![]() |
vakantie
waar wil jij heel graag eens met vakantie?
|
Ik zou graag eens naar Suriname gaan. Ik heb daar echt een heel erg vrolijk beeld van, gezellige mensen, leuk taaltje, mooi weer...
|
ik wil overal nog wel eens heen :)
maar athene staat hoog genoteerd op mijn lijstje :yes: |
Citaat:
nee grapje suri is wel lol ik wil nog een keer naar de canarische eilanden, was de vorige keer echt leuk =) |
Ik wil nog heel veel zien, ondanks dat ik al heel veel gezien heb :)
Ik wil graag nog naar Indonesië, China, Japan, Venezuela, Australie, Nieuw Zeeland, IJsland, Schotland, Marokko, Egypte, Portugal, Zweden, Kroatië, de Bahama's en Zuid-Afrika. Dat laatste gaat er in december van komen :D Verder wil ik graag nog eens naar Madrid, nog eens terug naar Rome, Parijs, Londen, Barcelona en Wenen. En ik zou graag nog eens terug gaan naar de Verenigde Staten, Canada, Griekenland en Italië. |
tokio, hong kong, kuala lumpur (en hier is de kans misschien nog wel groot dat ik naartoe ga :D ) , australie, peru,
en damn zoveel :D |
Genoeg, aangezien ik alleen in Belgie en Engeland geweest ben8)
|
Egypte, Chicago, Tokio, Aruba...
|
Zuid-Afrika, Indonesië en Egypte
Zou weer willen zien: Amerika, en gaat ook weer gebeuren :) |
australie en thailand komt eraan
|
portugal
|
Ermelo
|
Australië, VS, Canada, Moskou.. :)
|
Vanuatu, Fiji, Bora Bora, Hawai.
Eigenlijk wil ik wel alle eilandjes in de Stille Oceaan vereren met een bezoekje tijdens een tocht met het bootje dat ik later neem. :7 :z |
Rondreizen in Australie/Nieuw-Zeeland, wil de tempels van Ankor in Cambodja wel eens zien, lekker met mn luie reet op de Malediven, Carribisch gebied, Zuid-Afrika, en Rome.
zou ook wel een keer terug willen naar San Diego (VS) om te kijken of ik het nog zou herkennen. en meteen een rondreis langs de national parks in het westen er achteraan zou ook leuk zijn. maja heb het geld weer niet :') |
Zuid Afrika, Griekenland (zouden we in de eerste instantie naartoe gaan dit jaar, maar werd ietsje te duur), Disneyworld (duh :p)...
mwha op zich kun je mij wel wakker maken voor een willekeurige (maar niet sportieve :+) vakantie |
Heel Zuid-Amerika (met name Peru en Equador) en doe er ook meteen maar Zuid-Oost Azie bij. :yes: Rondtrekken voor een langere tijd.Als ik daar ooit het geld voor heb.. *zucht*
|
Scandinavië, Algarve/Azoren, Ierland, Australië/Nieuw-Zeeland, Canada, Zuid-Afrika, de Antillen en Brazilië lijken me allemaal een bezoekje waard.
|
:love: Belgique :love:
|
Camebridge!!
I luuv Camebridge!! Enn.,. ik ga er deze vakantie heen! :D:D *viert feest* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.