![]() |
Hoe de hoer heet dit nummer ^^?
http://home.kabelfoon.nl/~mjbuit/(6)...6@18_22_38.wav
luister en huiver dames en heren, zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit nummer heet :) :yes: |
Ik ken het nummer maar weet de titel niet... ik weet wel dat ze steeds 'king of the jungle' oid erdoorheen zingen, toch? Morgen kan ik denk ik wat helderder denken hehe :z
|
Citaat:
papa was the king of bongo mama was the king of bongo kiiiing of thie bongooh kiiing of thie bongooh edit: oohja het kan ook zijn: manu chao - Je Ne T'Aime Plus zijn die heeft hetzelfde molodietje |
Wow ik ga gelijk kijken of deze het zijn! Alvast bedankt :) :wave:
|
Olé! Dankje wel knul, jij weet van wanten! ^^
|
Deep inside the jungle i start banging my first bongo... Lekker zomers toch wel, alleen wel vet irritante albums. Geef ik toch de voorkeur aan buena vista social club en ry cooler :7
|
ben jij datzelf die zong?? hoe doe je dat?? alleen een sound op internet zette???
|
HAha doet me een beetje denken aan een aflevering van merried with children. Al heeft een liedje gehoord op de radio en nou kan ie niet op de titel van het liedje komen. Het enige wat ie weet is Hmmm Hmmm Him. Leuke aflevering. De frustratie die iemand kan hebben als ie niet op de titel van een liedje kan komen.. HAha:D
|
HAha doet me een beetje denken aan een aflevering van merried with children. Al heeft een liedje gehoord op de radio en nou kan ie niet op de titel van het liedje komen. Het enige wat ie weet is Hmmm Hmmm Him. Leuke aflevering. De frustratie die iemand kan hebben als ie niet op de titel van een liedje kan komen.. HAha:D
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.