![]() |
Foute (zomerkleding)!
Soms zie ik van die mensen denken waarvan ik denk *omg wat heb jij nou weer aan|:( * Foute zomerkleding.
Zo zag ik gister drie mannen met een witte broek en daarboven een gebroken witte blouse lopen. Wit+ (andere) wit kan gewoon écht niet. Wat vind jij foute (zomerkleding)? |
Ik zie soms van die rare wijven rondfietsen/lopen in lange zwarte kleding bij 32+ graden. Nou ja, dat vind ik zwaar fout. Veel mensen vinden Bermuda fout, maar dat vind ik juist weer relaxt :7
heb nu trouwens een Wit met zilverige borduur korte broek en een geheel Wit shirt. Is dat dus ook fout karima? :o Want ja, tis allebei echt wit, alleen is mijn shirt ff wat witter dus :$ |
vrouwen met korte broeken
|
Burka's
|
vrouwen die breed gebouwd zijn en ook nog een naveltruitje aan hebben :P
|
Citaat:
oja en mensen die teenslippers aanhebben maar verschrikkelijke gore voeten/vieze teennagels/etc..brrr |
Wat AMF zegt en ook kerels met een rode kniebroek en daarboven een zwart hemd met zo'n mangafiguurtje (?) op, een cowboyhoed en zwarte winterskateschoenen met witte kousen :').
Sowieso zijn kousen onder een korte broek/rok fout. Om nog maar te zwijgen over kousen in sandalen :'):'). Citaat:
|
dikke dames met korte kleding
|
sandalen met sokken! :+
en mensen die echt te dik zijn voor een kort spaghettiband truitje en een minirokje, maar dit toch aantrekken en vrouwen met hele dikke billen die een string aandoen onder een witte joggingbroek, waardoor je hun putjesbillen helemaal ziet trillen *griezel* en mannen met een té korte broek en van die lelijke hawaii bloesjes |
bruin en zwart boven elkaar vind ik ook niet echt mooi matchen
|
Citaat:
|
Mensen met de kleine/strakke kleding..
|
|
:d wat is DAT?
|
van die birkenstock slippers/sandalen vind ik over het algemeen ook geen gezicht trouwens :+
en van die neonkleurige 3/4 broeken bij mannen..felgroen/felgeel/felblauw :D |
ja ^ en dan gigantisch hoog opgetrokken!
|
Ik zag pas een vrouw van in de veertig met een doorzichtige gele jurk. en dan met een kei grote zwarte onderbroek eronder. :kots:
|
lol, das gewoon eng :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en dan geblondeerd stekeltjeshaar en een lelijk zonnebrilletje :+) |
Citaat:
GATVEREDAMME!! :kots: :kots: Daar zie ik heel vaak mensen mee lopen tegenwoordig met die jezes sandalen Echt Afschuwelijk! Tzou verboden moeten worden! |
ik vind die crocs wel vet :D
|
ik vind ze ook wel leuk eigenlijk :$
maar nog niet gezien hier in Enschede |
In het ziekenhuis zie je al die verpleegsters ermee.
Ik vind ze echt lelijk. ;p |
Citaat:
|
Citaat:
Wees blij? Als ze die toch leuk vind:P |
ik zag een man met bruine leren laarzen tot over zn knieen, toen had ik echt zoiets vvan.. dat doe je toch niet:o
|
niks ergers dan een dikke vrouw in zo'n afgetrapte legging
|
:notgood: alles wat roze is, is fout!!!
|
ik vind meisjes met korte broeken koel 8)
En wat vind je dan van jongens met spijkerbroeken opgerold tot net onder de knieen? |
Citaat:
Citaat:
|
Slippers :no:
|
... en dan met witte sokken aan :+
|
ja, of wollen ;)
|
nouw :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind slippers sowieso niet zo cool :+ vieze teennagels enzo bluhh
|
Citaat:
Al draag ik vrijwel nooit korte of driekwarts broeken :) |
|
heb je een sjaaltje om of lijkt dat zo?
|
is dat fout? ja?
oh, dan is het mijn trui :) |
Nou daar heb ik wel een lijste over!
-Verhullende kleding voor mensen die er het figuur niet voor hebben -Ik vind persoonlijk spijkerstof op spijkerstof GEEN gezicht -Van die romeinse hoge sandalen(kan er even geen foto van vinden), waarin je kuiten rollades worden (walgelijk die dingen, en het oogt ook nog eens verschrikkelijk goedkoop..) -Meerdere drukke prints in 1 outfit (er zijn uitzonderingen) -Bikini's bij vrouwen die het figuur hebben van een hangbuikzwijn Nouja ik kan nog wel even doorgaan, alleen dan zal ik geheid tere hartjes kwetsen :* HA! Toch een foto gevonden van die wanstaltige dingen http://www.asos.com/images/inv/E/6/2...an/image1l.jpg http://www.beslist.nl/mode/images/81745l.jpg |
ik die kipling rugtassen echt verschrikkelijk om aan te zien :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die vind ik ook niet echt smaakvol. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.