Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Wat zou je aan je lichaam willen veranderen? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59242)

AMF 10 July 2006 19:24

Wat zou je aan je lichaam willen veranderen?

Wat zou jij aan je lichaam willen (laten?) veranderen? Je neus, je oren, je borsten, je buik, je benen, wat dan ook, of ben je tevreden? En zou je (ooit) plastische chirurgie o.i.d. overwegen om het daadwerkelijk te veranderen?

Sander 10 July 2006 19:42

Ik zou best een strakkere buik willen hebben, maar jah kan het snoep en het bier toch niet laten staan. verder ben ik tevreden met mijn lichaam.

ash-hôôle 10 July 2006 19:53

m'n buik mag wel wat strakker, en m'n boobs wat kleiner.

Ik zal er alleen noooooooit van m'n hele leven voor naar de plastisch chirurg gaan, teveel geld, en het gaat toch weer hangen enzo..

Sander 10 July 2006 19:54

Heb jij zulke grote boobs dan?

MissDuplex 10 July 2006 20:09

Een andere neus.. minder puntig.. en ja verder ben ik opzich ook wel tevrede

Chrizlybeer 10 July 2006 21:48

Citaat:

Origineel gepost door AMF
Wat zou jij aan je lichaam willen (laten?) veranderen? Je neus, je oren, je borsten, je buik, je benen, wat dan ook, of ben je tevreden? En zou je (ooit) plastische chirurgie o.i.d. overwegen om het daadwerkelijk te veranderen?

Nou wat zou je veranderen?
:+

Stevie 10 July 2006 22:01

mijn ogen, alleen dan dat ik geen afwijking heb en dus normaal kan zien :p

PaperxHeart 10 July 2006 22:04

Niks... eenmaal lelijk is altijd lelijk :(

Impressions 10 July 2006 22:11

Iets steviger 8)

AMF 10 July 2006 22:48

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer
Nou wat zou je veranderen?
:+

dat ga ik niet zeggen want dan gaat iedereen er op letten :o

hehe nee ehmmm eigenlijk wel wat ash-hoole zegt, iets plattere buik en kleinere boobies :+ ooooh en wittere tanden!

en ik zou ook nooit naar de plastisch chirurg gaan :+

frox 20 July 2006 10:18

Citaat:

Origineel gepost door Stevie
mijn ogen, alleen dan dat ik geen afwijking heb en dus normaal kan zien :p

dat zou ik ook wel fijn vinden.

en ik zou mn konthaar weg laten halen 8{
en mn voeten verkleinen

Chrizlybeer 20 July 2006 13:41

Citaat:

Origineel gepost door Saduf
uhm, borstverkleining wordt door de verzekering vergoed ;)

Echt lang niet altijd

Jamiel 20 July 2006 15:50

vanaf mijn geboorte heb ik gepiep/gesuis in mijn oren, tinnitus.
Ben er als kind daarvoor een keer naar de huisarts gegaan.
Als ik een operatie zou ondergaan, dan was de kans voor 50% dat ik doof zou worden. Dus heb ik er maar leren leven :p

Voor de rest mag mijn buik ook wel een stuk minder, maar da's mijn eigen schuld door stress en verkeerd eten.
Ik zou niet aan plastische chirurgie willen doen om deze reden, wel als ik bijvoorbeeld door een ongeluk een nogal onaangenaam aangezicht zou hebben.

Kut_Aap 29 July 2006 14:45

Euhm, ik vind mezelf nogal breed gebouwd, dus dat zou wel minder mogen. Maar daar kan je niks aan doen, en ookal kon het wel, dan zou ik het niet doen.. Je bent zo 'gemaakt' dus wees er blij mee :)

Piraatje 3 August 2006 21:14

Iets langer zou wel fijn zijn, maar dat is niet echt een probleem. En haar weg laten laseren zou ook wel handig zijn. Verder zou ik wel wat dunnere benen en buik enzo willen. Maar het is zeker niet zo erg dat ik me ervoor zou laten opereren. Gewoon op mn voeding en beweging letten.

Bobba 3 August 2006 23:53

Ik ben perfect zoals ik ben..

Hollabackgirl 4 August 2006 11:42

strakkere buik, maar ben ik mee bezig
ook niet erg tevreden met mn neus:P

Debora_1990 8 August 2006 14:38

ik zou mijn hangbuik laten weghalen, en ik overweeg wel om plastische chirurgie te laten doen.
Maar daarvoor ben ik nog te jong ;)
Denk nu niet dat ik lui ben ofzo hé, ik dieet en ik train al 3 maanden om dat vervelende buikje eraf te krijgen, maar het helpt maar half.
Maar voor de rest zou ik mezelf laten zoals ik ben.

bartje518 8 August 2006 23:32

Ik zou iets kleiner willen zijn (1.85-1.90) en ik zou die steeds dikker wordende buik een halt toe willen roepen zonder het bier te hoeven laten staan :')

ImaginaryDreams 9 August 2006 16:37

Ik wil een strakke buik, rot vakantie.

Zelf zou ik niet zo snel naar een chirurg gaan. Ik ben al eerder geopereerd en fijn is anders.

kel-kel 9 August 2006 18:53

uhmm mijn ogen zodat ik geen bril meer hoef.
Maar ben er nu aan gewend.
Dus maakt nieJ meer uit.

dext0r 10 August 2006 10:23

Citaat:

Origineel gepost door Sander0201
Ik zou best een strakkere buik willen hebben, maar jah kan het snoep en het bier toch niet laten staan. maar eigenlijk ben ik tevreden met mijn lichaam.

^

K@rima! 10 August 2006 10:31

Ik vond mezelf eerst te klein, maar eigenlijk vind ik het wel goed zo. Ik ben nu 4 kilo aangekomen, als ik dat er weer af heb gesport ben ik helemaal tevreden.

daphie 10 August 2006 15:56

Kleinere borsten en een strakkere buik. Zou er geen plastische chirurgie voor over hebben, dat niet! De documentaires op tv vind ik niet bepaald bemoedigend.. :{

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:34.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.