![]() |
Zoooo onromantisch
Zei net een jongen die ik best leuk vind tegen me dat de zon altijd boven me scheen. ik zo van: vandaar dat ik zo bruin ben 8|
Wat zijn jou zo onromantisch mogelijke uitspraken, dingen die je hebt gedaan? |
Hij: Ik hou van je..
Ik: Ik ook. |
Ik heb dr meer :+
Hij: ik vind je leuk Ik: Waarom? |
ik: zin om hier te komen?
Hij: ja is goed Ik: oke :) Hij: Wat gaan we doen dan...? |
Voor onze eerste romantische keer 'het' (hihihi).. 'Zal ik jou eens even platneuken?'
|
Citaat:
tegen zn vrienden na een keer zoenen 'mag ik jullie voorstellen aan mn vriendin' :') |
Citaat:
AUW! dat is kut voor je relatie en je ego ;) _____ zelf had ik eens met een meid die ik leuk vond en zei vond mij ook een hele tijd leuk. IK: hey schoonheid Zij: hey lief Ik: wat ga je doen vandaag? Zij: naar mn nieuwe vriendje |
hehe AMF :+ Ik moet er even over nadenken. Schiet me nu ff niks te binnen.
|
ik mag geen duifje zeggen. :(
8) |
Citaat:
leg eens uit :D je mag geen duifje zeggen? nou? en? |
volgens mij het meest on-romantische wat ik gezegd heb was " zal ik jouw eens even flink volspuiten" :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tijdens liefde bedrijven een leuk programma op tv hebben hebben staan... da's nogal a-romantisch :+
|
Tijdens liefde bedrijven de tv aan hebben laten staan en dan komt er zo'n reclame van na 11 uur en dat ging zoiets als "wil je me in mn kont nemen?" :+
|
nou ja ik weet nog dat ik ooit iets heel sufs zei maar dat weet ik dus niet meer :(
|
Hij: Ik hou van je
ik: Dankje :{ |
Citaat:
Zegt ze: ik hou van je. ik: nou, kiitos. zij: je moet geen dankje zeggen na zo iets.. |
Citaat:
|
hij : Zou je het met mij willen proberen?
ik : JA! hij : Oh, ik niet met jou. Het belachelijke in dit gesprek zit hem vooral in het enthousiaste JA dat ik té gretig antwoorde. Ik had beter moeten weten met die mannen van tegenwoordig! |
Citaat:
|
Ach, zolang je er niet dood aan gaat
word je er alleen maar sterker van! |
mm daar heb je gelijk in =)
|
Citaat:
Ik zei eens iets vaags. Ik noem mijn vriend soms voor de grap poepie. Hij belde me een keer midden in de nacht en net zoals je lieffie af kan korten tot lief kortte ik poepie af tot poep. Dus het ging zo: 'Heeyy poep' Oeps :9 |
super fout!!!!:@:P
|
Citaat:
dat was super fout ja he MrInsane.......:$ |
volgens mij heeft iemand hier deze topic geopend zodat ze zelf der verhaal kwijt kan
|
Citaat:
ik zeg altijd hee poep haha |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.