![]() |
Praat hier zoals op GS
heauleau heaumeaux, heau is het?
|
neqschot!
|
GS zuigt grote kont, RC steent!
|
wat is GS? :$
|
kenne ge da genies?
|
neuh
|
GIEF EPIX PLX!!!11
Oh wacht, das WoW. |
Citaat:
pff cultuurbarbaar :Z doe eens naar geenstijl surfen =) word je hard van en kom eens langs in het stamcafe =) //nachtherrie |
ga es deaud, kudtheaumeau
|
Qudt is met een q joh, cleaudtsack
|
|
heaur
|
pannekeauk
|
Frocks
|
inpressieaun/compressieaun/confessieaun
|
eaucké
|
Hey gozerT, anders ga je effe een twin-towers bouwen.
|
wta een kutje
|
Citaat:
|
Wat een gezeur :z
|
Ik vind het maar kansleaus..
|
Hau je beck, dicke
|
ik ga seau effe lekker en tenteaume makeau
|
Citaat:
|
Citaat:
zeker iemand waar we hebben zitten lunchen ofniet? of is meneer lid van een van de groepen die op GS niet gewenst zijn :Z stakkert doe eens lief zijn tegen mij |
damn, jij bent echt triest
|
Citaat:
|
ja
|
ik heb mijn tiet verbrand
|
Citaat:
|
Citaat:
waarmeau? |
Citaat:
mischien moet je het eens niet serieus zien? gs is echt leuk, zolamg je het kent, en weet waar het voor staats maar goed, als je niet wil dwing ik je niet ;) //herrie |
Geenstijl is zich naar mijn mening momenteel een beetje aan het overprofileren. Vroeger waren ze spraakmakender en beter naar mijn mening. Zo'n actie als met die Doritos-chips vond ik grote klasse, maar nu vind ik het te vaak te ver gezocht.
Maar het blijft wel aardig om af en toe te lezen en leuk om te zien dat ze hele kuddes in beweging kunnen laten komen met hun schrijfkunsten. |
Voor dat ze stopten keek ik er nog wel. Maar door jezelf populair te willen maken omdat je doet alsof je stopt en dan met veel bombarie terug komen, dat gaat er niet in bij mij. En altijd dat nutteloze geheimzinnigheid over hun zelf enzo.
|
Ach, dat vind ik wel iets hebben. Dat stoppen en toch weer doorgaan vind ik ook niet zo'n punt, maar ik ben min of meer afgehaakt na de verkoop aan de Telegraaf. Hoewel het proces van zelfoverprofilering was al eerder in gang gezet.
|
Citaat:
|
Buttseckz
|
wat een zielepietjes daar om hier op kwakkie te gaan schelden :no:
|
Citaat:
daar moet ik me nou dagelijks aan ergeren mijn excuses namens de rest van GS... |
ik heb kwak dan ook mijn oprechte excuses aangeboden, iets wat ik normaal niet doe. maar in dit geval vond ik dat hij daar recht op had, die tentacel en andere dinges, moeten mij hebben omdat ze me verbaal niet konden hebben gister, HUN probleem.
dus nogmaals mijn excuses. dat soort stakkers zijn er helaas ook op GS |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59121 |
gaat karima nog een post doen in een gesloten topic, hoezo overbodig
|
ik volg het niet meer :)
|
Citaat:
Slotjes zijn zooo 2001 (althans, toen LoeLoe hier nog aan de macht was). |
idd, maar van mij hoeft ie niet weg, want eg nou zelf.
wie staat er in zo`n topic nou voor lul? die volwassen mannen die een andere naam aannemen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
hehehe ja redelijk kansloos van die gasten om je te registreren op een forum om op te kunnen scheppen hoe je iemand anders verbaal op een ander forum uitscheld.... redelijke 11 op de schaal van 10 van kansloosheid:')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.