Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Wat je altijd al heb willen weten! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59486)

Melissa =) 4 August 2006 22:00

Wat je altijd al heb willen weten!

Dag dag! Post hier wat je altijd al heb willen weten van het andere geslacht, en hopelijk ( vast wel ) zullen andere meiden of jongens het lezen en je vraag kunnen beantwoorden! Leek me wel grappig of niet? ! :wave:

Dunja 7 August 2006 09:46

Huh, ik snap niet echt wat je hiermee bedoelt...

L_angeldc 7 August 2006 11:03

Zo moeilijk te doorgronden is het niet?

Stel jij wilt bijvoorbeeld weten, waarom jongens zo bot uit de hoek kunnen, of weet ik wat.
Nou dan post je dat hier en de rest kan er op reageren of zelf een vraag posten.

Impressions 7 August 2006 11:18

Waarom geen meisjes nooit in hun eentje naar de wc? :z

Tom14 7 August 2006 11:48

Citaat:

Origineel gepost door Impressions

_0_ buiging voor deze knul :P

of waarom meisjes wel met 2 of meer tegelijk in een pashokje kruipen..

Melissa =) 7 August 2006 14:16

haha die eerste van naar de wc is vaak gewoon ff kletsen of als ie ander toevallig ook moet of de 1 gaat stiekem mee om te kijken hoe ze eruit ziet ofzo, (als er een jongen die ze leuk vind in de buurt is) dat soort dingetjes..:p en die van het pashokje is wel simpel al zijn sommige meisjes onzeker en er zit geen spiegel in het pashokje kan de andere vriendin keuren of ze er niet belachelijk uitziet anders durft ze niet nara buiten, klinkt misschien heel stom in jullie oren mara het is wel zo!:yes: of ze vinden het gewoon gezelliger dat kan natuurlijk ook..;)

Dunja 7 August 2006 18:49

Citaat:

Origineel gepost door Melissa =)
haha die eerste van naar de wc is vaak gewoon ff kletsen of als ie ander toevallig ook moet of de 1 gaat stiekem mee om te kijken hoe ze eruit ziet ofzo, (als er een jongen die ze leuk vind in de buurt is) dat soort dingetjes..:p en die van het pashokje is wel simpel al zijn sommige meisjes onzeker en er zit geen spiegel in het pashokje kan de andere vriendin keuren of ze er niet belachelijk uitziet anders durft ze niet nara buiten, klinkt misschien heel stom in jullie oren mara het is wel zo!:yes: of ze vinden het gewoon gezelliger dat kan natuurlijk ook..;)

Dat wist ik nog niet... O.o

Dunja 7 August 2006 18:50

Waarom vinden jongens voetbal ZO leuk?
En zijn er ook jongens die spontaan en romantisch doen in een relatie... :z

frox 7 August 2006 18:59

Citaat:

Origineel gepost door Dunja
Waarom vinden jongens voetbal ZO leuk?
En zijn er ook jongens die spontaan en romantisch doen in een relatie... :z

#1 de meeste doen maar alsof :+ die doen het alleen voor het bier.
#2 ja

Dunja 7 August 2006 19:06

Citaat:

Origineel gepost door frox
#1 de meeste doen maar alsof :+ die doen het alleen voor het bier.
#2 ja

:o

ash-hôôle 7 August 2006 19:48

niet alleen jongens vinden voetbal leuk hoor ;)

hrdstl 7 August 2006 23:06

ikke doe spontaan en romantisch in een relatie ;)

Dunja 8 August 2006 10:54

Ik denk het niet. :o Ik weet eigenlijk ook niet precies wat het is... ;)

hrdstl 8 August 2006 20:03

waar slaat dat nou weer op dan

patriesje 17 August 2006 18:14

waar om krabben jongens in het openbaar aan hun ballen als ze jeuk hebben? dat doen wij (meiden) tog ook nii als we jeuk hebben aan onze kruis?

kel-kel 17 August 2006 18:56

Jongens hangen altijd in groepjes bij elkaar.
En ze lachen dan de meiden uit.
Waarom eigenlijk?

frox 18 August 2006 09:58

waarom hebben vrouwen tietjes?

Dunja 18 August 2006 10:55

Citaat:

waarom hebben vrouwen tietjes?

