Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Handicap (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59629)

Eftelingboy 25 August 2006 18:14

Handicap

Hallo daar.
Ik heb heel slecht leven achter de rug gehad.
En ik ben Verstandelijk gehandicapt,of lichamelijk gehandicapt.
En ik ben in sommige dingen niet zo goed.
En ik wordt heeel erg vaak gepest of uitgelachen,of inelkaar geslagen
Zijn er bij meerdere die deze problemen hebben?
Kun je daar ook iets tegen doen,van het pesten enz.
ik hoop dat ik niet de enigste ben van het forum/site
die verstandelijk gehandicapt is

flowerchild 25 August 2006 19:29

dude het komt er op neer dat je zelf niet normaal acht
nu vraag ik je wat is normaal zijn
noem één iemand die je kent die normaal is
gozer mag ik je toevoegen op msn ik wil je gerust helpen
want dat mensen je in elkaar slaan is echt wel zielig gewoon omdat je niet als de meerderheid bent.

Pm me je msn adres

L_angeldc 25 August 2006 19:33

Ik weet nog steeds niet of dit serieus is of niet maar goed.

Ik denk niet dat meer mensen dat probleem hier op dit forum hebben, maar er zullen vast wel andere sites/fora zijn die dat wel als doelgroep hebben :).

hOi sanNeke 26 August 2006 00:23

Je moet niks aan trekken wat ze zeggen is kwetsbaar en ik denkt dat ge dat ook hebt gevoel deze mensen zijn niet waard eens om tegen te spreken jij bent veel beter dan hem.Deze mensen die dat doen in elkaar slagen,pesten,uitlachen denken niet goed na wat ze doen eigenlijk ze weten niet hoe het eens voel op zoals jij te zijn.
Negeert hem als ze je pesten en als het echt niet gaat kun je ook met je ouders over praten en als ze u in elkaar slagen kun je dat ook zeggen tegen een leerkracht of tegen u ouders.Als je erover wilt praten op msn kun je altijd mij toeveogen misschien kan ik u wat helpen en als je me e-mailadres wilt stuurt dan een privébericht.Met steun van mij

puberation 28 August 2006 09:27

Arme jongen

Mij lachen ze soms ook uit,maar in elkaar geslagen worden vind ik toch té ver hoor...

ik wou dat ik kon helpen :(

ruubje11 6 September 2006 19:36

op zulke momenten voel ik me soms zo machteloos dat ik je niet kan helpen hé , ik kan natuurlijk altijd praten met je enzo maar daar los ik je problemen op school niet mee, 1ding is zeker je bent niet minder dan die anderen, je bent meer

Pakspul 6 September 2006 19:47

Citaat:

Origineel gepost door Eftelingboy
En ik ben Verstandelijk gehandicapt,of lichamelijk gehandicapt.

Of? :{
Citaat:

En ik ben in sommige dingen niet zo goed.

Nee dat blijkt :{
Citaat:

En ik wordt heeel erg vaak gepest of uitgelachen,of inelkaar geslagen

Mooi
Citaat:

Zijn er bij meerdere die deze problemen hebben?

Nee
Citaat:

Kun je daar ook iets tegen doen,van het pesten enz.

Nee
Citaat:

ik hoop dat ik niet de enigste ben van het forum/site
die verstandelijk gehandicapt is

Wel dus :')

ruubje11 6 September 2006 19:59

nou pakspul ik hoop dat je je geamuseerd hebt een beetje te lachen met deze jongen, mss dat een admin dit bericht verwijderd ? geen idee maar ik vind het vooral ongepast op zo'n forum als dit om in te spelen op iemand zijn problemen om hem er mee uit te lachen, hij heeft op school al problemen en dan moet je er hier ook nog mee lachen? hij zoekt een plaats waar hij kan zijn hoe hij is

Pakspul 6 September 2006 20:04

Pesten hoort er bij, daar wordt je sterk van.

ruubje11 6 September 2006 20:09

oh dus is het volgens jou een soort training waar je later dan sterk van komt, ik denk dat hij al genoeg trainng op school heeft dan en dat hij op dit forum even mag uitrusten?

Pakspul 6 September 2006 20:10

nee

ruubje11 6 September 2006 20:14

redens aub? als je een ja-nee antwoord geeft heb ik graag dat je duidelijk zegt waarom behalve als het echt een ja-,nee vraag is ^^

Pakspul 6 September 2006 21:37

Mensen met een handicap moeten zich niet aanstellen :{ Ze kunnen niks anders dan zeuren over hoe erg ze het wel niet hebben. Kinderen in Afrika ook, wees blij dat ze hier er tenminste nog iets tegen kunnen doen. http://images.fok.nl/s/we.gif

L_angeldc 7 September 2006 06:42

Haha omg.
Dit kan toch niet serieus zijn? :zz

Prestige 7 September 2006 08:09

Nee heb deze problemen niet, als ik gepest wordt ga ik altijd naar de Efteling.

Eftelingboy 9 September 2006 19:56

naar de efteling,meen je dat serieus,of zeg je dat omdat ik grote fan ben

Melissa =) 10 September 2006 16:04

svennie ben het helemaal met je eens, en ik wou dat dingen zeggen zoals hebben jullie niks beters te doen? ook daadwerkelijk hielp, maar ik vrees van niet dat soort mensen die genieter er gewoon van een ander naar beneden te halen, voor hun eigen zelfrespect. gewoon zielig dus. en eftelingboy ik zou je ook graag willen helpen maar volgens mij kan je niet een pm naar mij sturen ofzo dat had ik niet mogelijk gemaakt dacht ik, maar volgens mij zijn andere mensen er ook in toe staat je goed te helpen iig veel succes!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.