![]() |
Condooms
Doen jij en je vriend/vriendin het met condoom of zonder? Of is de pil voor jullie genoeg?
En als jullie condooms gebruiken, welk merk is dat dan en krijgen jullie het ook redelijk makkelijk om, of zitten jullie eerst een uur te kloten voordat het goed zit? :) |
Met condoom
merk: kruitvat omdoen is makkelijk. |
zonder. eerste maand nog met, toen laten testen en afgeschaft.
verder is het omdoen niet zo moeilijk, maar die dingen zijn kut en neemt veel gevoel weg |
Laatste tijd eigelijk steeds meer met eigelijk... Vind ik wel zo makkelijk, heb je niet zo'n zooi als je klaar ben.
Maar wij hebben condooms zijn van durex, eigelijk best dure dingen. Als ze op zijn, ga ik ook maar eens bij de kruidvat kijken want dat kan een hoop geld schelen volgens mij. En we gebruiken het niet voor de safe sex, want ze heeft de pil en we hebben beide geen soa's. dusss. Soms wel eens moeite met omdoen vooral toen ik ze nog nooit had gebruikt :+ Dan gaat dat rubber dubbel ofzo (lastig uit te leggen en voordoen gaat ook niet zo makkelijk :+ ) en dan rolt ie niet meer af. Als je dat niet in de gaten hebt dan zit je te kloten en dan ben je meteen uit t ritme ofzo... kan je weer opnieuw beginnen. Maar als je ze een tijdje gebruikt dan heb je ze zo om en is het omdoen ook geen vervelende onderbreking meer. :thumbsup: |
zonder, de pil is genoeg.
heel af en toe kan een condoom praktisch zijn. en dan is het durex. hoeft ook niet duur te zijn, als je het maar in grote aantallen koopt :p |
Zonder. Die troep ruimen we wel op:p En ik ben aan de pil.
|
in het begin met condoom...omdoen is niet zo lastig, ik doe hem om als ik hem halfstijf heb..anders word het lastiger
ik haal meestal gewoon een grote box condooms, maar soms bestel ik ze online |
eerste maand/maanden met condooms + pil, later gewoon verder met de pil... Hangt zo beetje van de relatie af :p
|
Altijd condooms gebruikt, ook toen ik een vaste vriend had, omdat ik niet aan de pil mag van de dokter.
|
Met vriend zonder condoom, zonder vriend met condoom.
|
Ohne. Zou ik geen vaste relatie hebben dan zou het andere koek worden.
|
zonder condoom met pil, maar wanneer ik geen vaste relatie zou hebben, dan zou dat anders zijn.
|
We gebruiken altijd condoom: wel zo velig...
Merk: Durex (Sensation en de smaakjes :P) omdoen gaat goed hoor hahahahaha |
Euh.. Altijd met + pil.. een lichte pil weliswaar.
En meestal zijn het Zazoo of Durex.. Zijn goeie ^^ |
Na een maand geen condoom toen meer gebruikt
Merk durex ging gemakkelijk ja. |
Bij ons is de pil genoeg :-)
Moest ik geen vaste relatie hebben zou dit wel anders zijn :-) |
Als ik jullie was zou ik gewoon zonder condoom en zonder pil doen.. Anders krijgen we zo'n vergrijzing in onze cultuur he.. Omgedraaide pyramide syndroom..
|
TS en jij ? ;)
en ik heb op het moment geen vriendin :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
laatste meisje waar ik mee heb gedaan niet.. en condooms knellen, of moet eens kijken naar gewoon grote ;P maar die kon ik nooit vinden |
nu alleen de pil.
die zooi is af en toe wel vervelend maar ach ;p |
ik doe het met condoom, mijn vriendin is niet aan de pil.
Ik heb geen moeite om een condoom te gebruiken. is prijzig (durex) maar ja.. ik heb alleen het vage vermoedde dat ze voor mij te groot zijn.. als we klaar zijn heb ik altijd ineens een halve meter meer condoom dan ik had bij het omdoen... :o |
woei ik kreeg net een mailtje van mijn vriendin dat ze heel erg waarschijnlijk aan de pil gaat vanaf deze maand!! 8-) das opzich wel relakst
|
Gefeliciteerd :z
|
Pil :)
|
Durex altijd prima..
daarna etos (vanwege de prijs) ook prima, al rolde die moeilijker af.. maarjha.. geduld.. hema.. 2e die we hebben geprobeerd knapte.. toeval? of gewoon slecht!;) |
Zonder
|
Citaat:
|
zonder, slik al lang de pil !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.