![]() |
Ik heb een auto op't oog...
Ik twijfel enkel nog wat.
Ben daarnet nog eens gaan kijken. Iemand toevallig ervaring met deze? Opel Astra sport versie sport jaar 1996 kilometers 115000 km cilinderinhoud 1400 cc vermogen - fiscale pk - koetswerk 3-deurs brandstof Benzine kleur Grijs prijs (incl. BTW) 2250 € opties: servostuur, schuifdak, ABS, airbag, trekhaak, boordcomputer, radio-cassette, onderhoudsboekje En ik geef toe, ik kén echt NUL de ballen van auto's :$ |
Wacht, ik heb ook nog fototjes gevonden van hem:
http://foto.autozone.be/fotosauto/OP...00/3683980.jpg http://foto.autozone.be/fotosauto/OP...00/3683981.jpg http://foto.autozone.be/fotosauto/OP...00/3683982.jpg |
heb je al een rijbewijs?
heeft wel al veel kilometers en is al 10 jaar oud. |
ben bezig met rijlessen. Na 16u praktijk mag ik alleen rijden. Remember?
Daarna rij ik 3maanden alleen om daarna examen te doen. Maar rijden zonder auto is nogal moeilijk. |
3 maanden rijden zonder rijbewijs? Of ben ik nu blonT 8)
|
Citaat:
|
Mja.. Hij is wel al 10 jaar oud.
Ik zou eerst even verder kijken. En anders een testritje maken, kijken of je nog wat van de prijs af kan krijgen.. En probeer iemand mee te nemen die er wat vanaf weet, zodat ie even onder de auto en de motorkap kan kijken. |
115.000 kilometer voor een auto van 10 jaar oud valt nog wel mee hoor. Tja op een oude fiets moet je het leren
|
Citaat:
Maar het feit dat ie al 10 jaar oud is.. Gewoon een testritje maken:p |
Citaat:
|
Citaat:
daarna rijd je 3 maanden alleen daarna krijg je nog 2u herhaling en dan examen. En dat kost je 1.000 euro Voordeel is dat je alleen al mag rondrijden. |
Citaat:
Daar moet je gewoon rekening mee houden. En als ik daarna nog 4-5j met die auto kan rijden, dan is het gewoon zo, en als ie weg moet na 2jaar, dan kopen we een andere :-) Citaat:
En de wielen moeten opnieuw uitgelijnd worden dacht ik. Want er was een kleine afwijking van de stand van het stuur met de stand van de wielen... Anyway... Ik ga deze week nog bij verschillende garages kijken achter een auto, want ik denk niet dat het deze gaat worden. 10j is toch wel het maximum vind ik :-) Maar we zien wel... |
Ze hebben daar in België kennelijk niet zo'n grote verkeersmaffia als hier?
Enne... je mag blijkbaar zelf nog voor nummerplaten zorgen? ;) |
Citaat:
explain :-) |
Verkeersmaffia: de politie is bij jullie blijkbaar niet zo gefixeerd op het uitdelen van boetes wegens het na correctie te hard rijden van 2 km/u?
En mocht de auto op de desbetreffende foto's de auto zijn die je op het oog hebt, dan mist die auto z'n kentekenplaten. Of die zijn sinds kort in België ook niet meer nodig? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf sorry hoor maar nu durf ik spontaan een stuk minder goed ooit in belgië te rijden :o
|
11.5 duizend per jaar is NIETS!
dat is miscien net woon - werk verkeer |
Mijn auto heeft er nu zo ongeveer 90.000 kilometer op staan. en hij is van 1999 reken maar uit ;)
|
Citaat:
|
Echt belachelijk dat jullie na 16u les ALLEEN mogen rijden. Vragen om ongelukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
je kan ook bijvooreeld 10u rijlessen nemen (wat ik gedaan heb) en dan rijd je een jaar met een begeleider (bij mij was dat mijn moeder). |
maar een sportversie en een 1.4L... lijkt me een beetje roar :')
en onze auto is uit 94 en heeft 270.000 km. net ingereden :p (volvo for live) |
Beter een auto op het oog dan een auto in je oog _O- :')
|
dan lijkt het me makkelijker om daar dan je rijbewijs te halen dan in Nederland? :p
|
Citaat:
niets tegenin te brengen =) |
Citaat:
Maar er lijkt op het eerste ogenblik nix mis mee met die auto. |
ik vind hem een beetje duur... hij is al redelijk oud dus er zal ook het een en t anders vervangen moeten worden de komende tijd...
voor die prijs kun je betere auto's krijgen :) |
Citaat:
In belgie is't anders dan in nederland. Een nummerplaat hoort bij een PERSOON... Dus als die persoon een andere wagen koopt, neemt ie zijn nummerplaat gewoon mee. En mijn nummerplaat is nog lang niet aangevraagd hé slimmie. In nederland hoort een nummerplaat bij een auto. That's the difference :-) |
Citaat:
En je mag niet rijden tussen 22.00-06.00u tijdens het weekend. Het voordeel met de module die ik kies is dat ik alleen naar mn werk kan, zonder dat Kevin steeds naast me moet zitten :p |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou t meteen doen :p |
Citaat:
Net zoals maar 1 persoon meenemen enzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat als iemand nu 2 auto's heeft? Hebben die dan hetzelfde nummer? :?
|
Dus als je daar een auto jat, het kentekenplaatje eraf sloopt en je eigen ding erop plakt, heb je een nieuwe auto? :z
|
ik verklaar hierbij de totale oorlog aan vlaanderen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff, ik heb nu 10 lessen gehad en ik kan er geen zak van, als ik 18 lessen heb gehad kan ik er nog niks van waarschijnlijk haha..
|
Citaat:
|
jij heb echt geen verstand van auto's
een auto van tien jaar oud en nog maar 115000 op de teller ik z\ou t doen ckerss tis nog een 1.4 ook:D geen zuiperss khb zelf ook astra uit 1992 met 280 op de teller nooit geen erge problemen mej gehad |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.