![]() |
Emigreren!
Hallo mensen! Ik ga over een aantal maanden de grote stap wagen, ik ga emigreren naar Canada. Het is een lang en moeizaam proces geweest maar het is de moeite waard. Ik ben nieuwsgierig naar mensen die hier ook mee bezig zijn, of mensen die misschien al geemigreerd zijn. Hoeft niet perse Canada te zijn hoor. Emigratie op zich is gewoon een heel boeiend onderwerp. Een tijdje geleden ben ik zelf een forum begonnen over emigreren om mijn ervaringen te delen met andere mensen en hopelijk zelf ook wat te leren :) Misschien ook nuttig voor mensen die emigratieplannen hebben. Neem eens een kijkje op *reclame* als je nieuwsgierig bent...
Groetjes Michiel edit Chrizlybeer Reclame mag niet, maar als je het over emigratie wil hebben mag dat ook gewoon hier |
Veel geluk, succes en plezier in Canada :wave: :thumbsup:
|
Ik ga naar een klein landje in de stille oceaan. Dat zal dan wel Vanuatu worden.:7
|
Vanwaar de drang om te emigreren?
|
Ik heb tot mijn 12e in Zimbabwe gewoond; woon dus nu bijna 5 jaar in Nederland.
Ik ben ook van plan later in een ander land te wonen. British Columbia (canada) lijkt me heel erg tof, maar een ontwikkelingsland, India misschien, lijkt me ook heel erg cool, en dat is ook de richting waar ik qua werk op wil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit al een tijd te denken om naar spanje te gaan als ik mijn school heb afgerond, omdat ik hier in nederland eigenlijk een beetje treurig wordt van het hele politieke bestel en omdat ik ook wel eens mooi weer wil hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
flikker toch op, het wer in NL is gewoon kut |
Citaat:
|
Voor warmer weer zou ik het toch ook buiten europa gaan zoeken 8)
|
Ik ga naar Dubai emigreren, mn vriend heeft daar zn zaken enzo. Zou ook nog wel een paar maandjes/jaartje in Puerto Rica willen wonen bij mn familie.
|
Ook veel plezier in Canada. :)
Ik ben zelf nooit geimigreerd. Het lijkt me wel een bijzondere ervaring... |
ik ben honkvast. vind verhuizen alleen al een eng idee.
|
emigreren..? Niet echt van plan. Misschien naar een andere stad.. maar wil wel hier in t ozo mooie:P Twente blijven
|
ik ben zowiezo van plan om niet in NL te blijven, waar ik heen ga is me nog niet bekend..
Ben wel van plan om binnen kort iig voor 6 maanden naar Finland te gaan, ik wil ook een keer sneeuw hebben |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, wie moet dan het forum leiding geven fuhrer
|
doe ik dan wel vanuit het koude noorden 8-)
|
Veel plezier (en succes) daar!!
Ik denk er niet aan te gaan emigreren, ik zit hier best in dit kikkerlandje met voor de helft nederlands-sprekend volk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.