![]() |
Gillette turbo mach 3
Pluim voor dit product! Serieus het is verreweg het beste scheermesje dat ik ooit heb gehad, het is onmogelijk om je te snijden, blijft heel lang goed schoon echt een top product.
nee ik verkoop ze niet |
en ik heb serieus itt tot andere merken helemaal geen irritatie
|
Ik moet altijd met mesje omdat mijn hals altijd gaat irriteren bij elektrisch scheren. Met mesje was altijd wel lekker, maar sinds die mach 3 turbo gaat t echt veel lekkerder. Heb m nu een jaar, en doe m voorlopig zeker ook niet weg. :7
|
in heb de non-turbo versie... is dat ook die met trilfuctie?
heeft ie trouwens ook een "blof-off valve" ? |
Citaat:
ik heb het over gewone mesjes en een blof off mode zou wel makkelijk zijn voor op de radio |
Heb verschillende gehad, maar gilette is me tot nu toe altijd als beste bevallen.
|
noouuuw ik bedoelde blow-off-valve :(
maar is t met trilfuctie of niet? en je hebt ook weer nieuwere die hebben 5 mesjes :| |
tuurlijk is het met trillen. :7
|
tell sell?
|
ik denk dat jullie 2 dingen door elkaar halen: de mach3 turbo (zonder trilgedoe) en de M3 power (die met trilgedoe). en met de M3 bedoel ik natuurlijk niet de BMW:p .
ik heb zelf de mach3 turbo (de rode versie:thumbsup: ). zelf snijd ik nie echt maar het brandt vaak als ik aftershave opdoe. ik scheer tegen de haarriching in, waardoor je dan makkelijker kunt snijden. (maar wel met gladder resultaat) die mesjes zijn goed, maar worden best wel snel bot vind ik. |
trillen is voor vrouwen
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.