Evolutie. :')

Eftelingboy 18 August 2006 13:13

waarom lopen meiden vaak in hand en hand,en knuffellen snel met elkaar.
en waarom doen mannen dat niet?
vrouwen zijn veel kloser voor elkaar
waarom mannen niet?
Gr. De Eftelingboy

frox 18 August 2006 14:05

^^

waarom hebben vrouwen geen technisch inzicht? of doen ze maar alsof?

kel-kel 18 August 2006 14:13

Citaat:

Origineel gepost door Saduf
waarom denk je dat het over uitlachen gaat? misschien hebben jongens het er wel over hoe knap en aantrekkelijk ze iemand vinden

Nou bij mij op school dus niet.
Ze lachen ons gewoon uit.:rolleyes:

kel-kel 18 August 2006 16:05

Citaat:

jongens zitten veel later in de puberteit, dus jullie meiden zitten gewoon boven hun niveau, en daarom denken ze dat ze dat kunnen compenseren door te lachen denk ik

Zou kunnen ja.
Anders vraag ik ze de volgende keer wanneer ze lachen waarom ze lachen.

kel-kel 18 August 2006 16:55

Ik zal eens kijken of dat werkt!

MrInsane 18 August 2006 21:36

Citaat:

^^

waarom hebben vrouwen geen technisch inzicht? of doen ze maar alsof?

Het schijnt dat ze alsof doen, dit vaak vanwege de grote inspanning die het vereist en als het warm is dan trekken de jongens snel hun shirt uit, wat de meiden dus maar al te graag willen zien.
Daarom staan ze er ook altijd zo mooi bij alsof ze het proberen te begrijpen hoe het werkt, dus de volgende keer dat je een meisje helpt met haar wasmachine dan denkt ze niet van "goh, dat ziet er ingewikkeld uit" maar juist "jezus hij heeft eigelijk best wel een dikke buik".

anneke01 23 August 2006 08:55

Citaat:

Origineel gepost door Impressions

heb dat eens gelezen dat dit van de oertijd nog afkomstig is... Ze gingen altijd met 2 of meer omdat ze dan veiliger waren voor als ze wilde diren tegen kwamen. Mannen waren stoer en konden makkelijk alleen gaan omdat ze ook jagers zijn. Klinkt dom maar vandaar komt het :D

MrInsane 23 August 2006 13:35

Citaat:

Origineel gepost door anneke01
heb dat eens gelezen dat dit van de oertijd nog afkomstig is... Ze gingen altijd met 2 of meer omdat ze dan veiliger waren voor als ze wilde diren tegen kwamen. Mannen waren stoer en konden makkelijk alleen gaan omdat ze ook jagers zijn. Klinkt dom maar vandaar komt het :D

Bij mij klinkt dit anders zeer logisch, sommige meiden laten af en toe nog wel merken dat ze uit de Oertijd komen :o

chica 23 August 2006 14:21

Waarom kunnen mannen zich minder makkelijk verplaatsen in andermans gevoelens/gedachten?

PFP 23 August 2006 14:50

Citaat:

Origineel gepost door anneke01

klinkt dom en is het ook, net of ze een plekje gingen opzoeken voor wat privacy :')

PFP 23 August 2006 14:51

waarom zijn vrouwen vaak nooit zo grappig als in dat je dubbel om hun opmerkingen kan liggen

L_angeldc 23 August 2006 19:56

Citaat:

Origineel gepost door PFP
waarom zijn vrouwen vaak nooit zo grappig als in dat je dubbel om hun opmerkingen kan liggen

Datzelfde geldt voor mannen?

MrInsane 24 August 2006 00:05

Citaat:

Origineel gepost door chica
Waarom kunnen mannen zich minder makkelijk verplaatsen in andermans gevoelens/gedachten?

Zelfde reden waarom vrouwen zich nooit stil houden als er voetbal op tv is :+

patriesje 24 August 2006 11:52

Citaat:

Origineel gepost door MrInsane
Zelfde reden waarom vrouwen zich nooit stil houden als er voetbal op tv is :+

Omdat mannen dat ook niet doen als een vrouw wat op t.v wilt zien.

Want als een man wat wilt zien moeten de vrouwen zo stil mogelijk op de bankt zitten het leifst willen ze ook nog dat wij gewoon de kamer uit gaan. En als een vrouw wat wilt zien dan zegt hij :' schat ik heb zin in je' en als je zegt: 'nee nu niet' dan is het ook weer niet goed.

