is ook wel lachen trouwens. Verder is het cabaret nog maar k** wat er komt :p |
En voor welke bands zou je absoluut niet gaan?
|
Citaat:
|
:)
|
ik,
muse, placebo, massive, shadow, pendulum, marky, en damn ik hoop nog steeds op depeche! |
Oja! Placebo is ook leuk:)
|
Lostprophets <3
kaartje is binnen :7 |
Citaat:
Yeah! |
Citaat:
|
ik ben er definitief niet. helaasch maar ik ga liever 10 dagen naar Grecia in september.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het een beetje fashionxcorex om te roepen dat ze niet meer zo truueee zijn enzo :p ik heb mijn kaartje nu ook écht |
lowlands meeting?
:p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.