![]() |
Parkpop 2006
Wie gaat er naar Parkpop in het zuiderpark?!
|
ikkeeeeee !!
gij zult mij al dansend bij infadels vinden |
ik heb em even naar party verplaatst :)
en ik ga niet want ik lig zondag brak te zijn van m'n feestje & jazzweekend haha |
is dat deze zondag.
|
ja....
ik zal er ook wrsch te vinden zijn. als je me kan vinden. mwahahahahaha *kuch* :) |
ik kom ook ^_^
|
Ik misschien :p
|
ja 25 juni dus :)
|
Ja dat wilde ik ook gaan vragen.. :p
Ik ga ook :d |
Ik waarschijnlijk niet.
|
ik ook niet,
wie komen er eigenlijk? |
Citaat:
iedereen mag wel bij mij eerst een kopje koffie drinken woon er 5 minuten vandaan :+ |
Citaat:
Niet wie van LL.com :P |
sinds wanneer woon jij in DH randy??? :o
|
Citaat:
En 2-D sinds december vorig jaar ^_^ |
haha lijkt me wel lachen randy :p
maar ik gok dat ik allerlei mensen op moet gaan halen enzo blabla en uiteindelijk waarschijnlijk niet eens aankom op parkpop :z |
:o Jammer man, ik moet werken! Ik wil Senna wel eens live meemaken.:|
|
ik wil jullie allemaal gedag zeggen als ik jullie tegenkom dus schroom niet om even te zeggen hoi lekker ding ben jij mark want stel je voor dat ik het niet ben dan zegt diegene nee en dan lopen jullie allebei door en jullie vergeten elkaar tenzij hij een lekker ding is maargoed als hij ja zegt en ik het dus ben dan gaan we passionele seks hebben op de kinderboerderij in de buurt samen met ali b en de 7 geiten ok? vooral jij bifffy
|
ja jammer dat ik je niet zag :(
maar ik ben dan ook maar heel even geweest want het was niet direct een succes. en ik heb alsnog infadels gemist baggerzooi |
ik ben zeker niet van de partij!
|
ik ben ook geweest, maar ben alleen naar the sheer geweest, want het weer was gewoon te bagger..
|
werd gewoon aangesproken op mn funkadelic t-shirt
bizar... ik was halverwege kaizer's orchestra naar huis gegaan |
Goed idee, van dat gat wat die zanger van de Kaizers Orchestra in z'n broek had, wordt niemand vrolijk. :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.