![]() |
Ik wil [naam invullen] vandaag een compliment geven omdat [reden invullen]
ja mensen kom maar op 8-)
|
topicstarter begint denk ik 8-)
Ik wil mijn oma een compliment geven omdat ze goed heeft gewassen vandaag :thumbsup: |
Ik wil Amber een compliment geven omdat ze wel mijn foto's verwijderd maar niet die van haarzelf in Foto's plaatsen, waar toch beduidend meer tiet is te zien dan op mijn foto's :thumbsup:
|
Ik wil sowieso wel de Staff een compliment geven voor hun ongeëvenaarde laksheid.
Je kunt veel van bijvoorbeeld Koelkast of LoeLoe zeggen, dat het kneuzen en dwazen zijn bijvoorbeeld, maar dergelijke laksheid heb ik nog nooit van hen gezien. Mijn complimenten waard dus! |
Mezelf, omdat ik het heb gepresteerd om Noodles te koken :z
Anne, dat ze het forum oppept :p |
Mark omdat hij het gepresteerd heeft noodles te koken, en omdat we al twee keer zijn verjaardag vergeten zijn. :P
|
Ik wil heel graag m'n moeder bedanken omdat ze het weer voor elkaar heeft gekregen dat ik de afwasmachine in en uitgepakt heb + de tafel heb afgeruimd.
|
Ik wil AMF vandaag een compliment geven omdat ze al jaren rondloopt met die bokkekop en er nog trots op is ook. :thumbsup: :
|
Ik wil me vader bedanken voor het repareren van de wasmachine, die dus nu weer kapot is :(
|
ik wil graag Karima bedanken, omdat ik haar gisterenavond zag op het station, en ik daar erg van onder de indruk was.
|
Citaat:
Ik wil Felix vandaag een compliment geven omdat ie nog steeds niet aan z'n vriendin heeft verteld dat ie mij op m'n bek heeft gepakt! :thumbsup: |
Ik wil TheSamurai vandaag een compliment geven omdat hij echt m'n idool is...
|
Citaat:
|
Ik ga even zielig doen :z.
Ik wil mezelf vandaag een compliment geven omdat ik al drie dagen tegen mijn monitoren aan het neuten ben dat ze beter moeten opruimen en meer met de kinderen moeten bezig zijn en niet op hun luie kont zitten en ik het nu pas beu ben :z. Pfffft... ik zie het even niet meer zitten... En er is nog wel meer om over te klagen, maar ik ben te lui om te typen momenteel. |
Ik wil [AMF] vandaag een compliment geven omdat [ze het voor elkaar gekregen heeft om nog kutter te zijn dan ze al is]
|
Ik wil [AMF] vandaag een compliment geven omdat [ze mij een OW geeft alleen omdat ik zeg wat IK gedaan zou hebben]
|
Ik wil [AMF] vandaag een compliment geven omdat [ze mij een OW geeft alleen omdat ik zeg wat IK vind wat er met Saduf moet gebeuren]
|
Ik wil [AMF] vandaag een compliment geven omdat [ze populariteit verliest]
|
Ik wil [TheSamurai] vandaag een compliment geven omdat [hij zo super stoer is]
|
Ik wil [AMF] vandaag een compliment geven omdat [ze tieten heeft]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beter blijf je als FB ontopic, vriend.
|
Citaat:
1: Nee 2: Nee Waar haal je dat vriend vandaan |
Nou, ik ben toch wel degenlijk door genegenheid en persoonlijk voorkeur aan je verbonden hoor vrind, makker, maat
|
En daarbij, als jij toch zo'n mooi woordenboek hebt, zoek even 'Sarcasme' op
|
Citaat:
Citaat:
Chrizly, Bobba minacht je! |
Citaat:
Ben je toch nog mn vrind, makker:') |
Ik wil Chrizlybeer een compliment geven omdat hij een nazi is?
|
Ik wil TheSamurai graag een compliment geven omdat hij het altijd voor elkaar krijgt om mensen zo op de stang te jagen :z
|
Citaat:
Ik wil graag mijn broer bedanken, omdat ik bij hem op de zaak moet oppassen vandaag en lekker betaald krijg. :Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.