![]() |
tamakeri
Wie heeft wel eens aan tamakeri gedaan? Dit schijnt razend populair te zijn in Japan. Zijn er clubs in Nederland of Belgie?:kots:
|
Wat is het?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat niet dat de vrouw de man in de edele delen schopt?
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tamakeri |
:'(
|
Lol ben tevaak(:P) in me noten geschopt/geslagen, maar niet als sexuele behoefte... :z
|
Citaat:
|
omg wat eng!
|
word je daar geil van?
ziek.. |
Ieder z'n eigen 8-)
|
hahaha, dat is best ziek :o
|
Citaat:
ZO haha joh! :') |
Japanse traditie
Citaat:
Het is een eeuwenoude traditie in Japan om daarmee krijgers te harden voor de strijd. Mannen die overeind konden blijven na een stevige kick kregen de leiding in het leger. Sommige mannen waren zelfs bereid om hiervoor hun ballen te laten vervangen door rubber dummies. Tegenwoordig wordt tamakeri vooral beoefend in priveclubs in Japan. Een man neemt het op tegen drie schaars geklede dames in een boksring. Als hij 5 minuten overeind kan blijven heeft hij gewonnen. Vrijwilligers uit het publiek zijn welkom maar halen zelden de 5 minuten. Er was vroeger een club aan de Zeedijk in Amsterdam maar die is bij gebrek aan vrijwilligers gesloten. 8-) |
Op zulk soort momenten mis je 0Vera gewoon. Die zou een heel verhaal schrijven met ervaringen enz enz.. :(
|
Citaat:
En ik vind het al pijnlijk als ik onderuit zit en mn broek strak gaat zitten daardoor. Dus niet echt iets voor mij :no: |
gekke japanners:9
|
^^
|
Ach ja ieder zijn ding.
|
Niets voor mij.
Ik ben keer omsingeld door auto's en Scooters. en met riemen en kettingen het ziekenhuis ingeslagen door 23 man,ze sloegen ook met kettingen op edele delen. en das niet leuk. Tamakeri,nee niks voor mij |
Heerlijk! Niets bevrijdenders dan in een hulpeloze man zijn edele delen schoppen. Erop springen met naaldhakken brengt ook een gevoel van extase mee. :')
|
Citaat:
|
Eh, wat een onderwerp :p
Wrom zou een man vrijwillig een trap tegen zijn edele delen hebben? :? Als je het mij vraagt --> Triest ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Kan het nog stees niet vatten. Ik bedoel, als ik een man was (wat ik dus niet ben:p) was ik in ieder geval geen vrijwilliger geweest 8{ Maarja wie ben ík :+ |
Correctie: stees=steeds :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
California Mean Girls
Je moet maar eens googelen op tamakeri en ball busting! Je weet niet wat je ziet !! In California is zelfs een hele meidenclub die zich daar mee bezig houdt. :notgood:
|
Vreselijk.. Dat is wel hele harde sm:p
|
en dan dacht ik dat ik triest fantasiën had :)
schijnbaar niet |
Citaat:
|
Leuke up :')
|
Vraag me nou af of er nou veel mensen in geinteresseerd zijn eigenlijk. Zelf zou ik er wel voor open staan om te proberen. Heb nog nooit een schop in me edele delen gehad, dus sta er wel voor open :)
|
Haha, dat is eens maar nooit weer :):):)
|
Dat weet je maar nooit, schijnen mensen te zijn die er van genieten. En je komt er maar op 1 manier achter :P
|
Er schijnen ook mannen onvruchtbaar van te worden :thumbsup:
|
Misschien is dat een extra motivatie?
|
Wie weet.
Bij mij op de basisschool heb ik eens iemand zo'n trap zien krijgen. Die lag meteen op de grond te huilen van de pijn, en naderhand moest hij nog naar het ziekenhuis om te kijken of alles nog wel op de juiste plaats zat. |
Heb nog nooit gehoord dat er iemand onvruchtbaar van is geworden. Maar wil het wel is voelen hoe het is om een schop in me zak te krijgen van een meid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha. :D
|
Ik vraag me eigenlijk wel is af hoeveel mensen er zijn die hier van houden. Meer dan de meesten denken heb ik het vermoeden, maar veel mensen zeggen het niet.
zelf fantaseer ik er veel over en zou het ook wel is willen doen met een leuke meid, maar hoe begin je hier over tegen iemand? |
Rare Jappanertjes...
Ik kijk voortaan nu NOG MEER uit als k wat bestel bij de chinees... OmG!!! Tamakari... HOW SICK? Lijkt me egt niet bepaald fijn... Ik ben ook wel us in me note getrapt.. maar ik vind het toch denk ik iets fijner dat ze worden gemasseerd, en er met respect mee word omgegaan =p haha |
lijkt me ontzettend pijnlijk.... echt 'kut' snap je 'm? hehe
|
Om eerlijk te zijn word ik daar niet bepaald "hot" van om het zomaar te zeggen ik moet er trouwens niet eens aandenken dat mn vriendin daar mee aankomt :x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.