Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Seksverleden van je vriend(in) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59246)

AMF 11 July 2006 14:14

Seksverleden van je vriend(in)

Weet jij met hoeveel jongens/meisjes je vriend(in) naar bed is geweest voor jou? Knap je af op iemand als je weet dat hij/zij veel bedpartners heeft gehad of maakt dat niet uit als je allebei serieus bent wat je relatie betreft?

dext0r 11 July 2006 14:19

ja ik weet t,
en ik vind wel dat het aantal partners binnen proporties dient te blijven. los/makkelijk bedgedrag vind ik nogal veel zeggen over het karakter van iemand.

Sander 11 July 2006 14:23

Ik weet het ook. Tot nu toe zijn al mijn vriendinnen nog maagd geweest voor ik er iets mee kreeg

3rd boetah 11 July 2006 14:36

Weet jij het An?

AMF 11 July 2006 14:52

Citaat:

Origineel gepost door 3rd boetah
Weet jij het An?

jij?

MissDuplex 11 July 2006 15:46

Ja ik weet het wel.. Al is het niet een fijne gedachte dat hij het ook met andere heeft gedaan. Maargoed dat hoort er natuurlijk bij..

Het aantal moet zeker niet te hoog zijn.. daar kan ik behoorlijk op afknappen :yes:

chica 11 July 2006 15:49

We weten het van elkaar. Ik had het niet leuk gevonden als hij veel bedpartners had gehad, zoals dex al zegt zegt het vaak veel over het karakter.

Chrizlybeer 11 July 2006 21:20

Citaat:

Origineel gepost door Sander0201
Tot nu toe zijn al mijn vriendinnen nog maagd geweest voor ik er iets mee kreeg

Dat is wat zij zeggen ja

AMF 11 July 2006 21:52

bij een jongen moet je het aantal delen door 3 en bij een meisje vermenigvuldigen met 3 toch? :+

bommelding 11 July 2006 22:13

Hangt ook af van de ouderdom van de partner en de duur van de relaties. Ik heb er al een aantal gehad maar de relaties waren er wel geen van enkele dagen maar gingen over meerdere maanden zelfs jaren.

Sander 11 July 2006 22:39

Citaat:

Origineel gepost door AMF
bij een jongen moet je het aantal delen door 3 en bij een meisje vermenigvuldigen met 3 toch? :+

0 maal 3 is nog steeds 0 ;)

bartje518 11 July 2006 23:57

Zolang ze op één hand te tellen zijn vind ik het niet zo'n probleem..

patriesje 14 July 2006 15:23

Ja ik weet het ook van m'n partner maar je kan het ook positief opvatten: nu heeft je partner meer 'ervaring' of niet maar daar moet je dan niet aan denken als je het niet echt leuk vind als je vriend(in) het met meerdere heeft gedaan dan jij.:yes: hahaha

Jamiel 14 July 2006 22:27

Ik weet het wel van mijn vriend :)

Het gaat er gewoon om hoe eerlijk je partner erover is.
Als je bijvoorbeeld krijgt te horen van je partner dat hij/zij het nog maar met 1 persoon heeft gedaan en veilig, maar dat jij vervolgens een tijdje later met een soa zit... tsja dan heeft men wel wat te verbergen :+

en nee, niet gebaseerd op eigen gebeurtenissen

frox 15 July 2006 12:51

Citaat:

Ik weet het ook. Tot nu toe zijn al mijn vriendinnen nog maagd geweest voor ik er iets mee kreeg

bij mij ook;
op een of andere manier lijkt me ook raar als het niet zo was...

Sndr 16 July 2006 22:11

Citaat:

American Pie? _0_

~Sndr

blacksugar 19 July 2006 00:24

Citaat:

Weet jij met hoeveel jongens/meisjes je vriend(in) naar bed is geweest voor jou? Knap je af op iemand als je weet dat hij/zij veel bedpartners heeft gehad of maakt dat niet uit als je allebei serieus bent wat je relatie betreft?

Ik weet zelf niet eens hoeveel sexpartners ik heb gehad....

insanity 19 July 2006 09:26

ik weet het, maar denk er niet veel aan, wat is het nut?
zolang ik maar ooit in het rijtje kom ^^

Meisje_ 19 July 2006 13:21

Ja wist het wel, maar wat maakt dat eigenlijk uit?

MrInsane 19 July 2006 18:09

Ik heb het eigelijk van alle vriendinnen die ik gehad heb wel geweten, om een of andere manier hoor je dat eigelijk altijd wel denk ik.

blacksugar 19 July 2006 21:58

Citaat:

Origineel gepost door Meisje_

Liever iemand met ervaring dan een stuntelaar......:')

Sander 20 July 2006 08:32

Citaat:

Origineel gepost door Meisje_

Persoonlijk heb ik toch liever niet een meisje dat al met jan en alleman naar bed is geweest. ;)

ok, een paar jongens waar ze een relatie mee heeft gehad is best.
Maar ik hoef sowieso geen meid die na een avondje stappen zomaar met iemand het bed in duikt.

Meisje_ 20 July 2006 10:43

Citaat:

Origineel gepost door blacksugar

Ja oke, zit wat in natuurlijk :P

Sander 20 July 2006 10:46

Citaat:

Origineel gepost door blacksugar

klaas-jan stuntelaar?

abdel17 20 July 2006 19:38

ik heb verschillende gahad maagdjes, en niet maagdjes
voor mij maakt het eigenlijk niks uit.

blacksugar 21 July 2006 11:14

Citaat:

klaas-jan stuntelaar?

Huntelaar weet wel wat scoren is!!!!:p

LovexMusic 21 July 2006 13:47

Citaat:

Ja ik weet het wel, zelfs met wie en hoelang hij daar een relatie mee heeft gehad ;) Het klinkt mss stom, maar ik vind het soms wel leuk om over exen te praten, wat voor ervaringen hij daarmee heeft gehad en wat wel/niet goed ging enzo. Met sommige van zijn exen kank ook ontieglijk lachen en gaat hij zelf ook nog mee om. Zo weet je wat je een beetje kan verwachten en ik vind het eigenlijk wel prima zo.

Er is idd wel een grens voor me, waardie ligt weet ik zo gauw niet :P Maarja als je op je 16e al met 20 naar bed bent geweest vink dat toch echt wel veel :notgood:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:38.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.