![]() |
Spijt betoog
Ja mensen nu ik ouder wordt, ga je na denken over dingen en denk je soms van had ik ooit maar aardiger gedaan tegen sommige mensen. En misschien bestaat ll.com ooit niet meer en kan ik nooit mijn excuses aanbieden, dus daarom doe ik het nu.
Ik bied dus mijn excuses aan de volgende mensen: ( in willekeurige volgorde) phychobunny ( stephanie): Sorry dat ik je al die tijd op ll.com voor dingen heb lopen uit maken. Saartje ( wishfulldreaming): Ik heb je ook altijd beledigd op ll.com en msn. Dat was niet de bedoeling. Lizz : jaa lizz, eigenlijk ben jij de liefde van mijn leven daarom deed ik altijd zo rot tegen je. Sorry van alles. Lesley: Tjaa, lastig geval allemaal. Ooit liefde van me leven :P En later een tijdje samen met forza lopen pesten. Ook achteraf gezien had ik dat anders gedaan, dus sorry. Ambypure: Ja ik doe nog weleens gemeen, maar nooit de bedoeling geweest. Nighwolf: Eigenlijk wilde ik alleen je vriend zijn daarom deed ik altijd zo onaardig tegen je. We moeten eens een biertje drinken. Bluewolf: Nick mattie. Waren toch mooie jaren met jouw. Loeloe: Ja loeloe sorry dat ik altijd geintjes maakte over je uiterlijk en dergelijke. En nog vele andere mensen die ooit door mij beledigd zijn. Het was nooit de bedoeling. Remember: Let love rule the world!!! :aai: |
spijt is voor watjes
|
Citaat:
|
Kontlik topic
|
jeetje.
Ik wist op mijn 8e al dat dat niet aardig was. |
Citaat:
of juist niet, doormiddel van spijt kun je vergevenis krijgen van personen waardoor je een bepaald onderwerp kan afsluiten, zonder vergeving zul je het nooit helemaal kunnen loslaten bron "Spijt en vergeving Dokter Loetker 1974" |
Citaat:
vergevenis |
Citaat:
Maareuhm, joeyB, hoe dronken was je toen je dit typte? |
Citaat:
jonge zit je dokter Loekter nou tegen te spreken? |
Ik zie deze topic als een sarcastische bericht maar dat kan aan mij liggen ;)
|
dat ligt aan jou denk ik want ik geloof m wel :love:
|
ik wist wel dat je stiekem een beetje lief was, joey :P
|
De volgende keer slaan we die gasten in elkaar, en zeggen we echt geen sorry waarna je snel weg rent. :no:
|
Citaat:
Ontopic: jaa toch jammer dat sommige mensen mij niet geloven. Gelukkig wel sommige mensen als biffy en lizz. Ik hou van jullie :P |
Reunie! Reunie!!!
|
waar blijft de rest, volgens mij heb je nog wel meer mensen te gaan ;)
|
|
:z
|
:[ :[ :[ HEEEEEEEY:[ :[ :[
en mijn 10 euro dan? of was dat nou forza? [edit] het was kwak:P sorry :$[edit] |
Citaat:
|
hmmmm....
kan me zo niet herinneren waneer het was.... maar met 1cent per dag heb ik al wel een aardig bedrag!!!! |
Ik wil ook een spijt betoog :')
|
het spijt me dat je ooit geboren bent
|
:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom het wel weer een keer ophalen in arnhem :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rest van het adres ook, of is dat voldoende? |
Tja, volgens mij gaat het nu nergens meer over, maar ik vind het mooi hoor! O-)
|
Jaa mijn hele spijt betoog topic wordt hier verkloot ja. :[
|
O-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.