![]() |
Mogen alle gelovige mensen gebanned worden?
pleeeaaazzeee!!! ::$ :$ :$ :$
|
nee.
|
`k Zou mezelf niet wille missen :{
|
definieer gelovig
|
Citaat:
Citaat:
|
gelovige mensen hoeven toch niet persee god of weet ik veel wie te aanbidden?:S :P
|
Ik ben goedgelovig 8{
|
pakspul op de brandstapel, pleaazzee :z
|
Tis niet omdat je gelovig bent dat je iets aanbid! neem nu heel dom voorbeeld je gelooft nog in sinterklaas ga je die aanbidden?
Ik zou nooit van m'n leven iemand aanbidden:s Dan verloochen je jezelf. en niet elke christen aanbid god. hij geloofd er wel in maar gaat daarom niet elke dag naar de kerk, de kerk wat geld geven of weet ik veel wat schenken aan god :s:s:s |
Vind je het nou leuk om hier te zijn?
|
pakspul, als jij last heb van gelovigen hier, waarom pak je je spullen dan niet en ga je?:P
|
ik begin me steeds meer te ergeren aan gelovigen ja
|
Waarom erger je je aan gelovingen?
|
Citaat:
|
ahzo jij bent ook al z'n persoon die als 1 iemand de beek inspringt er achter duikt(das ongezond hoor)
probeer een portie verdraagzaamheid, daar maak je vrienden mee (niet slecht bedoeld) xxx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks mis met gelovigen..
Ieder zijn ding |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, dat mag niet..
|
Citaat:
|
:l
|
Citaat:
PFP For President, die zegt gewoon recht in mn gezicht dat ik als gelovige de kanker mag krijgen \o/ :love: |
Citaat:
wat nou discussie? hij vindt dat er niks mis is met gelovigen, ik zeg daar alleen maar 1 ding over, ik wil niet meteen een hele debat voeren ofzo :{ en dat jij een groepje Marokkanen stoer vindt zegt meer wat over jou en ga nou maar weer fijn omatjes beroven en fietsen stelen met je gelovige matties |
Citaat:
Het feit dat je idd meteen op je bek geslagen wordt als je ook maar enige kritiek hebt op marokkaanse hangjongeren zegt eigenlijk alles al. Ik heb geen hekel aan gelovigen ik heb een hekel aan mensen die het geloof als excuus gebruiken om andere te vertellen wat goed en slecht is en die denken met een eeuwenoud sprookje de waarheid in pacht te hebben. |
Citaat:
En gedraag je even volwassen met die laatste zin van je, het is niet stoer maar komisch :) Maar dat weet je zelf vast wel :* @PFP: Er zijn inderdaad een grof aantal mensen die geloof als excuus gebruiken, maar jij weet volgens mij wel dat dat een apart groepje is. Ik ga zelf veel met gelovigen om (ja sorry ik woon in een stad mensen) en geloof mij nou, iedereen die een geloof heeft (als voorbeeld islam) schaamt zich voor een teef die met make up rond loopt, strakke kleding maar dan toch een hoofddoekje draagt. Natuurlijk heb je ook andere mensen die een geloof als pointofview gebruiken, maar terroristen kan je niet vergelijken met de gelovigen hier Of weet je, ik ga er zeker weer te serieus op in -.- ADB /shoo Cho, /shoo! |
Citaat:
|
Ik snap nogsteeds niet wat er nou mis is met gelovigen...:|
|
Citaat:
|
'k vind de hele stelling al nergens op slaan, erg rasistisch zeker? wel, daarom vind ik ook dat de gelovige mensen zelfs voorrechten moeten krijgen. zij zijn namelijk beter en zo. en als ik een jehova getuige aan de deur krijg laat ik een brandend kruis zien, zijn ze zo weg....
nou goed...? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.