![]() |
Onderbroeken kettingbrief
Hoi!
Ik heb van een vriendin een onderbroeken kettingbrief gehad. Dit werkt dus ongeveer als een gewone kettingbrief, maar alleen moet je een slip/string/boxershort naar het adres sturen bovenaan de brief. Daarna krijg jij dus op z'n minst 36 onderbroeken, want je moet de brief naar minstens 6 personen doorsturen (meer personen mag!). Op de brief duid je je maat aan, en of je een slipje, string of boxershort wilt ontvangen (of als het niks uitmaakt). Samengevat: Je moet de brief dus doorsturen naar op z'n minst 6 personen, en 1 onderbroek sturen naar degene bovenaan de lijst. (Aan het slipje/string/boxershort moet nog een kaartje hangen, als bewijs dat het nieuw is.) Één tip: vraag op voorhand aan de mensen of ze willen meedoen, want als ze de brief niet doorsturen krijg je natuurlijk geen onderbroeken ;). Een paar vriendinnen van me doen ook mee, maar we willen allemaal veel personen om de brief naar te sturen (dan krijgen we veel onderbroeken :d) maar we willen er ook zeker van zijn dat die mensen de brief doorsturen. Ik zoek dus meisjes naar wie ik of één van m'n vriendinnen de brief mag doorsturen. Wel mensen in België, als je van Nederland een onderbroek naar België moet opsturen wordt het iets te duur denk ik :). Ik weet dat er hier niet zoveel mensen uit België zijn, maar ik hoop dat ik toch wat reacties krijg! |
Ohja, als je wilt meedoen, mag je je naam & adres PM'en :)
|
:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het nu gebruikte strings waren van een mooie meid.. Maar dat weet je dus maar nooit. Nieuw ondergoed kan ik me ook zelf kopen :Y)
Edit: en ik val überhaupt niet binnen je doelgroep of course :p |
Citaat:
Die kan ook een remspoor achterlaten hoor |
Niet. Vrouwen schijten niet!!
|
Citaat:
|
Dit lijkt mij 't plan van een verdekte ondergoedfetisjist.
|
Citaat:
Edit: knappe meiden dan hè? Die schijten niet. |
Ik heb serieus een keer een leuke boxer naar iemand gestuurd mte deze kettingbrief :$
|
Sommige dingen zou ik toch echt voor mezelf houden, Amber:+
|
wat een onzin
|
ik vind het echt een stom iets:p
|
Ik heb die ook gekregen :Y). Heb teruggemaild dat ze moeten wachten tot na de examens.
Citaat:
|
supergrappig :P
|
Citaat:
|
LoL..
ik sweer het je wat mensen tegenwoordig allemaal wel niet verzinnen het is gewoon lachwekkend :z |
wie bedenkt er nou zoiets? :D :+
|
clearly mensen die niks beters te doen hebben :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.