![]() |
Klaarkomen??
Ben een jongen van 15 jaar en heb gisteren voor het eest me afgetrokken.
toen ik klaar kwam (wit spul kwam uit me lul) dacht ik echt van: is dit het nou, ik kon het nou niet omschrijven als: een heftige tinteling door het hele lichaam. is dit normaal of was dit geen orgasme?:{ |
dat is lullig...
was t ook niet lekker dan? |
Hmm misschien vaker oefenen? 15 is best laat toch om voor het eerst klaar te komen, of valt dat wel mee?
|
ja best wel...
|
Citaat:
|
nou ik was 12 ofzo
|
Ik was ook 12 ofzo, nou en ik dacht zeker niet: "is dit het nou?" eerder: JAAAAAAAAAAAAA YES MEER :+
|
OMG xD jongens ;p
|
Wat een interessante info btw :p
15 is volgens mij wel een beetje laat, kbedoel op je 12/13 jarige ben je al een beetje nieuwsgierig of heb ik dat mis? :p:d |
blijven volhouden, komt wel goed
|
Voortaan moet je er wel een emmer boven houden, anders raak je misschien het plafond, de muur of een parkiet :z
|
ik was ook 11 of 12 ofzo :+
en het wordt vanzelf wel lekkerder, |
Citaat:
|
"is dit het nou"???
wacht maar als een of ander tsjikkie dat doet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha oke zou kunnen. Nouja beter is in mijn ogen dan toch nog de combi van hand en mond, want dat kan je lekker zelf niet :P
|
Citaat:
|
Citaat:
idd! :') |
Citaat:
Ik heb namelijk niet het idee dat dat voor dat fotogeheugen kaartje staat. |
meer iets van een sarcastisch lachje ofzo?
|
Citaat:
Het is een 'emoticon'. Draai je hoofd schuin naar links, misschien zie je het dan? |
ja, maar waar dat kruisje voor staatttt
|
Citaat:
Iemand die zn ogen dichtknijpt zo hard lacht hij? Zoiets |
|
Precisely ;)
|
><
zo kijk ik trouwens ook als ik klaarkom http://www.asylumgates.net/forums/images/smilies/XD.gif heb ik wel eens gedaan voor de spiegel http://www.asylumgates.net/forums/images/smilies/XD.gif |
hoe kun je dat zien dan met je ogen dicht? :p
|
best laat om te beginnen met aftrekken. ik was volgens mij 12 toen ik begon.
|
Citaat:
Sterf. :Z |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.