Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Mogen alle gelovige mensen gebanned worden? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59127)

Pakspul 29 June 2006 14:25

Mogen alle gelovige mensen gebanned worden?

pleeeaaazzeee!!! ::$ :$ :$ :$

appelshampoo 29 June 2006 14:29

nee.

Flater 29 June 2006 14:57

`k Zou mezelf niet wille missen :{

Stevie 29 June 2006 14:58

definieer gelovig

Pakspul 29 June 2006 15:01

Citaat:

Origineel gepost door appelshampoo
nee.

hippie :[
Citaat:

Origineel gepost door Stevie
definieer gelovig

god/satan & mohammed aanbidders enzo.

TwenteGirl65 29 June 2006 15:24

gelovige mensen hoeven toch niet persee god of weet ik veel wie te aanbidden?:S :P

Sander 29 June 2006 15:41

Ik ben goedgelovig 8{

3rd boetah 29 June 2006 16:13

pakspul op de brandstapel, pleaazzee :z

Satanisch_girl 29 June 2006 17:34

Tis niet omdat je gelovig bent dat je iets aanbid! neem nu heel dom voorbeeld je gelooft nog in sinterklaas ga je die aanbidden?
Ik zou nooit van m'n leven iemand aanbidden:s
Dan verloochen je jezelf. en niet elke christen aanbid god. hij geloofd er wel in maar gaat daarom niet elke dag naar de kerk, de kerk wat geld geven of weet ik veel wat schenken aan god :s:s:s

Impressions 29 June 2006 17:42

Vind je het nou leuk om hier te zijn?

TwenteGirl65 29 June 2006 19:01

pakspul, als jij last heb van gelovigen hier, waarom pak je je spullen dan niet en ga je?:P

PFP 29 June 2006 20:17

ik begin me steeds meer te ergeren aan gelovigen ja

Satanisch_girl 29 June 2006 20:19

Waarom erger je je aan gelovingen?

PFP 29 June 2006 20:21

Citaat:

Origineel gepost door Satanisch_girl
Waarom erger je je aan gelovingen?

omdat het in de mode is

Satanisch_girl 29 June 2006 20:24

ahzo jij bent ook al z'n persoon die als 1 iemand de beek inspringt er achter duikt(das ongezond hoor)

probeer een portie verdraagzaamheid, daar maak je vrienden mee
(niet slecht bedoeld)
xxx

Kampie 29 June 2006 20:26

Citaat:

ahzo jij bent ook al z'n persoon die als 1 iemand de beek inspringt er achter duikt(das ongezond hoor)

(niet slecht bedoeld)
xxx

die kleren zijn ongezond om te dragen hoor..

PFP 29 June 2006 20:27

Citaat:

(niet slecht bedoeld)
xxx

laten gelovigen nu net de personen zijn die niet over verdraagzaamheid moeten beginnen :*

Watershyne 29 June 2006 23:26

Niks mis met gelovigen..
Ieder zijn ding

Pakspul 29 June 2006 23:44

Citaat:

Origineel gepost door TwenteGirl65
pakspul, als jij last heb van gelovigen hier, waarom pak je je spullen dan niet en ga je?:P

ll.com is geen ll.com zonder mij :{
Citaat:

Origineel gepost door Watershyne
Niks mis met gelovigen.

yeah right :{

Headliner 30 June 2006 07:54

Citaat:

Niks mis met gelovigen..

nee dat hebben we de afgelopen 2 jaar gemerkt :{

thali 30 June 2006 09:34

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul
ll.com is geen ll.com zonder mij :{

Je hebt ook nergens anders het privilege dat je hier hebt.

x-lizz-x 30 June 2006 09:42

nee, dat mag niet..

Pakspul 30 June 2006 09:56

Citaat:

Origineel gepost door x-lizz-x
nee, dat mag niet..

gelovigeknuffelaar :[

x-lizz-x 30 June 2006 14:40

:l

Banaan 30 June 2006 14:59

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
nee dat hebben we de afgelopen 2 jaar gemerkt :{

In die afgelopen twee jaar heb je echt geen ene moer geleerd? Ik begrijp best dat je niet stoerder kan zijn dan een groepje marokkanen, maar begin zo een discussie recht in hun gezicht, komt wat leuker over dan via het internet.

