![]() |
20-07-'06 World Jump day !!
morgen, 20 juli , 12.39
's middags dus moeten jullie allemaal even 2 minuten lang springen! :D Het is een experimentje, om te kijken of de wereld gaat trillen als mensen over de hele wereld tegelijkertijd gaan springen http://www.worldjumpday.org/ |
Ik ga er geen eens aan beginnen. 8)
|
lol succes mensen ;)
|
Citaat:
|
Ja nee dus tis veel te warm om te springen...
|
hier valt het anders best mee :+
|
Citaat:
|
ze had ooit is onderzocht dat als heel china (praat je ook over een aantal) tegelijkertijd zou springen dat dan de wereld zou vergaan :+
|
Citaat:
5 minuten de hond uit laten is al teveel... |
nou ik geloof echt neit dat de wereld zou vergaan hooor. Maar mocht dat zo zijn dan vnid ik niet dat ze het moeten uitproberen ;)
|
Citaat:
|
Je verwacht toch niet dat ik ga springen in hoop dat de aarde gaat trillen, strx gebeurt dat nog daadwerkelijk en knalt de hele bende uit mekaar ofzo :p
|
Is net als je een voetbal vol met mieren heb, en die gaan allemaal springen. Is ook beter controleerbaar. :z
|
Citaat:
Ze willen de planeet niet laten trillen, maar in een heel andere baan om de zon laten draaien :{ |
Waarom die onmogelijke tijd?
|
12:39 is zo onmogelijk niet, dan hadden ze het hier om 4 uur 's nachts moeten plannen ofzo.
|
Citaat:
had zo'n remindermail gekregen dat het morgen (vandaag dan, om even te mierenneuken) gaat gebeuren...en trouwens, zie het niet zo serieus maaaaan:7 |
springen en wapperen?
|
dat je gaat springen okey, maar als er hier ook maar iets van mijn kast lazert, dan kom ik je halen ;)
|
ik word vast raar aangekeken als ik op mijn werk een beetje ga staan springen
|
Niet veel raarder dan normaal hoor ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En als ik het me goed herinner, was er tijdens een concert van Pink Floyd een keer een kleine plaatselijke aardbevind gemeten 8) |
Is Pink Floyd zulke springmuziek dan? :D
Of viel de drummer van zn krukje af? :$ |
en, gesprongen jamiel? :p
|
Citaat:
_0_ |
Citaat:
|
Citaat:
iemand anders wel gesprongen ? |
wat heb t voor zin om te springen, we leven in de Matrix mensen. :no:
|
*shi^t ik was vergeten te springen op die dag... :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.