![]() |
Wat je altijd al heb willen weten!
Dag dag! Post hier wat je altijd al heb willen weten van het andere geslacht, en hopelijk ( vast wel ) zullen andere meiden of jongens het lezen en je vraag kunnen beantwoorden! Leek me wel grappig of niet? ! :wave:
|
Huh, ik snap niet echt wat je hiermee bedoelt...
|
Zo moeilijk te doorgronden is het niet?
Stel jij wilt bijvoorbeeld weten, waarom jongens zo bot uit de hoek kunnen, of weet ik wat. Nou dan post je dat hier en de rest kan er op reageren of zelf een vraag posten. |
Waarom geen meisjes nooit in hun eentje naar de wc? :z
|
Citaat:
of waarom meisjes wel met 2 of meer tegelijk in een pashokje kruipen.. |
haha die eerste van naar de wc is vaak gewoon ff kletsen of als ie ander toevallig ook moet of de 1 gaat stiekem mee om te kijken hoe ze eruit ziet ofzo, (als er een jongen die ze leuk vind in de buurt is) dat soort dingetjes..:p en die van het pashokje is wel simpel al zijn sommige meisjes onzeker en er zit geen spiegel in het pashokje kan de andere vriendin keuren of ze er niet belachelijk uitziet anders durft ze niet nara buiten, klinkt misschien heel stom in jullie oren mara het is wel zo!:yes: of ze vinden het gewoon gezelliger dat kan natuurlijk ook..;)
|
Citaat:
|
Waarom vinden jongens voetbal ZO leuk?
En zijn er ook jongens die spontaan en romantisch doen in een relatie... :z |
Citaat:
#2 ja |
Citaat:
|
niet alleen jongens vinden voetbal leuk hoor ;)
|
ikke doe spontaan en romantisch in een relatie ;)
|
Ik denk het niet. :o Ik weet eigenlijk ook niet precies wat het is... ;)
|
waar slaat dat nou weer op dan
|
waar om krabben jongens in het openbaar aan hun ballen als ze jeuk hebben? dat doen wij (meiden) tog ook nii als we jeuk hebben aan onze kruis?
|
Jongens hangen altijd in groepjes bij elkaar.
En ze lachen dan de meiden uit. Waarom eigenlijk? |
waarom hebben vrouwen tietjes?
|
Citaat:
|
waarom lopen meiden vaak in hand en hand,en knuffellen snel met elkaar.
en waarom doen mannen dat niet? vrouwen zijn veel kloser voor elkaar waarom mannen niet? Gr. De Eftelingboy |
^^
waarom hebben vrouwen geen technisch inzicht? of doen ze maar alsof? |
Citaat:
Ze lachen ons gewoon uit.:rolleyes: |
Citaat:
Anders vraag ik ze de volgende keer wanneer ze lachen waarom ze lachen. |
Ik zal eens kijken of dat werkt!
|
Citaat:
Daarom staan ze er ook altijd zo mooi bij alsof ze het proberen te begrijpen hoe het werkt, dus de volgende keer dat je een meisje helpt met haar wasmachine dan denkt ze niet van "goh, dat ziet er ingewikkeld uit" maar juist "jezus hij heeft eigelijk best wel een dikke buik". |
Citaat:
heb dat eens gelezen dat dit van de oertijd nog afkomstig is... Ze gingen altijd met 2 of meer omdat ze dan veiliger waren voor als ze wilde diren tegen kwamen. Mannen waren stoer en konden makkelijk alleen gaan omdat ze ook jagers zijn. Klinkt dom maar vandaar komt het :D |
Citaat:
|
Waarom kunnen mannen zich minder makkelijk verplaatsen in andermans gevoelens/gedachten?
|
Citaat:
klinkt dom en is het ook, net of ze een plekje gingen opzoeken voor wat privacy :') |
waarom zijn vrouwen vaak nooit zo grappig als in dat je dubbel om hun opmerkingen kan liggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want als een man wat wilt zien moeten de vrouwen zo stil mogelijk op de bankt zitten het leifst willen ze ook nog dat wij gewoon de kamer uit gaan. En als een vrouw wat wilt zien dan zegt hij :' schat ik heb zin in je' en als je zegt: 'nee nu niet' dan is het ook weer niet goed. Tjaa wat willen jullie mannen nou eigenlijk? |
De baas spelen8|
|
Waarom veel jongens als je vraagt zie ik er zo goed uit, of neem ik toch dit topje? ze "ja ja" zeggen zonder zelfs maar te kijken :s:s
|
dat zal dan maar een bepaalde groep zijn die niet weten dat de meeste meisjes dat toch wel graag hebben dat je er goed uitziet :) op een niet ironische toon natuurlijk
|
Vinden jullie het leuk om direct te horen dat iemand je leuk vind of is 'de chase' voor jullie een belangrijk aspect van een
vriend(in) krijgen? jajaj het zal waarschijnlijk aan de jongen liggen. |
voor mij is de "chase" niet echt een belangrijk onderdeel in een relatie , als het met chasen is denk ik meestal dat het niet zo'n serieuze relatie zal zijn. Geen idee eigenlijk ik ben niet zo'n Chaser ^^
|
Citaat:
het stond niet in je profiel. iemand moet even iets over meisjes vragen Ik ben een meisje!!! |
ik ben 15 , kga nu me profiel editen kijk binnen 5minuten nog es ^^
|
Patseren vrouwen ook met de diepte van hun vagina :?
|
een quote astublieft waar iemand dat zei
|
Citaat:
Nee, nooit gemerkt :') |
is naiviteit bij vrouwen aangeboren?
|
Citaat:
het roze topje neemt. Lijkt me duidelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(hoewel ik liever me kado in mooi kadopapier zie dan oud krantenpapier lmd ..en om even de symboliek erin te houden.. ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
och wat een gegeneraliseer toch weerrr
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.