Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Liedjes van jou en je vriend(in) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59017)

Saarah 19 June 2006 18:08

Liedjes van jou en je vriend(in)

Zijn er liedjes die jij en je vriend(in) als speciaal in jullie relatie beschouwen? Zo ja, welke en waarom?

TS begint: ik heb zelf geen vriend, dus ook geen liedjes samen met m'n vriend.
Maar ik heb wel een liedje dat me doet denken aan een zalige kus met een geweldig iemand en dat is "The Last Resort" van The Eagles. En "Angie" van The Rolling Stones doet me ook aan hem denken, omdat we daar ooit op geslowd hebben, net als op "Photograph" van Nickelback.
Zo zijn er nog wel meer liedjes, maar dit zijn degene die me meteen te binnen schieten.

Kwak 19 June 2006 18:18

Citaat:

Origineel gepost door Saarah
TS begint: ik heb zelf geen vriend, dus ook geen liedjes samen met m'n vriend.
Maar ik heb wel een liedje dat me doet denken aan een zalige kus met een geweldig iemand en dat is "The Last Resort" van The Eagles. En "Angie" van The Rolling Stones doet me ook aan hem denken, omdat we daar ooit op geslowd hebben, net als op "Photograph" van Nickelback.
Zo zijn er nog wel meer liedjes, maar dit zijn degene die me meteen te binnen schieten.

looks likes somebody has an obsession:rolleyes:

Raspberry 19 June 2006 18:47

Ik heb geen speciaal liedje (of meerdere) met mijn vriend eigenlijk. Waarom weet ik niet, is gewoon zo. :p

chica 19 June 2006 19:06

Honey and the Moon, van Joseph Arthur. We vinden het allebei een mooi liedje, niet echt om een reden hoor.

En Nuttin no go so ofzo, van Notch:? Het is geen romantisch nummer, maar als ik dat hoor denk ik aan de eerste keer dat ik hem weer terug zag op de drumband, toen we net samen waren.

biffyclyro 19 June 2006 21:29

mmm we hebben niet echt speciale liedjes ofzo..

maar sommige dingen die hij op zijn piano speelt, als ik die dan ergens hoor moet ik natuurlijk wel altijd aan hem denken.

en de liedjes die hij/we op feestjes speelt/spelen zijn ook wel van ons.

en frank zappa is van ons :)

insanity 20 June 2006 08:00

You're Beautiful van james blunt =)

x-lizz-x 20 June 2006 15:10

first time van Robin Beck

ash-hôôle 20 June 2006 15:13

Mijn houten hart van de poema's, bij m'n ex dan..

Het was ook al niet zo'n hoopvol liedje..

Stuiterballin 20 June 2006 21:27

Broken - Seether ft. Amy Lee... de tekst was niet echt hoopvol maar toch was het "ons" liedje(met mijn ex)...die tekst kwam later wel uit ja.

AMF 20 June 2006 21:52

jew - my sundown

van mijn ex en mij :)

Chrizlybeer 20 June 2006 22:43

Peter Lawlor - Getting Dressed

Muziek van de reclame van Axe waarin die mensen zich weer aankleden met de kleren die ze hebben achter gelaten op straat

Chrizlybeer 20 June 2006 22:46

Oh ja en:
Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Eté

TheGroovMaster 21 June 2006 08:48

die ene hippe van racoon, kweet ff niet hoe die heet, zo lekker vroolijk is die en van ong een jaartje terug.

Melisss 21 June 2006 11:39

Donnell jones ft left eye - Whats up
Replay en Gordon - Niemand
Jagged Edge - All out of love

Piraatje 21 June 2006 11:41

Blackbird - The Beatles

Atjeuh 21 June 2006 11:50

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer
Oh ja en:
Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Eté

Amelie :love:

bruggi 21 June 2006 12:37

Hebben we niet :?

Chrizlybeer 21 June 2006 12:41

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh
Amelie :love:

:love:

patriesje 21 June 2006 16:13

fast car van Tracy Thapman is ons liedje. het is best wel een grappig verhaal waarom nu persé dat nummer.....hij heeft het me vorig jaar gestuurd toen vonden we elkaar wel leuk maar meer ook niet en ongeveer 4 maanden geleden ging ik het nummer weer luisteren en toen werd ik weer hlemaal verliefd en hij ook en sinds dien zijn we weer bij elkaar!!!! dus het heeft ook zo z'n mooie kanten aan het nummer en niet alleen de tekst maar ook waarom!!!(L)

3rd boetah 21 June 2006 16:55

cooldown cafe - hey baby

x-lizz-x 22 June 2006 14:11

ahahha steffie

3rd boetah 22 June 2006 14:42

yeah baby ;) yeahhh :7

Impressions 22 June 2006 15:10

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro
en frank zappa is van ons :)

:'( Waaaaaaaaaarooooooooooom?

