![]() |
the bohemian rhapsody, maar dan anders
Ofte: rood van die Nederlandse zanger
Eerst begint het als een zoveelste zeemzoet, slijmerig, honingstroperig veel te traag nummer, vervolgens komt er opeens een heel orkest bij en dan komt er iets dat voor mij te dicht aanleunt bij techno. Ik houd al niet van de muziek van Borsato, maar dit slaat echt alles. Damn, dat je zoiets durft uitbrengen, laat staan durft kopen. Of heb ik nu een hele groep marcofans beledigd? :$ |
je beledigd geen marcofans aangezien je uitspraak gewoon belachelijk is. Smaken verschillen dat is een feit maar dat Marco Borsato dit durfde uit te brengen was een goede keus want zo veel mensen vinden het een super liedje, maarja ik ruik gewoon enige vlaamse jalozie
|
Citaat:
|
clouseau? die is al met pensioen
|
Ik vind dit lied van Marco ook niet mooi, maar jah blijkbaar een heleboel andere mensen wel.
Ik ga trouwens ook met mijn vriendin naar een concert van hem in oktober. |
leuk is dat je nu dit zegt, terwijl dat nummer ondertussen aardig oud is..
|
Ik vind het een super nummer!
Het is weer eens wat anders;) Maar je kan het echt niet vergelijken met Bohemian Rhapsody.. |
Vind het wel redelijk, blijft alleen te lang in je hoofd hangen :s
|
en het is al helemaal DOM als je het gaat vergelijken met bohemian rhapsody, het liedje dat IEDEREEN kent en iedereen wel eens mooi heeft gevonden.
|
eens :yes:
|
ik erger me echt al 3 maanden aan dat nummer.
verschrikkelijk. telkens als ik het hoor moet ik kotsen, serieus. luister maar eens crime of the century van supertramp, daar heeft marco ook nog eens het deuntje uit het intro van gejat. |
ik vind het wel een mooi nummer :) Lekker vrolijk en leuke tekst. Maar smaken verschillen he!
En zoals dennie ook al zegt, ik vind het erg grappig dat je dat nu post, terwijl het nummer al redelijk lang geleden is uitgebracht :) |
Citaat:
En de vergelijking met de bohemian rhapsody komt gewoon van het feit dat hij hier ook verschillende stijlen achter elkaar gaat gebruiken. Als jij dat een slechte vergelijking vindt, dan is dat zo. Citaat:
|
Het is gewoon een commercieel nummertje, net als dat Bohemian Rhapsody. Er worden maar wat willekeurige stijlen achter elkaar gegooid, zodat er voor ieder wat wils tussen zit.
@Stevie: Ik denk niet dat je Marco daarop kan afrekenen.. Volgens mij wordt al zijn muziek voor hem geschreven, toch? |
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat het Tiesto was :$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
al die borsatoliedjes zijn gejat uit italie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het echt een geweldig nummer, ik noem hem ook wel de nederlandse daniel
hoewel daniel met zijn rustige romantische liedjes toch meer het publiek van emotioneel afgestompte mensen wil bereiken |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.