![]() |
Ik verklaar de oorlog aan...
de muggenwereld!
Die krengen hebben me zo toegetakeld (lichtjes overdreven) dat het overal jeukt en weer een paar mooie rode veel te opgezwollen rode bobbels heb. Twee op mijn wang, drie net op de hoogte waar mijn rokje er de hele dag over schuurt, één op mijn heup, ... Wie trekt met mij ten strijde? |
Dan doe je je rokje uit :p
|
Ik word bijna nooit gestoken gelukkig :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij wordt namelijk lek gestoken :p |
T boeit mij niet zoveel of iki gestoken word, want bij mij is het toch nooit zoveel..
Maar dat zoemgeluid!! :[ Daar kan ik dus echt NIET van slapen!! |:( |
ze ruiken angst
|
Ik ben dit jaar nog niet gestoken :D
|
Aan jullie heb ik ook niet veel steun zeg :{. Gelukkig heb ik een heel leger spinnen op de been kunnen brengen.
Ik heb er alleen 65% eigenhandig van gedood. @imprelvenkindje: een broek schuurt op dezelfde plaats ;z |
Wie had het over een broek aantrekken dan? :z
|
hahaha foei!
|
Citaat:
|
Wij hebbe hier sowieso eigenlijk niet echt last van muggen. Heb savonds bijna altijd me lamp aan staan en ma raam nog wijd open.. Maar ze komen ook niet me kamer binnen :)
|
Citaat:
|
Nou, jij bent toch ook nog aan het puberen? 8)
|
Tenzij thalisman altijd in badpak en zwembroek erboven naar het zwembad gaat :z
|
Maar ik kruip helemaal niet in het zwembad met de vriendjes van mijn broer ;).
En in een openbaar zwembad, zit het vol met mensen die je erna waarschijnlijk toch nooit meer terug ziet. |
Dan trek je een zak over je kop.. Weten ze nooit dat jij het bent 8)
Voor het gemak bedenk ik er nu dus even bij dat die koters te jong zijn om zich te realiseren dat er waarschijnlijk niet veel mensen met een zak over hun kop in een huis achter de computer zitten. |
Ik doe wel nog wat meer dan achter de computer zitten eh 8).
|
*pat thali* <3
|
hahahaha! thali, je hebt 't moeilijk ;)
|
Ze moeten een soort mug klonen die 10 zo klein is dan een normale mug en dat die minimug weer de normale muggen gaat prikken... dat zal ze leren, vuile fuckers! 8|
|
Toch één iemand die mij wil helpen in de strijd tegen de muggen :love:.
|
zulle we thali allemaal een antimuggenstick opsturen?
|
Ik smeer dr rug wel in :p
|
overleeft ze dat zelf ook nog, saduf?
|
lig je net lekker te slapen, word je wakker omdat er zo'n kreng om je heen zoemt :(
|
Het gaat lekker hier als ik het zo bekijk!! hahahaha
Succes thali |
ik ben nog stééds niet gestoken terwijl ik tot 's avonds laat met de balkondeur wagenwijd open en het licht aan op mn kamer zit 8-)
eindelijk rust |
Citaat:
Dus ik ben kennelijk niet lekker genoeg :( :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mensen die dat nog steeds van plan zijn pm'en maar voor een adres 8). @Kwak: 1 keertje maar? En de andere 365 dagen in een jaar dan? |
Muggen zijn mijn vriend. _0_
Niet dus, maarja. Ik heb mijn werstuk over muggen gedaan en ik vind ze vet interessant. Ze zijn cool! Ach, wat klets ik nou... Sla ze dood!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe mee ik heb een verschrikkelijke pesthekel aan insecten :P
|
Ben erg goed in muggen killen.. zit nu op 10 ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.