MissDuplex 22 June 2006 15:56

shallow water van sylver

biffyclyro 22 June 2006 19:59

Citaat:

Origineel gepost door Impressions
:'( Waaaaaaaaaarooooooooooom?

waarom nieeeeet? :(

The6thgate 22 June 2006 20:23

Citaat:

Origineel gepost door bruggi
Hebben we niet :?

wij ook niet. we hebben wel een artiest....guus meeuwis, waar we elkaar bij leerden kennen :')

3rd boetah 22 June 2006 21:00

Citaat:

Origineel gepost door The6thgate
wij ook niet. we hebben wel een artiest....guus meeuwis, waar we elkaar bij leerden kennen :')

kedeng kedeng, aaaaah aaaaaaaaaaaaaah :z

K@rima! 22 June 2006 21:53

Hebben we niet. We houden niet helemaaal van dezelfde muziek.

niemand 23 June 2006 17:44

Maroon5 - This Love

Omdat we die altijd samen mee blerren als ze bij me in de auto zit :+ :love:

Playbunny 19 July 2006 19:24

big world van emilia deze vonden we mooi al voordat we elkaar kende

3rd boetah 19 July 2006 19:40

2 live crew - me so horny

Jamiel 20 July 2006 05:18

wij maken van ieder liedje ons liedje volgens mij :d
En altijd heel strakke choreografie erbij (springen, wapperen, springen & wapperen en ooooeh daar gaan die handjes de lucht in en... nou ja :+)

Sanne 20 July 2006 08:09

hooverphonic - mad about you

LovexMusic 21 July 2006 13:36

Just Look Up van Joe Satriani denk ik.. mrgoed ik heb wel meer liedjes waarbij ik aan hem moet denken eigenlijk. Meer bijv het moment van de eerste kus, bepaalde tekst die op dat momentr klopt bij je relatie blabla.. tsja :P

Babydress 28 July 2006 11:03

Where'd you go? van Fort Minor.
Tja.. Lang verhaal.
De tekst moet me denken aan iemand die nog steeds ontzettend bijzonder en speciaal voor mij is.
Ook al is het kansloos om een relatie met diegene aan te gaan.
Maar de betekenis is echt mooi :)

Kut_Aap 29 July 2006 00:07

Hm, House Of The Rising Sun van The Animals:P ik weet niet precies waarom.. Toen ik een tijdje in Polen zat(zonder hem dus), hoorde ik het nummer toen ik in een dipje zat bij een café.. ik kon wel janken:P en ja, ik ben dus heel emotioneel..

Bobba 29 July 2006 02:54

K-liber - Quiero heeft ze mij ooit eens gestuurd.. dus elke keer als ik dat nummer hoor moet ik aan der denken.. En doet me herrineren dat ze van dezelfde soort muziek houdt als ik :)

En als ik Niemand van Gordon&Replay hoor, weet ik weer waarom ze mijn vriendin is :)

niemand 29 July 2006 03:12

Citaat:

Origineel gepost door TheSamurai

En als ik Niemand van Gordon&Replay hoor, weet ik weer waarom ze mijn vriendin is :)

omdat je dan aan mij denkt?

Bobba 29 July 2006 15:09

:o

3rd boetah 30 July 2006 10:51

Citaat:

Origineel gepost door Kut_Aap
Hm, House Of The Rising Sun van The Animals:P ik weet niet precies waarom.. Toen ik een tijdje in Polen zat(zonder hem dus), hoorde ik het nummer toen ik in een dipje zat bij een café.. ik kon wel janken:P en ja, ik ben dus heel emotioneel..

En hij zat in New Orleans dus? :o

Mieketjeuh 31 July 2006 19:30

goh... *denk*

Miracle van Cascada is eigenlijk een beetje ons liedje. vroeger luisterde ik vooral naar metal en hardrock en punk en gothic muziek enzo, maar nu heeft mijn vriend ervoor gezorgd dat ik meer dance-trance-techno fan ben geworden. dat liedje vinden we beiden mooi

ook de akoestische cd van Zornik (Alien Sweetheart dus), de cd van The Rasmus (In The Shadows) enzo zijn ook wel speciaal, de eerste keer dat ik naar zijn huis ging had ik die cd's mee en daar hebben we toen naar geluisterd (het ene moment geconcentreerder dan het andere, als je begrijpt wat ik bedoel).

nuja, ik heb veel liedjes waarvan de tekst op dat moment echt bij mijn relatie of gevoelens past, en dan ben ik wel eventjes emotioneel...

dikke kus, prinsesjj.

Lodeke 31 July 2006 21:02

hmmm ik heb een speciaal liedje met mijn vriend :) : al een ouder

I want you to want me van cheap trick

da zetten we regelmatig op :)

Dunja 3 August 2006 17:43

Ik heb geen relatie, maar wel een liedje wat me aan een jongen doet denken...

Don't leave home van Dido.

Kut_Aap 9 August 2006 19:46

Citaat:

Origineel gepost door 3rd boetah
En hij zat in New Orleans dus? :o

:')

daphie 9 August 2006 22:05

Samen met mijn ex had ik een liedje, Geef mij nu je angst van Guus Meeuwis. Werd op een avond gedraaid in het café en op de een of andere manier was dat superintiem, echt geweldig.. Sindsdien was het ons liedje. Alleen, nu het uit is, word ik er nog helemaal week van als ik dat nummer op de radio hoor.. Niet fijn als je gewoon aan het werk bent!

koekje 28 August 2006 10:38

Manu chao- bongo bong

Asmooh 2 September 2006 07:37

Massari - Real Love

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:29.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.