PFP For President, die zegt gewoon recht in mn gezicht dat ik als gelovige de kanker mag krijgen \o/ :love:

Headliner 30 June 2006 19:05

Citaat:

Origineel gepost door Cho'jin
In die afgelopen twee jaar heb je echt geen ene moer geleerd? Ik begrijp best dat je niet stoerder kan zijn dan een groepje marokkanen, maar begin zo een discussie recht in hun gezicht, komt wat leuker over dan via het internet.

:') alsjeblieft gast...
wat nou discussie? hij vindt dat er niks mis is met gelovigen, ik zeg daar alleen maar 1 ding over, ik wil niet meteen een hele debat voeren ofzo :{
en dat jij een groepje Marokkanen stoer vindt zegt meer wat over jou

en ga nou maar weer fijn omatjes beroven en fietsen stelen met je gelovige matties

PFP 30 June 2006 19:12

Citaat:

Origineel gepost door Cho'jin

PFP For President, die zegt gewoon recht in mn gezicht dat ik als gelovige de kanker mag krijgen \o/ :love:

Het feit dat je idd meteen op je bek geslagen wordt als je ook maar enige kritiek hebt op marokkaanse hangjongeren zegt eigenlijk alles al. Ik heb geen hekel aan gelovigen ik heb een hekel aan mensen die het geloof als excuus gebruiken om andere te vertellen wat goed en slecht is en die denken met een eeuwenoud sprookje de waarheid in pacht te hebben.

Banaan 30 June 2006 20:09

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
:') alsjeblieft gast...
wat nou discussie? hij vindt dat er niks mis is met gelovigen, ik zeg daar alleen maar 1 ding over, ik wil niet meteen een hele debat voeren ofzo :{
en dat jij een groepje Marokkanen stoer vindt zegt meer wat over jou

en ga nou maar weer fijn omatjes beroven en fietsen stelen met je gelovige matties

Dat ene ding wat je daar zei laat dan maar even zien hoe dom jij uit je doppe kan kijken. Als je criminelen en gelovigen nog steeds niet kan onderscheiden, wat een kunst is aangezien je toch in een redelijke groot dorpje woont, dan heb je de afgelopen jaren totaal niet opgelet en volgens mij helemaal niks geleerd van de maatschappij.

En gedraag je even volwassen met die laatste zin van je, het is niet stoer maar komisch :) Maar dat weet je zelf vast wel :*

@PFP: Er zijn inderdaad een grof aantal mensen die geloof als excuus gebruiken, maar jij weet volgens mij wel dat dat een apart groepje is. Ik ga zelf veel met gelovigen om (ja sorry ik woon in een stad mensen) en geloof mij nou, iedereen die een geloof heeft (als voorbeeld islam) schaamt zich voor een teef die met make up rond loopt, strakke kleding maar dan toch een hoofddoekje draagt. Natuurlijk heb je ook andere mensen die een geloof als pointofview gebruiken, maar terroristen kan je niet vergelijken met de gelovigen hier

Of weet je, ik ga er zeker weer te serieus op in -.- ADB /shoo Cho, /shoo!

Watershyne 30 June 2006 20:59

Citaat:

Origineel gepost door PFP
Het feit dat je idd meteen op je bek geslagen wordt als je ook maar enige kritiek hebt op marokkaanse hangjongeren zegt eigenlijk alles al. Ik heb geen hekel aan gelovigen ik heb een hekel aan mensen die het geloof als excuus gebruiken om andere te vertellen wat goed en slecht is en die denken met een eeuwenoud sprookje de waarheid in pacht te hebben.

ja ok, daar kan ik me dan wel weer bij aansluiten...

~Gwen~ 2 July 2006 09:42

Ik snap nogsteeds niet wat er nou mis is met gelovigen...:|

Xero 3 July 2006 22:40

Citaat:

Niks mis met gelovigen..
Ieder zijn ding

Tenzij ze andere mensen er mee lastig vallen.:notgood:

carlo 5 July 2006 21:52

'k vind de hele stelling al nergens op slaan, erg rasistisch zeker? wel, daarom vind ik ook dat de gelovige mensen zelfs voorrechten moeten krijgen. zij zijn namelijk beter en zo. en als ik een jehova getuige aan de deur krijg laat ik een brandend kruis zien, zijn ze zo weg....

nou goed...?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.