Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Tinteling in hand (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59074)

K@rima! 23 June 2006 20:52

Tinteling in hand

Mijn linkerhand, vooral mijn wijsvinger, tintelt al bijna een uur lang. Het doet geen pijn ofzo, maar voelt wel heel onprettig.
Een vergelijkbaar gevoel met slapende voeten.
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad of enig idee wat ik eraan zou kunnen doen? Ik kan niet echt iets vinden op het internet. :?

Kwak 23 June 2006 20:54

Ik wil je niet bangmaken hoor :huh:

K@rima! 23 June 2006 20:57

Ik brabbel wel een beetje.. :huh:

Kwak 23 June 2006 21:08

Citaat:

Origineel gepost door K@rima!

Als ik jou was zou ik 112 bellen!!! :huh: :huh: :huh:

Melisss 23 June 2006 21:41

Waarschijnlijk gewooon beetje beknelt bloedvaatje

niemand 23 June 2006 21:54

Waarscheinlijk Pardon?

Chrizlybeer 23 June 2006 21:54

Citaat:

Leef je nog?:z

Impressions 23 June 2006 23:33

Meer vingeroefeningen doen :z

Pakspul 24 June 2006 01:23

Amputeren (Y)

Headliner 24 June 2006 09:00

ik heb dat ook zovaak, bijna altijd als ik met mn hand onder de kussen slaap
maar dat gaat gewoon na 5 minuten weer weg

thali 24 June 2006 10:37

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
ik heb dat ook zovaak, bijna altijd als ik met mn hand onder de kussen slaap
maar dat gaat gewoon na 5 minuten weer weg

In dat geval is het gewoon je hand dat slaapt doordat er een ader (gedeeltelijk) afgesloten was door onder je hoofdkussen te liggen. (Een slapend lichaamsdeel is trouwens het begin van het afsterven van dat lichaamsdeel.)

Een gekker gevoel is een kont die slaapt.

Maar echt zorgen zou ik me er nog niet over maken, Kriem. :)
Was die vinger toevallig afgespannen door bijvoorbeeld het dragen van een ring of ergens onder of op te liggen dat je bloed deed afspannen?

insanity 24 June 2006 13:06

gewoon een slechte bloeddoorstroming omdat je je hand een tijdje op een bapaalde manier had waardoor het bloed niet goed stroomde, gaat wel over =)

Bazzemans 24 June 2006 15:03

Citaat:

Origineel gepost door insanity
gewoon een slechte bloeddoorstroming omdat je je hand een tijdje op een bapaalde manier had waardoor het bloed niet goed stroomde, gaat wel over =)

Meestal gaat zoiets wel ruim binnen het uur over hoor..

frox 24 June 2006 15:31

ik denk eerder een zenuw die knel zit, net als je tinteldoosjes/stroombotje/ect.

Ik had trouwens een keer dat ik wakker werd en mn hele arm t niet meer dee... ik kon hem niet meer bewegen of voelen, die hing daar maar een beetje te bungelen :? :huh: best welk friekie.

Melisss 24 June 2006 16:13

Citaat:

Origineel gepost door frox
ik denk eerder een zenuw die knel zit, net als je tinteldoosjes/stroombotje/ect.

Ik had trouwens een keer dat ik wakker werd en mn hele arm t niet meer dee... ik kon hem niet meer bewegen of voelen, die hing daar maar een beetje te bungelen :? :huh: best welk friekie.

Jaaa dat had ik ook ene keer!! En dat bleef ook even zo.. dat was wel eng en heeel vervelend.. want dan is je arm opeens ook echt zwaaar :p

K@rima! 24 June 2006 16:13

Ik heb het nog steeds.. :| Maar nu niet alleen meer in m'n wijsvinger. Op mijn linkerhand draag ik geen ringen of dergelijke.

Citaat:

Origineel gepost door thali
(Een slapend lichaamsdeel is trouwens het begin van het afsterven van dat lichaamsdeel.)

:huh: :(

thali 24 June 2006 17:03

Citaat:

Ik heb het nog steeds.. :| Maar nu niet alleen meer in m'n wijsvinger. Op mijn linkerhand draag ik geen ringen of dergelijke.

:huh: :(

Als het echt zo blijft of erger wordt zou ik er wel even mee bij een dokter gaan.

K@rima! 25 June 2006 20:46

Dat was het denk ik ook. Het is nu bijna helemaal over. Ik heb mijn hand overbelast ofzo.

PFP 25 June 2006 20:53

hmmmm

MissDuplex 25 June 2006 22:02

klinkt maar eng allemaal.. ik heb dat ook wel eens als ik 's ochtends wakker word..

waar ik vaker last van heb is een spier die gek doet ofzo :s ineens begint dan 1 plekje te schokken. t lijkt of die spier zich dan kort spant en direct weer onspant.. dat heb ik dan bij me ooglid, me knie, boven been of boven arm :s

Piraatje 25 June 2006 22:03

Citaat:

Origineel gepost door MissDuplex
klinkt maar eng allemaal.. ik heb dat ook wel eens als ik 's ochtends wakker word..

waar ik vaker last van heb is een spier die gek doet ofzo :s ineens begint dan 1 plekje te schokken. t lijkt of die spier zich dan kort spant en direct weer onspant.. dat heb ik dan bij me ooglid, me knie, boven been of boven arm :s

Hee dat heb ik ook welles bij mijn ooglid! Maar volgens mij is dat niet echt iets om je druk over te maken. Heb t ook maar af en toe.

frox 25 June 2006 22:20

Citaat:

Origineel gepost door Piraatje
Hee dat heb ik ook welles bij mijn ooglid! Maar volgens mij is dat niet echt iets om je druk over te maken. Heb t ook maar af en toe.

dat heb ik wel eens in mn tieten dan gaan ze op en neer
hehehehehe :d

MissDuplex 26 June 2006 19:40

Citaat:

Origineel gepost door Piraatje

maak me r ook nie druk om :p vind t wel een grappig gevoel ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:20.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.