![]() |
Aniston vs Jolie
Ik zat dus net op de WC, en toen las ik natuurlijk een boekje. Een welteverstaan oud boekje. Maar daar stond dus nog in over Aniston vs Jolie, ivm Pitt.
Aangezien ik in die periode NIET hier zat, wil ik toch nog even de meningen daarover peilen.. Ik heb hier natuurlijk een uitgesloten mening over, maar het zou zonde zijn om die gelijk in de beginpost te vermelden.. Dus; Wie vind jij symphatieker/leuker/knapper/intressanter? Jennifer Aniston of Angelina Jolie? |
Als jullie hier foto's bij willen moet je ff roepen :D
|
ik vind aniston wel een interresant object :thumbsup:
|
Aniston komt spontaner over dan die mannenjatter van een angelina 8)
|
Citaat:
|
Tietuh
|
Aniston...
Ik vind haar sympathieker overkomen toch... Minder arrogant. En die Angelina Jolie heeft precies twee biefstukken op dr lippen liggen, dus ik vind Aniston eigelijk wel knapper... En dan nog eens dat Jolie een ventenpikker is... Is het ondertussen al 0-5 in het voordeel van Aniston ;P |
|
Of is dit teveel naakt Amber? :$
|
|
Ja ik vind aniston toch wel knapper zo
|
Ik zou ze natuurlijk allebei nooit wegsturen als ze naakt mn kamer op kwamen lopen.. Snapjijdat..
|
doe mij maar Lacey Chabert
|
|
|
Jolie
|
Why is Jolie een 'mannenpikkert' volgensmij is Bradd degene die hier fout zat hoor... Maargoed. Toch Jolie
|
Jolie ging met 'm toen ie nog met aniston had volgens iedereen, dus die is net zo hard fout. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
jolie :9 |
ik vind beide vrouwen lekker!!!
|
Citaat:
Al zou ik persoonlijk niet degene willen zijn die iemand anders relatie verknallen wil... Als ik weet dat een meisje bv een vriend heeft, ga ik ook niks proberen bij dat vrouwtje.. |
Citaat:
Je toont zo geen respect naar die andere die wel in een relatie zit, en diegene waarmee je dan zou gaan op zo'n moment kun je zwaar voor het blok zetten. Niet te vergeten dat dit persoon er later wel ontzettende spijt van kan krijgen en een hekel aan jou krijgt, waardoor je de kans op een relatie met dit persoon al gelijk verpest hebt!!! |
Citaat:
|
ja maar daar kun je in het geval van jennifer aniston, angelina jolie en brad pitt niks over zeggen.
|
Ik vind de lippen van Jolie echt smerig.. Ik hou van Jennifer :love:
|
Citaat:
|
doet u mij maar Jolie. potverdorie
tres jolie :love: |
Kan ik die poll niet manupileren als TS? Aniston moet gvd winnen!
|
dan had je hem ergens anders moeten openen ;)
|
Citaat:
|
Jolie
lijkt me gewoon spannender :+ Aniston lijkt me echt zo'n saai burgertrutje |
Citaat:
Dat idee had ik dus ook...:P |
Citaat:
|
Ik mag ze allebei niet.
|
wie heeft er 50000 keer gestemd :+
ik ga voor jolie: mooier, mysterieuzer en leuker |
Citaat:
|
Wat hebben er veel mensen gestemt... :+
|
Citaat:
|
Jolie. :)
Ik houd van mysterieus. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.