![]() |
Tinteling in hand
Mijn linkerhand, vooral mijn wijsvinger, tintelt al bijna een uur lang. Het doet geen pijn ofzo, maar voelt wel heel onprettig.
Een vergelijkbaar gevoel met slapende voeten. Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad of enig idee wat ik eraan zou kunnen doen? Ik kan niet echt iets vinden op het internet. :? |
|
Ik brabbel wel een beetje.. :huh:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk gewooon beetje beknelt bloedvaatje
|
Waarscheinlijk Pardon?
|
Citaat:
|
Meer vingeroefeningen doen :z
|
Amputeren (Y)
|
ik heb dat ook zovaak, bijna altijd als ik met mn hand onder de kussen slaap
maar dat gaat gewoon na 5 minuten weer weg |
Citaat:
Een gekker gevoel is een kont die slaapt. Maar echt zorgen zou ik me er nog niet over maken, Kriem. :) Was die vinger toevallig afgespannen door bijvoorbeeld het dragen van een ring of ergens onder of op te liggen dat je bloed deed afspannen? |
gewoon een slechte bloeddoorstroming omdat je je hand een tijdje op een bapaalde manier had waardoor het bloed niet goed stroomde, gaat wel over =)
|
Citaat:
|
ik denk eerder een zenuw die knel zit, net als je tinteldoosjes/stroombotje/ect.
Ik had trouwens een keer dat ik wakker werd en mn hele arm t niet meer dee... ik kon hem niet meer bewegen of voelen, die hing daar maar een beetje te bungelen :? :huh: best welk friekie. |
Citaat:
Jaaa dat had ik ook ene keer!! En dat bleef ook even zo.. dat was wel eng en heeel vervelend.. want dan is je arm opeens ook echt zwaaar :p |
Ik heb het nog steeds.. :| Maar nu niet alleen meer in m'n wijsvinger. Op mijn linkerhand draag ik geen ringen of dergelijke.
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat was het denk ik ook. Het is nu bijna helemaal over. Ik heb mijn hand overbelast ofzo.
|
hmmmm
|
klinkt maar eng allemaal.. ik heb dat ook wel eens als ik 's ochtends wakker word..
waar ik vaker last van heb is een spier die gek doet ofzo :s ineens begint dan 1 plekje te schokken. t lijkt of die spier zich dan kort spant en direct weer onspant.. dat heb ik dan bij me ooglid, me knie, boven been of boven arm :s |
Citaat:
|
Citaat:
hehehehehe :d |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.