![]() |
Magneet piercing?
Hey ik heb echt veel sieraden winkeletjes zitten af te lopen en ook piercing winkels en van alles maar ik kan het maar niet vinden. Ik bedoel een piercing voor onder je lip maar je hoeft geen gaatje te zetten het is een soort magneet je kan het er gewoon ook makkelijk weg doen en terug zetten, nep dus.
Weet iemand aub waar ik zo iets kan halen? Summer |
dan moet je naar bijou brigitte daar hebben ze ze wel ik weet niet waar je woont maar die winkel zit in Zwolle Lelystad en Almere dat ik zo weet. suc6(Y)
|
Citaat:
|
Je kan ook naar een "standaard" Piercing shop gaan en daar vragen of ze weten waar je die magneten kan halen, weten ze vast wel
|
Om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit van gehoord.:?
|
ik ben daar ook wel benieuwd naar, waar zo'n winkel in Groningen is. Ik wil graag ook een magneetje, maar dan op me neus :P
|
op je neus o_O
|
Je kunt toch ook een open ringetje kopen en die dan om je lip heen doen, zit er net echt uit! :D
|
of een piercing die kleeft:P:P
|
Hey bedankt !!
Ja ik zal morgen langs bijou brigitte gaan..die hebben wij ook in Rotterdam. |
je kan ook gewoon een echte laten zetten :P
|
hehe als je hem als neuspiercing gebruikt, en je niest een keer, kun je lang zoeken.
|
tell sell
waar is daa ? :D Kwil ook een piercing me magneet :P Xkus |
Tell sell is geen winkel, het is een tv programma waar je dingen kan kopen.
Ik zou het bij een piercingshop vragen, meestal hebben die wel fatsoenlijke sieraden. Betaal je iets meer, maar het is beter dan die rotzooi bij bijou brigitte/six/etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.