Tjaa wat willen jullie mannen nou eigenlijk?

little girl 30 August 2006 16:07

De baas spelen8|

Satanisch_girl 30 August 2006 18:58

Waarom veel jongens als je vraagt zie ik er zo goed uit, of neem ik toch dit topje? ze "ja ja" zeggen zonder zelfs maar te kijken :s:s

ruubje11 6 September 2006 19:08

dat zal dan maar een bepaalde groep zijn die niet weten dat de meeste meisjes dat toch wel graag hebben dat je er goed uitziet :) op een niet ironische toon natuurlijk

Cleownd 6 September 2006 19:13

Vinden jullie het leuk om direct te horen dat iemand je leuk vind of is 'de chase' voor jullie een belangrijk aspect van een
vriend(in) krijgen?
jajaj het zal waarschijnlijk aan de jongen liggen.

ruubje11 6 September 2006 19:19

voor mij is de "chase" niet echt een belangrijk onderdeel in een relatie , als het met chasen is denk ik meestal dat het niet zo'n serieuze relatie zal zijn. Geen idee eigenlijk ik ben niet zo'n Chaser ^^

Cleownd 6 September 2006 19:45

Citaat:

Origineel gepost door ruubje11
voor mij is de "chase" niet echt een belangrijk onderdeel in een relatie , als het met chasen is denk ik meestal dat het niet zo'n serieuze relatie zal zijn. Geen idee eigenlijk ik ben niet zo'n Chaser ^^

even uit interesse: hoe oud ben je?
het stond niet in je profiel.

iemand moet even iets over meisjes vragen
Ik ben een meisje!!!

ruubje11 6 September 2006 20:05

ik ben 15 , kga nu me profiel editen kijk binnen 5minuten nog es ^^

Pakspul 6 September 2006 21:38

Patseren vrouwen ook met de diepte van hun vagina :?

ruubje11 6 September 2006 21:47

een quote astublieft waar iemand dat zei

Prestige 6 September 2006 22:13

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul
Patseren vrouwen ook met de diepte van hun vagina :?

Nee, nooit gemerkt :')

dext0r 6 September 2006 23:12

is naiviteit bij vrouwen aangeboren?

L_angeldc 7 September 2006 06:44

Citaat:

Origineel gepost door Satanisch_girl
Waarom veel jongens als je vraagt zie ik er zo goed uit, of neem ik toch dit topje? ze "ja ja" zeggen zonder zelfs maar te kijken :s:s

Omdat het ze aan hun reet kan roesten of je nu het paarse of
het roze topje neemt. Lijkt me duidelijk.

Prestige 7 September 2006 08:07

Citaat:

Origineel gepost door dext0r
is naiviteit bij vrouwen aangeboren?

Ja! :yes:

biffyclyro 7 September 2006 13:32

Citaat:

Origineel gepost door MrInsane
Het schijnt dat ze alsof doen, dit vaak vanwege de grote inspanning die het vereist en als het warm is dan trekken de jongens snel hun shirt uit, wat de meiden dus maar al te graag willen zien.
Daarom staan ze er ook altijd zo mooi bij alsof ze het proberen te begrijpen hoe het werkt, dus de volgende keer dat je een meisje helpt met haar wasmachine dan denkt ze niet van "goh, dat ziet er ingewikkeld uit" maar juist "jezus hij heeft eigelijk best wel een dikke buik".

jeeezus wat idioot

dext0r 7 September 2006 14:09

Citaat:

Origineel gepost door L_angeldc

idd, het gaat toch uiteindelijk om wat er in het kadootje zit.

(hoewel ik liever me kado in mooi kadopapier zie dan oud krantenpapier lmd ..en om even de symboliek erin te houden.. )

K@rima! 7 September 2006 15:25

Citaat:

omdat mannelijke homoseksualiteit er niet uitziet, en vrouwen die liggen te vozen ziet er gepassioneerd uit.

ja wat is dat toch? Waarom vinden (bijna) alle jongens dat zo geil?

frox 7 September 2006 17:05

Citaat:

Origineel gepost door L_angeldc

:d

biffyclyro 7 September 2006 17:23

och wat een gegeneraliseer toch weerrr

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.