![]() |
Word ik net gebeld..
Door Big Brother.. :D:D Of ik dinsdag naar de selectiedag wilde komen in Aalsmeer met mijn zwager 8-) Mwahahaha, in een dronken bui voor de grap opgegeven, worden we uitgenodigd ook.. :D:D Dus misschien kunnen jullie vanaf september mij op de buis volgen.. 8)
|
nee ik kijk geen talpa
|
kicke
|
:P lache
|
dat zou wel lache zijn ja :D
|
Dan stem ik je er wel uit Bart, want het forum kan niet zonder zijn beste Beheerdert :no:
|
ow boy :p
|
:D vet grappig
|
Zou idd wel grappig zijn :+
|
heb je wel internet in dat huis?
Zo niet, dan overleef je het niet mijn jong |
LoL dennie :P
Hey ik hoop het voor je misschien overweeg ik het dan nog wel om dat gare programma te kijke. |
LOL
zo wel stoer zijn ;) |
net of jij door komt! HAHHAHHAHAH
|
Dat zou gaaf zijn Bart:D
|
Citaat:
|
geen roda, geen ander voetbal, geen internet
dat hou je niet uit.. |
Citaat:
|
hahah lijkt me echt grappig :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kijkcijferkanon :')
als er een lekker wijf in zit, moet je 'r gewoon voor de cam naaien :z |
haha leuk joh! :D
|
Citaat:
|
Zoals? :(
|
Lol! Keep me up to date ;) mss ga ik het dan wel kijken ;)
|
Dat meen je niet :D Ik hoop het voor je, dan ga ik voor de verandering wel naar dat kutprogramma kijken
|
Citaat:
|
Misschien moet je iemand zwanger maken die daar dan ook bevalt van een klein bartje.
|
Neah, da's een kwestie van been here done that. Nu moet er iemand herpes aangenaaid worden ofzo.
|
haha leuk joh.. :)
|
Citaat:
|
Nog wel langer als het niet in 1 x lukt. :+
|
En hoe ging het? :D
|
Pfff, moest echt super vroeg mijn nest uit, half 10 moesten we daar wezen 8) Echt kansloze dingen moesten ze allemaal weten. Ik kreeg er echt geen hoogte van wat nu precies de bedoeling was. Leek wel een psychologische test. Was een man en een vrouw die de vragen stelden, en die gast ging de hele tijd van die bij-de-handte opmerkingen lopen maken en ik heb dan de neiging om bijdehand terig te gaan doen, volgens mij viel dat niet altijd even goed :') Maarja, er waren er nog super veel na ons, en we zouden horen of we het geworden waren, ik reken er maar niet op.. :+
|
zou je het serieus willen doen dan
|
wanneer krijg je te horen?
|
Ik denk dat je te zangerig praat voor Talpa.
Is overigens niet bedoeld als belediging richting jou. |
Die Groningse Lieske of waar kwam ze vandaan was anders ook nauwelijks te verstaan vorig jaar ;) Sabine uit BB I uit Tilburg ook niet overigens..
Een exacte datum konden ze niet noemen trouwens, zou 'na analyse zijn', ik hoor er in ieder geval wat van :) |
Citaat:
Ben overigens geile Lieske nog niet in het wild tegen gekomen.. wat mij ten zeerste spijt.. |
Citaat:
|
Citaat:
of voor jou: meideke, ge witte nie half wie lekker ik oe vinde :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
limburgers praten meer duits.. Wat jij typt lijkt meer brabants.
|
ik dacht dat het gronings was
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar zedde tog aan begonne , jongen :p
Khoop voor u dagt huis binne moogt , he zelf zouk het nooit doen , zalle :D Succes en wint da program is rap , he :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.