![]() |
job
welke job wil jij later doen?
|
zoals het er nu naar uit ziet Optometrist :P eventueel het research veld in, maar dat zien we over n paar jaar wel weer
|
In een TBS kliniek werken als psycholoog, of in de gevangenis
|
Doe mij maar architect 8). Ik ben er wel nog niet uit of het voor grote, belangrijke gebouwtjes zal zijn of voor grote belangrijke brugjes en stedebouw enzo. Maar dat moet ik pas over een paar jaar beslissen.
|
ben er nog niet helemaal uit..maar het onderwijs in of journalist worden :)
|
Tandarts.. denk ik :rolleyes:
|
basis-onderwijzeres
|
bij de politie, of lerares of creatief therapeut
|
Groepsleidster. (op een kinderdagverblijf denk ik.)
|
journalist en dan aan het begin freelance, zodat je meerdere dingetjes kunt doen en dan later vast bij iets wat ik helemaal te gek vind.
|
network engineer / architect ofzo
|
trauma of hartchirurg
|
student!
|
pfp :p
Ik weet het nog niet helemaal, maar een baan als bedrijfsfiscalist of als belastingadviseur voor grote ondernemingen lijkt me wel wat :) (en nou niet allemaal gaan zeggen dat dat saai is :+) |
géén idee :|
iets waarmee ik mensen kan helpen (kun je met zoveel dingen) bij een tijdschrift als journalist en er zijn nog zoveel dingen die me leuk lijken :) |
In een gevangenis werken als maatschappelijk werkster.. lijkt me wel zwaar maar dat is noujuist de uitdaging :p
|
Iets in de richting van marketing..
|
Software Engineer :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry
:Z |
Spam niet zo joh :z
Ontopic: Ik word later muzikant of muziekleraar :yes: |
Citaat:
muhahaha :') |
iets economische.. Ik weet alleen nog niet wat :P
|
Citaat:
|
ik wil trouwens reichsturmbahnfuhrer worden
|
Citaat:
|
Ik wil in de eerste plaats lesgeven. Wat ik ook ooit eens wil: tv-criticus zijn, een boek schrijven.
|
Citaat:
|
Beveiliging / Politie
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|
ik wil later met kinderen gaan werken ik wil op een kinderdagverblijf werken of op een peuterspeelzaal.
of misschien ook nog met ouderen maarja de kids staan bij mij op de eerste plaats:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.